Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zamiłowanie do N/A


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jednak zapodaje z SR20DE 4-2 dosyć rownodległosciowy z nieco dluzą niż w seri dwururką i większej średnicy... I jazda na rolki sprawdzić co te wałki warte :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8) Obserwuje opinie i są one podzilone,4-2-1 ma lepszą górę,4-1,renomowanej firmy z back flowem,to wcale nie porażka,lub 4-2 sam montuje COOBMASTER,to co w koncu co kupić?Jest jakiś złoty środek,przecież nie każdy jadąc do supermarketu na zakupy zapina 7000obr/min,jęśli samochód będzie się zbierał dopiero jak ma 6000rpm,a wcześniej to muł ,to lepiej takiego trzymac na bounce'y a drugiego na jazde normalną,to może rzeczywiście jest dobreA4 1.9tdi,i zrobic tune up u MTM? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie przyjęta jest taka zasada, kolektory typu 4-2-1 podnoszą parametry głównie w przedziale średnich i wysokich obrotów, natomiast długie 4-1 odpoweidnio wyliczone stosuje się w silnikach wyczynowych, po przez dobranie dlugości rur (miejsa ich łączenia) ustala się w jakim przedziale obr ma następować zjawisko falowe (zazwyczaj 5000 and UP...)

 

DO jazdy na codzień zdecydowanie ploecam 4-2 - kolektor dobrany praktrzynie bez żadnego wyliczania jest w tanie poprawić pracę silnika praktycznie w całym zakresie prędkości obrotowych.

W porównaniu do 4-1 nie przynosi on tak dużych przyrostów mocy maksymalnej ale za to ładnie poprawia moment obrotowy - zwłaszcza ten w piku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie przyjęta jest taka zasada, kolektory typu 4-2-1 podnoszą parametry głównie w przedziale średnich i wysokich obrotów, natomiast długie 4-1 odpoweidnio wyliczone stosuje się w silnikach wyczynowych, po przez dobranie dlugości rur (miejsa ich łączenia) ustala się w jakim przedziale obr ma następować zjawisko falowe (zazwyczaj 5000 and UP...)

 

DO jazdy na codzień zdecydowanie ploecam 4-2 - kolektor dobrany praktrzynie bez żadnego wyliczania jest w tanie poprawić pracę silnika praktycznie w całym zakresie prędkości obrotowych.

W porównaniu do 4-1 nie przynosi on tak dużych przyrostów mocy maksymalnej ale za to ładnie poprawia moment obrotowy - zwłaszcza ten w piku.

Dzięki za info COOB,wreszcie bez frazeologi ktos powiedział co i jak :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie Gre dokładnie na wiosne i cos jescze do Almerki :wink:

 

jestem Greg - Grzesiek :D Gre to Lukasz :!:

 

dla scislosci ale spoko nie gniewam sie :wink:

 

 

Sorry sorry za niedociągnięcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info COOB,wreszcie bez frazeologi ktos powiedział co i jak :wink:

 

jesli interesuje cie taki mod to mam taki kolektor na zbyciu

 

 

8) Przyślij mi info na maila :wink:

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczynowe (wyścigowe, H grupowe) SR20DE mają kolektory 4-1...

Ja do siebei juz dorwałem kolektorek 4-2 z primy GT oraz customową dwu rurkę - testy na hamowni nie bawem - wraz z CAT CAMSami onboard :D

 

Tak więc back to N/A pełną parą u mnie idzie :D

 

A co u was chłopaki ??

 

Może nową Grupke załorzyć - usilnie zmodyfikowanych N/A :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swinia juz na pokladzie 8) . jutro walek ssacy z GT i strojenie na szerokopasmowce. pomysly z tuningiem za 5gr juz nie starczaja. ma byc mensko to trzeba becalowac :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wrzucilismy walek ssacy z GT. roznicy nie czuje zadnej. wystroic prosiaka sie dzis nie dalo bo k**ewsko slisko. na g-techu ponad 9 :lol:

nad suszarka ciagle sie zastanawiam. nie chce zebym nie mial czym sie na codzien odbijac bo pracuje na zmiany. juz dawno straszylem ze zaloze ale teraz sam nie wiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz sie troche powsciekalem po miescie i dostrzegam faktycznie ze gora sie poprawila. przy okazji bardzo podkur... pana w s80 :lol:

Szczególnie jak pan jest swiadomy,ile wykeszował za s80,a tu go NYSY po WAWIE zganiają :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest opisane ale malo szczegółow...

 

Piszą że wałki zmienione na ostrzejsze... zmieony kolektor wydehcowy wraz z calym wydechem, obrobka glowcy, dolot powietrza, lekkoie kolo zamachowe i UNICHIP (odpowiednik SMT6)

 

Ja Soie powiedziałem że jak po załorzeniu wydechu i wystrojeniu SMT6 wyjdize mi 175KM>> to zostaje przy N/A jezeli wypluje mi chociaż 174KM to turbo wjerzdza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...