Gość heineken72 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Czy ktoś z klubowiczów próbował regulować kąt wtrysku w dieslu? U mnie po uszczelnianiu pompy i wymianie uszkodzonego wtryskiwacza silnik kopcił na czarno przy wysokich obrotach. (Wczesniej kopcił jeszcze więcej) :cry: . Zmiejszyłem mu jednostkową dawkę paliwa na wtrysk na pompie (na śrubie regulacyjnej) i dym znikł. Efekt: nie kopci już, nawet mało pali, jednak dynamika silnika bardzo słabiutka co myslicie o zwiększeni dawki paliwa i opóżnieniu kata wyprzedzenia jednocześnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 :?: :?: :?: moj kuzyn regulowal u mnie jakims przyzadem wg danych, ale nie mam pojecia o tym - pewnie musialbys pokombinowac, nie wiem czy lepiej nie byloby jakbys podjechal do jakiegos warszatatu - chyba samam regulacja nie jest taka droga???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcinelli Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 miałem diesla 1,7 to konstrukcja praktycznie ta sama co 2,0 D i tez ustawiałem kąt wtrysku , najpierw sam kombinowałem kręcać pompą w lewo i w prawo w końcu pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika i on za pomocą takiego specjalnego zegara wkręcanego w pompe ustawił mi zapłon aż miło było posłuchac potem jak sobie diesel cyka, lepiej sam niekombinuj, tylko zrób to dobrze i w dobrym, albo zaufanym zakładzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 oki dzieki za porady... nie bede kombinnował .... chyba odżałuje dwie stówki i pojade na wiosne na regulacje ale chyba po zime czeka mnie wcześniej mała blacharka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 wydaje mi sie ze jest to tansze!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 eeee nieeee no przesadziles 200PLN??? to nie powinno kosztowac wiecej jak 50PLN , zabieg jest dosyc prosty tylko trzeba miec wlasnie wspomniany juz wczesniej "zegar" wkrecany w pompe, sam nie kombinuj bo to trzeba zrobic precyzyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 dzwoniłem do zakładu robią tylko regulacje pomp dislowskich itp i powiedzieli że 150-200 za całość bo sam zapłon za mało i pompe tez trzeba regulować bo daja gwarancje .... niby. chyba ze poszukam innego zakładu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 lepiej poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 jeśli pompa nie była kręcona od nowości to radzę wyregulowac tylko kont wtrysku, tzw. zapłon. niech się "fachowcy" lepiej nie dotykają do regulacji dawki itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 no właśnie dawkę sam regulowałem bo wymieniałem uszczelkę pod pokrywą pompy. Dawke ustawiłem na granicy kopcenia ... nawet jak mocno depne pod górkę - prawie nie kopci Nie wiem tylko czy nie należałoby sprawdzic "zapłon" ps. czy ustawienie pompy "zapłon" w dieslu tez nelezy sprawdzać czasem (jak w benzynie) czy raz ustawiony sie nie zmienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 poszukaj innego zakladu albo powiedz ze najpierw chcesz tylko ustawic zaplon, jak to nie pomoze to moze faktycznie trzeba bedzie pompe wykrecic i ustawic lub nawet zrobic komplet naprawczy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 no właśnie dawkę sam regulowałem bo wymieniałemuszczelkę pod pokrywą pompy. Dawke ustawiłem na granicy kopcenia ... nawet jak mocno depne pod górkę - prawie nie kopci Nie wiem tylko czy nie należałoby sprawdzic "zapłon" ps. czy ustawienie pompy "zapłon" w dieslu tez nelezy sprawdzać czasem (jak w benzynie) czy raz ustawiony sie nie zmienia? słyszałem w serwisie, że jak po wymianie rozrządu ustawi się zapłon, to po kilku tysiącach powinno się sprawdzić czy jest ok i ewentualnie skorygować. ale z tego co mówili, wynika że jak pasek jest z dobrej firmy to nie trzeba nic regulować do następnej wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.