Gość greg76 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 to dawaj na wiosne umawiamy sie i sciagamy graty ze stanow. kuba tez cos moze bedzie bral i moze ktos jeszcze sie znajdzie i uzbroimy sie w kolektory i inne takie cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Ja jednak zapodaje z SR20DE 4-2 dosyć rownodległosciowy z nieco dluzą niż w seri dwururką i większej średnicy... I jazda na rolki sprawdzić co te wałki warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 wlasnie Gre dokładnie na wiosne i cos jescze do Almerki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 wlasnie Gre dokładnie na wiosne i cos jescze do Almerki :wink: jestem Greg - Grzesiek Gre to Lukasz :!: dla scislosci ale spoko nie gniewam sie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 8) Obserwuje opinie i są one podzilone,4-2-1 ma lepszą górę,4-1,renomowanej firmy z back flowem,to wcale nie porażka,lub 4-2 sam montuje COOBMASTER,to co w koncu co kupić?Jest jakiś złoty środek,przecież nie każdy jadąc do supermarketu na zakupy zapina 7000obr/min,jęśli samochód będzie się zbierał dopiero jak ma 6000rpm,a wcześniej to muł ,to lepiej takiego trzymac na bounce'y a drugiego na jazde normalną,to może rzeczywiście jest dobreA4 1.9tdi,i zrobic tune up u MTM? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Generalnie przyjęta jest taka zasada, kolektory typu 4-2-1 podnoszą parametry głównie w przedziale średnich i wysokich obrotów, natomiast długie 4-1 odpoweidnio wyliczone stosuje się w silnikach wyczynowych, po przez dobranie dlugości rur (miejsa ich łączenia) ustala się w jakim przedziale obr ma następować zjawisko falowe (zazwyczaj 5000 and UP...) DO jazdy na codzień zdecydowanie ploecam 4-2 - kolektor dobrany praktrzynie bez żadnego wyliczania jest w tanie poprawić pracę silnika praktycznie w całym zakresie prędkości obrotowych. W porównaniu do 4-1 nie przynosi on tak dużych przyrostów mocy maksymalnej ale za to ładnie poprawia moment obrotowy - zwłaszcza ten w piku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 8) ,to może rzeczywiście jest dobreA4 1.9tdi,i zrobic tune up u MTM? :roll: JA TAM POLECAM r34 v-spec2 i poprawić w Nismo, powinno zadowolić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Generalnie przyjęta jest taka zasada, kolektory typu 4-2-1 podnoszą parametry głównie w przedziale średnich i wysokich obrotów, natomiast długie 4-1 odpoweidnio wyliczone stosuje się w silnikach wyczynowych, po przez dobranie dlugości rur (miejsa ich łączenia) ustala się w jakim przedziale obr ma następować zjawisko falowe (zazwyczaj 5000 and UP...) DO jazdy na codzień zdecydowanie ploecam 4-2 - kolektor dobrany praktrzynie bez żadnego wyliczania jest w tanie poprawić pracę silnika praktycznie w całym zakresie prędkości obrotowych. W porównaniu do 4-1 nie przynosi on tak dużych przyrostów mocy maksymalnej ale za to ładnie poprawia moment obrotowy - zwłaszcza ten w piku. Dzięki za info COOB,wreszcie bez frazeologi ktos powiedział co i jak :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Dzięki za info COOB,wreszcie bez frazeologi ktos powiedział co i jak :wink: jesli interesuje cie taki mod to mam taki kolektor na zbyciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 .cd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 wlasnie Gre dokładnie na wiosne i cos jescze do Almerki :wink: jestem Greg - Grzesiek Gre to Lukasz :!: dla scislosci ale spoko nie gniewam sie :wink: Sorry sorry za niedociągnięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Dzięki za info COOB,wreszcie bez frazeologi ktos powiedział co i jak :wink: jesli interesuje cie taki mod to mam taki kolektor na zbyciu 8) Przyślij mi info na maila :wink: PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Wyczynowe (wyścigowe, H grupowe) SR20DE mają kolektory 4-1... Ja do siebei juz dorwałem kolektorek 4-2 z primy GT oraz customową dwu rurkę - testy na hamowni nie bawem - wraz z CAT CAMSami onboard Tak więc back to N/A pełną parą u mnie idzie A co u was chłopaki ?? Może nową Grupke załorzyć - usilnie zmodyfikowanych N/A :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 swinia juz na pokladzie 8) . jutro walek ssacy z GT i strojenie na szerokopasmowce. pomysly z tuningiem za 5gr juz nie starczaja. ma byc mensko to trzeba becalowac :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 jesli ma byc mega mensko to trzeba `dmuchac` Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 wlasnie wrzucilismy walek ssacy z GT. roznicy nie czuje zadnej. wystroic prosiaka sie dzis nie dalo bo k**ewsko slisko. na g-techu ponad 9 nad suszarka ciagle sie zastanawiam. nie chce zebym nie mial czym sie na codzien odbijac bo pracuje na zmiany. juz dawno straszylem ze zaloze ale teraz sam nie wiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 uwierz różnica jest ale dopiero powyzej 5000obr.min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 teraz sie troche powsciekalem po miescie i dostrzegam faktycznie ze gora sie poprawila. przy okazji bardzo podkur... pana w s80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 teraz sie troche powsciekalem po miescie i dostrzegam faktycznie ze gora sie poprawila. przy okazji bardzo podkur... pana w s80 Szczególnie jak pan jest swiadomy,ile wykeszował za s80,a tu go NYSY po WAWIE zganiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 fajnie ze waleczek dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 http://www.hot.ee/jannokusman/nissan/tuning.html n/a w suniaczu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 JA pierdziele niesamowite co idzie zrobić z wolnossaka - 240Nm i 213KM PASUJE ! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 jak by tam jeszcze po ludzku pisalo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 wszystko jest opisane ale malo szczegółow... Piszą że wałki zmienione na ostrzejsze... zmieony kolektor wydehcowy wraz z calym wydechem, obrobka glowcy, dolot powietrza, lekkoie kolo zamachowe i UNICHIP (odpowiednik SMT6) Ja Soie powiedziałem że jak po załorzeniu wydechu i wystrojeniu SMT6 wyjdize mi 175KM>> to zostaje przy N/A jezeli wypluje mi chociaż 174KM to turbo wjerzdza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 http://www.hot.ee/jannokusman/nissan/tuning.html n/a w suniaczu... No to coś dla mnie na początek. Szkoda tylko, że jeszcze auta nie mam ale plany już są... i to męskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.