Gość czechoj Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Witam wszystkich. Jestem nowym forumowiczem i jednocześnie nowym właścicielem (a właściewie żona) niebieskiej Micruni 1,0 16V 2000/01`. Mój "problem" to paląca się permanentnie kontrolka "check engine". Nigdy nie posiadałem auta "Made in Japan" i nie bardzo wiem gdzie w okolicy Wrocławia, Oleśnicy, Kępna czy Ostrzeszowa można znaleźć dobrego mechanika - znawcę japończyków (chcę zrobić uczciwy przegląd auta) oraz kogoś posiadającego komputer do diagnostyki silników Niskich (w ASO we Wrocku wołają za podłączenie do kompa i kasację błędu 120zł). Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 skasowanie błędu z pamięci sterownika nie musi oznaczać że ten błąd się nie zakoduje ponownie. Trzeba go odczytać i zlikwidować przyczynę pojawienia się go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czechoj Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 oczywiście że nie, ale by wiedzieć czemu kontrolka świeci należy przeprowadzić diagnostyke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 nie wiem jak jest z micrą ale generalnie auta z roku 2001 mają układ obd2 czyli ten z dwiema sondami lambda. Wtedy możesz zrobic diagnostyke jakimkolwiek czytnikiem obd2 np w boschu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 ja na warsztacie mam KTSa 500 z Boch :] kasujemy błędy za 50zł nie żeby to była jakaś reklama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czechoj Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Błąd tymczasem wykasowany (metoda na "akumulator" zadziałała) kontrolka check już nie płonie. Poczekamy zobaczymy co będzie działo sie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czechoj Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Niestety kontrolka po kilku dniach zapaliła się ponownie Po podłączeniu do kompa okazało się że to "wypadanie zapłonu w cylindrze nr 4" tymczasem dzieki osobistemu zaangażowaniu kolegi Snafu jego Taty wymieniono świece zapłonowe i przełożono cewki w celu ustalenia faktycznego sprawcy błędu. Dodatkowo wymiana oleju silnikowego, oleju w skrzynce biegów. Jeszcze tylko filtry: powietrza i kabinowy..... (niedługo mam przegląd techniczny i powinno kulać się przez jakiś czas . PS Mam nadzieję że to jednak nie cewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.