Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] regulacja kąta wyprzedzenia w dieslu


Gość heineken72
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość heineken72

Czy ktoś z klubowiczów próbował regulować kąt wtrysku w dieslu?

U mnie po uszczelnianiu pompy i wymianie uszkodzonego wtryskiwacza silnik kopcił na czarno przy wysokich obrotach. (Wczesniej kopcił jeszcze więcej) :cry: . Zmiejszyłem mu jednostkową dawkę paliwa na wtrysk na pompie (na śrubie regulacyjnej) i dym znikł.

 

Efekt: nie kopci już, nawet mało pali, jednak dynamika silnika bardzo słabiutka

co myslicie o zwiększeni dawki paliwa i opóżnieniu kata wyprzedzenia jednocześnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:?: :?: :?:

moj kuzyn regulowal u mnie jakims przyzadem wg danych, ale nie mam pojecia o tym - pewnie musialbys pokombinowac, nie wiem czy lepiej nie byloby jakbys podjechal do jakiegos warszatatu - chyba samam regulacja nie jest taka droga????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcinelli

miałem diesla 1,7 to konstrukcja praktycznie ta sama co 2,0 D i tez ustawiałem kąt wtrysku , najpierw sam kombinowałem kręcać pompą w lewo i w prawo w końcu pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika i on za pomocą takiego specjalnego zegara wkręcanego w pompe ustawił mi zapłon aż miło było posłuchac potem jak sobie diesel cyka, lepiej sam niekombinuj, tylko zrób to dobrze i w dobrym, albo zaufanym zakładzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee nieeee no przesadziles 200PLN??? to nie powinno kosztowac wiecej jak 50PLN , zabieg jest dosyc prosty tylko trzeba miec wlasnie wspomniany juz wczesniej "zegar" wkrecany w pompe, sam nie kombinuj bo to trzeba zrobic precyzyjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

dzwoniłem do zakładu robią tylko regulacje pomp dislowskich itp

i powiedzieli że 150-200 za całość bo sam zapłon za mało i pompe tez trzeba regulować bo daja gwarancje .... niby.

chyba ze poszukam innego zakładu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość heineken72

no właśnie dawkę sam regulowałem bo wymieniałem

uszczelkę pod pokrywą pompy. Dawke ustawiłem na granicy

kopcenia ... nawet jak mocno depne pod górkę - prawie nie kopci

Nie wiem tylko czy nie należałoby sprawdzic "zapłon"

 

ps. czy ustawienie pompy "zapłon" w dieslu tez nelezy sprawdzać czasem (jak w benzynie) czy raz ustawiony sie nie zmienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj innego zakladu albo powiedz ze najpierw chcesz tylko ustawic zaplon, jak to nie pomoze to moze faktycznie trzeba bedzie pompe wykrecic i ustawic lub nawet zrobic komplet naprawczy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jasiu666
no właśnie dawkę sam regulowałem bo wymieniałem

uszczelkę pod pokrywą pompy. Dawke ustawiłem na granicy

kopcenia ... nawet jak mocno depne pod górkę - prawie nie kopci

Nie wiem tylko czy nie należałoby sprawdzic "zapłon"

 

ps. czy ustawienie pompy "zapłon" w dieslu tez nelezy sprawdzać czasem (jak w benzynie) czy raz ustawiony sie nie zmienia?

 

słyszałem w serwisie, że jak po wymianie rozrządu ustawi się zapłon, to po kilku tysiącach powinno się sprawdzić czy jest ok i ewentualnie skorygować.

ale z tego co mówili, wynika że jak pasek jest z dobrej firmy to nie trzeba nic regulować do następnej wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...