Gość maztito Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Witam ponownie. To jakiś koszmar. Dziś znowu moja N16 nie odpaliła :shock: . Jakieś trzy tygodnie temu miałem problem z uruchomieniem auta, okazało się, że przewód paliwowy zsunął się z pompy paliwa, ok. ktoś grzebał, źle założył. Ale dziś znowu problem z odpaleniem, tym razem przewód sprawdziłem jest OK. podejrzewam natomiast immobiliser, ponieważ nie świeci się kontrolka na desce rozdzielczej (czerwony samochód z kluczykiem w środku), wcześniej się świeciła, jak kluczyk był w środku auta. Próbowałem wszelkich sztuczek z immobiliserem opisywanych na forum, niestety nic nie pomogło. Cała sytuacja ma miejsce 40 km od mojego miejsca zamieszkania, wiec powrót dziś do domu zafundowałem sobie PKS-em (przynajmniej na nich zawsze można liczyć), bo z Almerą N16 jest już gorzej. Kupiłem to auto bo wcześniej jeździłem prawie 4 lata N15 i nigdy nie miałem żądnych poważnych problemów. Z tego też względu mój wybór przy kupnie następnego auta padł na N16 i nie bardzo się przejmowałem tym, że klapa z tyłu troche zaczyna rdzewieć (pod szybą i przy spryskiwaczu), kielichy pod maską tak samo. Powiem szczerze mam to auto miesiąc i zaczynam żałować, to co się dzieje z tymi autami to jakiś koszmar. N16 1.8 2001 + LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 A rozrusznik kreci? Bo mi np. padl w Sunny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 N16 i juz tak rdzewieje??? Kurde... pana Boga chwalic moj bolid ma 18lat i dopero zaczyna go cos lekko tracac :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRENEUSZKA Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Niestety prawda jest taka że fuzja FRANCUSKO-JAPOŃSKA nie wyszła almerce N16 na dobre.Bez urazy i z całym szacunkiem dla posiadaczy N16-ek,ale zbyt wiele usterek ma ten samochód w przeciwieństwie do N15.Może ten typ tak ma??? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maztito Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Dziś wylądowałem w ASO w Płońsku. Podłączyli komputer i wyskoczył im jakiś kod procedury do wykonania. Po zakończeniu procedury wyszło na to, że komputer jest padnięty :shock: (nieprawidłowy wykres z oscyloskopu). Wyluczyli awarię anteny od immobilisera, ponieaż druga nowa też nie działała, spradzili wiązki kabli, były OK. Mam pytanie, czy ktoś ma może namiary na kogoś kto to naprawia? Lub gdzie można kupić taki komputer. Zakup nowego w ASO raczej nie wchodzi w grę, cena z kosmosu ok. 4500 :shock: Pozdrawiam N16 1.8 2001 + LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 coś ze złomu rozbitego może allegro... boże jak się cieszę że mam N15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRENEUSZKA Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Co do serwisu to ja nigdy nie małem przekonania do tych zdźierców :evil: .Proponuje abys wykonał jeszcze jedno badanie twojej almy ale u kogoś kto się na tym zna,bo komputer nie pada sobie od tak.Mój kolo niedawno miał podobny przypadek.Auto zaczeło wariować,kontrola silnika się świeciła.Podjechał do konkretnego gościa i okazało się że komputer dostał wilgoci.Wyczyścił,osuszył i pokrył teflonem w sprayu.Autko śmiga na cacy.Koszt 100 zł.Tak więc zanim wydasz kase to upewnij się dokładnie że masz padnięty komp.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monia Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 cześć....miałam ten sam problem....w ASO motali się i dwa tygodnie nie miałam auta....cudowali z antenami i innymi rzeczami od immo i nic....potem stwierdzili, że komp, który jak sam napisałeś kosztuje ponad 4 tyśki....zaciągnęłam auto do znajomego elektronika...naprawił furkę w jeden dzień, nic mnie nie skasował, ale nie powiedział co było nie tak...sądząc po kasie jaką u niego zostawiłam, czyli 0 zł, musiała to być pierdoła typu przerwa w kabelku, ale serwisowe komputerki takich drobiazgów nie pokazują i już do tego nie doszli.....sprawdź to gdzieś dokłądnie zanim im wyłożysz kaskę, a potem okaże się, że to jednak nie komp, bo u mnie i taka opcja była brana pod uwagę.....powodzenia...w razie pytań wal śmiało...pozdrówki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maztito Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Witam. Komputer mi wyjeli i mam go ze sobą, chciałbym go gdzieś spawdzić, jeśli jest tak opcja, dali mi namiary na firmę co się takimi rzeczami zajmuje, będę dziś do nich dzwonił. Kablel spradzali, stwierdzili, że są OK. Immobiliser też sprawdzili, też okazało się, że jest OK. Zdaje sobie sprawę z tego że taki komputer nie pada od tak sobie, może to faktycznie jakaś pierdoła. Oni zmierzyli sygał oscyloskopem i wyszedł im nieprawidłowy wykres, na początku nie bardzo im się też chciało wierzyć, że to komp. Dzisiaj się dowiem ile kosztuje sprawdzenie, ewentulanie naprawa tego komputera. Może gdzieś dorwę jakiś używany. Ale najpierw chcę się upewnić, że to komp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 czytam i widze ze masz strasznego niefarta z almerka a to takie fajne samochody! tylko przykro sie robi patrzac na to co francuzi namieszali maciejka_sz N16 i juz tak rdzewieje??? Kurde... pana Boga chwalic moj bolid ma 18lat i dopero zaczyna go cos lekko tracac n16 maja chyba jakas wade w perforacji tylnej klapy... o dziwo w aso (płock) nie uznaja tego na gwarancji jako perforacje nadwozia :evil: ale jeszcze bede ich scigal o to... pozdrawiam i powodzenia w naprawie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 czytam i widze ze masz strasznego niefarta z almerka a to takie fajne samochody! tylko przykro sie robi patrzac na to co francuzi namieszali maciejka_sz N16 i juz tak rdzewieje??? Kurde... pana Boga chwalic moj bolid ma 18lat i dopero zaczyna go cos lekko tracac n16 maja chyba jakas wade w perforacji tylnej klapy... o dziwo w aso (płock) nie uznaja tego na gwarancji jako perforacje nadwozia :evil: ale jeszcze bede ich scigal o to... pozdrawiam i powodzenia w naprawie! chm nie wiem ale mam wrazenie ze mylisz perforacje z korozja i antykorozja dla sprostowania n16tki cierpia na korozje tylnej klapy ( sam to przerobilem i 2 razy klapa byla lakierowana w ASO) To ze ta rdza (korozja) wychodzi tu i uwdzie dowodzi o dupiatych zabezpieczeniach antykorozyjnych. a perforacja anstapi w momecie gdy olejesz korozje i "ruda" wyzre Ci blaszysko na wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 mozliwe ze myle ale koles z ASO chcal mi wmowic ze to co wychodzi (rdza) od spodu (warstwa lakieru nie naruszona w tym mijescu) ze jest to wada lakieru od porysowania podczas skrobania w zimie (!) za to koles z lakierni (mistrz lakiernictwa) - notabene z tego samego ASO powiedzial ze to ewidetna perforacja w poczatkowym stanie - czy jakos tak... jak by to nie bylo wg mnie troche lipnie jak 3, 4 nowe aoto rdzewieje i firma powinna przyznac sie do bledow i naprawiac to za free - tak jak peugeot w 206 to robi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 mozliwe ze myle ale koles z ASO chcal mi wmowic ze to co wychodzi (rdza) od spodu (warstwa lakieru nie naruszona w tym mijescu) ze jest to wada lakieru od porysowania podczas skrobania w zimie (!) za to koles z lakierni (mistrz lakiernictwa) - notabene z tego samego ASO powiedzial ze to ewidetna perforacja w poczatkowym stanie - czy jakos tak... jak by to nie bylo wg mnie troche lipnie jak 3, 4 nowe aoto rdzewieje i firma powinna przyznac sie do bledow i naprawiac to za free - tak jak peugeot w 206 to robi... u mnie wlasiciel poprzedni robil to na gwarancji. jednak po kupnie autka ruda znowu wyszla i tym razem ja sie tym zajolem. Pojechalem do ASO gdzie to robili i poprawiali w ramach gwarancji. Mimo ze fura jest z 2001. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 mozliwe ze myle ale koles z ASO chcal mi wmowic ze to co wychodzi (rdza) od spodu (warstwa lakieru nie naruszona w tym mijescu) ze jest to wada lakieru od porysowania podczas skrobania w zimie (!) za to koles z lakierni (mistrz lakiernictwa) - notabene z tego samego ASO powiedzial ze to ewidetna perforacja w poczatkowym stanie - czy jakos tak... jak by to nie bylo wg mnie troche lipnie jak 3, 4 nowe aoto rdzewieje i firma powinna przyznac sie do bledow i naprawiac to za free - tak jak peugeot w 206 to robi... w jakim aso byles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 ASO w Plocku - na ul bielskiej... tam gdzie bylo kupowane autko... jest tam salon nissana i peugeota razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.