gregor Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Właśnie narodził sie w mojej głowie taki pomysł: czy da się uturbić N14 1,4 na gaźniku? :oops: Nie chodzi mi o jakiś wielki przyrost mocy ale o taki aby w zupełności wystarczał do sprawnego poruszania się. Piszę to bo u mojego brata w warsztacie znalazłem kilka turbinek a on sam zakłada taki agregacik do opla manty a z drugiej strony postanowiłem, że mój Kicak zostanie u mnie do końca żywota swego a jak nazbieram trochę kaski to kupie sobie jeszcze jedno autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 podobno marzenia sie spelniaja :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Z gaźnikiem marna sprawa Musisz byc pewny gaźnika na 100%, bo jesli choc na chwile nie da turbinie paliwka to po turbinie. Moze najpierw zmien gaźnik na wtryski i dopiero turbo. Wtedy bedzie git, a silnik GA14 tez jest na wtrysku, wiec podmianka mala Bombelq . Nie prawda Wszystko sie da, gaznik tez jest spoko do uturbiana (np. Renault 5 gt turbo) . Fakt faktem , ze jak zabraknie chwilowo paliwka... to silnik poplynie a nie turbina sie uszkodzi Mysle ze mozesz zrobic tak. Jak masz dostep do jakiejs malej sprezareczki , taniej i w miare dzialajacej, to : -uspawaj sobie kolektor, moge Ci pomoc bo mam dojscie do mega spawacza i tanich materialow, zrobimy cos tanio, moze nie koniecznie mega perfekcyjnie ale na pewno dobrze -jedz na szrot , kup jakis wydech 55` od 2.0 jakiegokolwiek, uspawaj sobie migomatem z tamtego i bedzie dzialalo. -Kup druga pompe paliwa i podlacz ja na `pstryczek` , przerob gaznik albo zaadaptuj od czegos innego, wszystko sie da, zapewniam. -sprobuj pojezdzic na seryjnym sprzegle jesli chcesz nieduze przyrosty mocy, najwyzej jak nie bedzie dzialalo zainwestuj w spieka. -Kup wskaznik EGT i smigaj do bolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 uturbiaj uturbiaj..!! z niecierpliwoscia czekam az ktos sie w koncu wezmie za n14 1.4 DS bo troche ich tu jest... a wszyscy mowia tylko o 2.0 jak juz cos wyrepecisz.... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 hm a co z tymi mitami ze silniki ktore nie mialy seryjnie turba a dostaja traca ostro na zywotnosci czytalem to w jakims czasopismie no na dlugo to nie pochodzi silniczek no i cena 6000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 spokojnie , zaden silnik nie straci na zywotnosci przy niewielkim doladowaniu ( bo o takim przeciez mowa ) . Mysle ze 120 KM to bezproblemowa moc nie skracajaca zywotnosci. Dopiero od 140 KM z jednego litra pojemnosci silnika robia sie problemy na seryjnych gratach Cena... mysle ze w 4000 z pomoca dobrych kolegow, ukladow tu i tam i bardzo taniej sprezarki w tym przypadku dalo by rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 ja moge ci tanio opylic pompe paliwa z SR20DE , tylko czy jest jakaś różnica z gaznikiem podciśnieniowym a nadciśnieniowym??czy myle sie?? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 7 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 no właśnie, jakich części prócz turbiny trzeba szukać? bo jeszcze w temacie się nie orientowałem, a może poszukać samego silnika CA18DET, tylko nie wiem czy do N14 wejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Po diaska wsadzac CA18DET do N14 jak tam seryjnie byl wstawiany SR20DE? Chyba lepiej wlozyc silnik nowszej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 a wszyscy mowia tylko o 2.0 jak juz cos wyrepecisz.... :twisted: Bo to najlepsze rozwiazanie Po diaska wsadzac CA18DET do N14 jak tam seryjnie byl wstawiany SR20DE? Chyba lepiej wlozyc silnik nowszej generacji. Noo... GTI swap koniecznie Potrzebne beda polosie, skrzynia, ecu, wiazka, pompa, wydech no silnik rzecz jasna. To co wyciagniesz ze swojego to sprzedasz i szafa gra. P.S. Dojdzie jeszcze sprzeglo i poduszki silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czen Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Witam. Ja w niedziele stanę się właścicielem n14 1.4 16V+LPG wyglądzik autko ma podoba mi się. Zastanawiam się nad założeniem TURBINKI autko ma 87KM interesuje mnie przyrost mocy w granicach 30% to będzie ok. 110-120KM ile kosztuje taka impreza turbinka przerobienie kolektora wydech + ssący z tym nie ma problemu darmo a reszta, co z kompem dawka paliwa smarowanie turbinko(od czujnika oleju trójnik?) No i najważniejsze pytanko czy autko może posiadać LPG + TURBO? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Proponuje przejzec ten temat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=21093 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.