Gość RozenPL Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Witam Was! Moja Almerka zaczęła "szarpać" na paliwie. Samochód był na dużym przeglądzie w ASO i nic nie wykazali w silniku, prosiłem również o wymianę wszystkich kabli oraz świec. podczas jazdy na paliwie, kiedy nie przyspieszam lub na niskich obrotach Almerka szarpie. Podczas przyspieszania lub przy szybliej jeżdzie wszystko jest OK ( idzie aż miło). Samochód ma instalację gazową, ale podczas jazdy na gazie nie ma tego zjawiska. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowal Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Witaj! A od jak dawna masz gaz, której generacji i który rok almerki, to Ci moze pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RozenPL Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Witaj! A od jak dawna masz gaz, której generacji i który rok almerki, to Ci moze pomogę. Almerka- 99 przebieg- 145 tyś. Gaz od pół roku ( nie wiem której generacji ) na pewno to nie sekwencja (zapłaciłem 2000) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowal Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 ja mialem podobne objawy po montazu instalacji. jak chcialem utrzymac obroty i stałą prędkość to autko mi szarpało. przy przyspieszaniu tego nie bylo. problem tkwil w zle dobranym mikserze. przesłaniał on mi czesciowo miernik przepływu powietrza, stąd ten problem. napisz jeszcze jakiej masz firmy układ sterujący i jakiej firmy instalacje. mi w serwisie montujacym gaz na zarzuty nieprawidłowej pracy silnika stwierdzili, ze mi sie benzyna zj**...a i nic mi na to nie poradza, chociaz ze wczesniej bylo wszystko ok. jesli nie miales tych objawow wczesniej to zresetuj kompa benzyny - zdejmij klemy z akumulatora i zewrzyj je na chwile. komp chwile po odpaleniu moze pracowac nierowno, ale to dlatego, ze musi sie "ustawic" na nowo. jak mozesz to przeslij mi jescze zdjecie miksera na maila lkowal@go2.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Potwierdzam opinię kolegi, u mnie też była "dziura" przy jedzie na benzynie - wszystko przez tandety mikser. Po wymianie na "dedykowany" jest dużo lepiej. Sporo na ten temat jest w tym wštku http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3804 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 a co z filtrem benzyny, nie jest zatkany? PS gaz to też paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość despe Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 mam podobny problem tylko chyba bardziej zaawansowany.... auto na benzynie w ogóle nie chce jechać, myslałem, że to problem z pompą paliwa ale to sprawdziłem. nie chce wchodzić na obroty na benzynie a do tego przy niskich temperaturach mam problemy z odpalaniem. dzwoiłem do serwisu i wstepnie przez telefon powiedzieli mi, że to może być problem z sonda lambda lub z przepływomierzem powietrza, próbowałem już resetu komputera i nic nie pomogło... czy ktoś ma może jakiś pomysł? a przy rozgrzanym silniku z odpalaniem nie ma problemu ale jak postoi przy obecnych mrozach przez noc to musze go długo kręcić zanim odpali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 A jak długo jedzisz na gazie? Zdaje się że na "autokšciku" ludzie pisali o podobnych problemach chociaż w innych markach samochodów. Niejednokrotnie powodem mogš być zapiekajšce się w miarę nieużywania wtryskiwacze paliwa. Dlatego od czasu do czasu warto jest (1 w miesišcu ??) nalać dobrej beny V-Power i ostro pojedzić tak z 50-70km. Zamiast beny można spoko dolać specyfiku pod nazwš STP (chyba jest dostępne na każdej stacji) Warto wlać tego 1.5 do 2x więcej niż w instrukcji i też pojedzić na noPB 50-70km kręcšc silnik. Jak to nie pomoże to albo poleciały wtryski, albo ASO ma rację :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CarfanR Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Witam, Miałem do czynienia z podobną usterka w swojej almie (pojawiła się po około 35tys. km na gazie). Auto na gazie jeździło poprawnie podczas gdy na benzynie silnik się dławił – odczucie ubogiej mieszanki. Początkowo zakres wadliwej pracy silnika był bardzo wąski (mam na myśli prędkości obrotowe) więc jazda na benzynie była możliwa. Myśląc, że prawdopodobnie wtryski mogły się zabrudzić zastosowałem dodatek do benzyny STP. Pomógł, ale na bardzo krótko. Defekt wkrótce wrócił a jazda na benzynie stawała się powoli nie możliwa. Pompa paliwa i somda lambda była sprawdzana - ok, filtr paliwa wymieniony. Oczywiście Alma paliła na benzynie i przełączenie na gaz pedałem było możliwe. Ostatnio zdiagnozowałem auto w serwisie Nissan-a „MAD MOBIL” w Rybniku (koszt: 100zł). Test komputerowy wykonywany bodajże dwukrotnie nie pokazał błędu, wszystkie etapu testu wynik OK. Jednakże dodatkowe analiza serwisanta podała przyczynę jaką było: USZKODZENIE PRZEPŁYWOMIERZA, który stanowi integralną część przepustnicy (wcześniejsze czyszczenie silnika krokowego z przepustnicą nie pomogło). Zakupiłem część używaną na Allegro, cena 450zeta (ocena typu, bo istnieją dwa rodzaje przepustnicy do N15, nastąpiła na podstawie zdjęć). Część została wymieniona (koszt 35 złotych – zwykły warsztat samochody, in fact mając własny zestaw narzędzi i garaż można zrobić to samemu) i defekt znikł (ufff) . Jeśli ktoś chciałby kupić nową przepustnicę bo np. używanych części nie lubi to może to zrobić przez serwis, koszt 6000zł :shock: . Pozdrawiam , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość despe Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 dzięki za info jutro jadę na warsztat to zasugeruje to co napisałeś pozdrawiam P.S. to na pewno nie wtryski zbankrutowałem już na stacjach Shella i na dodatkach typu STP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bastek1 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 kurcze ten sam problem. odkąd się zaczeło zimno. zganiałem to na niską temp (tym bardziej że objawy tylko na zimnym silniku) przebieg 100.000, na gazie 30.000 (II generacja) od listopada - na benzynie, na 2-gim biegu obroty 2000-2500 szarpie. na wyższych obrotach i wyższych biegach , nawet na zimnym silniku nie szarpie. miałem jesienią zupełnie sucho w baku - padła mi kontrolka i wskaźnik paliwa chyba się zaciął? bo cały czas wskazywał, że coś jest w baku. mogła paść pompa paliwowa? jakie są objawy tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pegaz123 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 kurcze ten sam problem. odkąd się zaczeło zimno. zganiałem to na niską temp (tym bardziej że objawy tylko na zimnym silniku)przebieg 100.000, na gazie 30.000 (II generacja) od listopada - na benzynie, na 2-gim biegu obroty 2000-2500 szarpie. na wyższych obrotach i wyższych biegach , nawet na zimnym silniku nie szarpie. miałem jesienią zupełnie sucho w baku - padła mi kontrolka i wskaźnik paliwa chyba się zaciął? bo cały czas wskazywał, że coś jest w baku. mogła paść pompa paliwowa? jakie są objawy tego? dobrze mi znana usterka mam, a raczej mialem to samo... wymieniłem sonde lambda i bylo dobrze, ale ostatnimi czasy znow coś wariuje, prawdopodobnie przepływomierz, po 3 strzalach jeszcze sie trzyma, ale obudowe filtra trzeba bylo wymienic. nie wiem czy inni potwiedza moje obserwacje, ale zmiana benzyny powinna poprawic sytuacje... Ja rozgrzewam silnik i czasami jeżdżę (koniec gazu) na bezsiarkowej benzynie ze statoila "suprema 95" i całkiem inaczej Almi jedzie. Nie rwie, nie kopci na zimnym silniku, chodzi bardzo, ale to bardzo przyzwoicie:D Na Ultimate chodzi gorzej a co do suchości w baku to teraz najlepiej wymiana filtra paliwa reset kompa, wraz z poprawną aktywacją sondy lambda!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janeks13 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Ostatnio zdiagnozowałem auto w serwisie Nissan-a „MAD MOBIL” w Rybniku (koszt: 100zł). Test komputerowy wykonywany bodajże dwukrotnie nie pokazał błędu, wszystkie etapu testu wynik OK. Jednakże dodatkowe analiza serwisanta podała przyczynę jaką było: USZKODZENIE PRZEPŁYWOMIERZA, który stanowi integralną część przepustnicy (wcześniejsze czyszczenie silnika krokowego z przepustnicą nie pomogło). Zakupiłem część używaną na Allegro, cena 450zeta (ocena typu, bo istnieją dwa rodzaje przepustnicy do N15, nastąpiła na podstawie zdjęć). Część została wymieniona (koszt 35 złotych – zwykły warsztat samochody, in fact mając własny zestaw narzędzi i garaż można zrobić to samemu) i defekt znikł (ufff) . Jeśli ktoś chciałby kupić nową przepustnicę bo np. używanych części nie lubi to może to zrobić przez serwis, koszt 6000zł . Pozdrawiam , witam kolege ciesze sie że znalazłes ta przepustnice na allegro no i za pochlebną opinie do naszego serwisu MAD-MOBIL-U pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.