Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Sr20De - Pierścienie. W końcu wymieniłem!!!


Gość fir

Rekomendowane odpowiedzi

Troche czasu to zajeło ale jest ok.

Miałem problem z pierścieniami. Otóż samochód to primera p-11, silnik sr20de 130km z 96r. Kupiłem pierścienie w Hipolu. Jak się okazało później niepasowały gdyż moje stare miały:

1.-1.20mm

2.-1.20mm

3.-2.50mm

a nowe:

1.-1.30mm

2.-1.30mm

3.-3.00mm ( mogłem walnąć się w tych wymiarach bo dokładnie ich nie pamiętam dlatego podałem je tak dla porównania).

Katalogi w JC i Hipolu wskazują że to powinny być te pierścienie lecz mi nie pasują. Znalazłem taki warsztat w Warszawie który dorabia pierścienie i tłoki. Zawiozłem do nich tłoki i roztoczyli mi te rowki na pierścienie. Wszystko git pasuje. Niewiem czemu miałem inne pierścienie niż wskazuje katalog. Reszta składania poszła bez problemu.

Podziękowania dla Młodego i Coobcia za pomoc przy tym problemie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że pierścienie oryginalne miałeś w porządku tylko katalogi głupoty podają. Wszystko co ma w nazwie JC należy traktować bardzo ostrożnie. Te katalogi nawet wymiary głupich pasków klinowych mają wzięte chyba z kosmosu. Kiedyś kupiłem i były oba za długie. A wystarczyło zajrzeć do najzwyklejszej instrukcji obsługi i wszystko się zgodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość primeraW10
Myślę, że pierścienie oryginalne miałeś w porządku tylko katalogi głupoty podają. Wszystko co ma w nazwie JC należy traktować bardzo ostrożnie. Te katalogi nawet wymiary głupich pasków klinowych mają wzięte chyba z kosmosu. Kiedyś kupiłem i były oba za długie. A wystarczyło zajrzeć do najzwyklejszej instrukcji obsługi i wszystko się zgodziło.

 

dokladnie tak jest !!!! ja np mam sonde lambda w kolektorze wydechowym (18mm), a kazdy sprzedawca wie lepiej na podstawie katalogu ze mam sonde pod autem (12 mm), takie przyklady mozna mnozyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I prosiłbym o małe sugestie.

Jak docierać teraz te pierścienie?

Wiem żeby nie ciągać go do wysokich obrotów ale kumpel mi powiedział że jak będe jeździł na niskich to mi się tuleje "zeszklą".

Co wy na to?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość primeraW10
I prosiłbym o małe sugestie.

Jak docierać teraz te pierścienie?

Wiem żeby nie ciągać go do wysokich obrotów ale kumpel mi powiedział że jak będe jeździł na niskich to mi się tuleje "zeszklą".

Co wy na to?

 

Pozdrawiam

 

pierscienie sie szybko docieraja, ale na poczatek proponuje jezdzic "normalnie" tzn nie obciazac (duzo gazu na wysokich obrotach) za bardzo i tym bardziej nie przeciacac (duzo gazu na niskich obrotach) bo to jest duzo gorsze

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montowałem z kumplem który ma więcej pojęcia na temat mechaniki niż ja ale byłem przy remoncie cały czas więc jak masz jakies pytanie to wal śmiało. A sworzni nie wyciągalem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

mam drobne wycieki na uszczelce pod głowicą

i coś czasem dzwoni jakby pireścionek...może

dlatego chyba na wiosne bede się szykował do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...