Dragomir Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Pozdro Nie działa mi tylny spryskiwacz (nie pryska), z przodu chlapie prawidłowo. Jest wspulny silniczek i pojemnik na płyn. Jak włączam tylny spryskiwacz to słyszę tylko jak przekażnik pstryka z tyłu w bagażniku (wycieraczki działają). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kalbar911 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 albo plyn zamarzl, albo nie ma plynu, albo odczepil sie przewod, trzeba sprawdzic te mozliwosci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kalbar911 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 a sorka jak jest wspolny zbiorniczek to brak plynu odpada:P he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marud Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 kalbar911 a nie można było edytować i poprawić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kalbar911 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 kalbar911 a nie można było edytować i poprawić ?? nie wiedzialem nawet, że jest taka mozliwość pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Jak nic zamarzł płyn. Poczekaj aż będzie cieplej i dopiero wtedy sprawdź, czy tylko to się stało . Przy obecnej temperaturze nie ma co katować pompki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 U mnie w Primerce też kiedyś przestało lać z tyłu - okazało się że padł zaworek zwrotny który znajduje się tuż przed tylnym spryskiwaczem i nie puszczał płynu w żadną stronę. Szukałem takiej zabawki z sklepach akwarystycznych, ale to co kupiłem niestety ma za mocną sprężynkę i ciśnienie z instalacji go nie otwiera. Teraz jeżdzę bez zaworka i trzeba delikatnie kilka razy dźwigienką ruszyć żeby płyn doszedł a wycieraczka nie wystarowała na suchej szybie. Ale przy obecnej pogodzie najpierw sprawdź czy nie zamarzł jak już inni pisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragomir Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Płyn napewno nie zamarzł, a jak dmucham w rurkę to powietrze przelatuje, więc zapchane nie są, może to przekaźnik jest walnięty albo cosik z silniczkiem nie tak, chociaż z przodu działa. Jak by to była wina zamarznięcia przewodu to było by słychać pracę silniczka, a tego nie słychać jak przełączam na tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 A nie masz czasem dwóch oddzielnych pompek w zbiorniczku, jednej na przód a drugiej na tył? Może tylna nie działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Pozdro Nie działa mi tylny spryskiwacz (nie pryska), z przodu chlapie prawidłowo. Jest wspulny silniczek i pojemnik na płyn. wg. mnie to nie odmarzl tylny spryskiwacz 8) u mnie dopiero dzis przy mroziku okolo -8 -10 odmarzly spryskiwacze kupilem plyn tylko do -20 a mrozik ostatnio byl we Wrocku -24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Jak by to była wina zamarznięcia przewodu to było by słychać pracę silniczka, a tego nie słychać jak przełączam na tył. OK, pewnie masz rację, to raczej nie wina zamarzniętego przewodu z płynem. Zamarzło coś innego (lub jest przebicie). Czy przy próbie uruchomienia spryskiwacza skaczą Ci obroty, jak przy zwiększonym obciążeniu? Jeśli tak, to zapewne masz gdzieś przebicie (coś zamokło lub zamarzło...). Jeśli nie, to może to być przekaźnik lub przełącznik zespolony (lub kable...), ale lepiej i tak poczekaj, aż będzie ciepło, bez tylnego spryskiwacza można żyć . Problem z przebiciem też mam przy zasilaniu dmuchawy (i dlatego wiem, że obroty skaczą), ale ze względu na panujące temperatury nie naprawiam tylko podłączyłem ją do zapalniczki i cały czas działa na pełnych obrotach (oczywiście po przekręceniu kluczyka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.