Gość pavoolon Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 szkoda ze opis modyfikacji jest bardzo ogolnikowy ale wyniki ladne. widac tez ze unichip dodal 13 kuca wiec z SMT6 powinno byc podobnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 mmmhhhhmm.... twin air intake.... hmmmm.... co o tym myślicie? lepsze CAI czy taki podwójny wlot ? a może podówjne CAI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Tam są 4 przepustnice gazu z Sunnego GTI-R (DET) i do tego podówny CAI... Namodzone niemiłośiernie - podoba mi się przebeig tego 213 konnego N15 od 5000 kat jak cholera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 kurde moze pomysle nad 2 przepustnicami u siebie hehe, narazie zostal wykonany 2 etap wydechu: srodkowy przelot i rura 54mm do koncowego - wszystko z kwasa PS. ten wytkres 213PS jest jakis lewy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 no niezle niezle jeszcze seryjnego zatykacza zmienić i bedzie jak trzeba choć ta średnica jakaś taka mało męska - choć na fotach wygląda grubo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 kurde moze pomysle nad 2 przepustnicami u siebie hehe, narazie zostal wykonany 2 etap wydechu: srodkowy przelot i rura 54mm do koncowego - wszystko z kwasa To robota MG Motorsport czy El-Tec'a??? Ile kosztowal Cie wydech do tej pory??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 to sprawka MG :] napisze Ci ceny na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 cos zamilowanie do n/a oslablo a juz napewno na strojenie prosiakow.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 nie no ulice są czarne dawajcie chlopaki dawajcie Odrazu na hamowni korekte zaplonu się trzaśnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 no to niech pavoolon sie zbiera szybko i moze razem bysmy sie postroili i potem nalozymy swoje wykresy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Fajna opcja Jeszcze się maćka poprosi żeby w opicie bylo P11 GREGA i P11 PAVOOLONA [ Dodano: Pon 27 Mar, 2006 ] http://www.hot.ee/jannokusman/nissan/tuning.html n/a w suniaczu... Zweryfikowalem już tą niesamowitą moc i moment w ALmerze GTI 213KM i 241nm - za pewne miala jakieś doladowanie dynamiczne i jakiś mocny wentylator na hamowni musiał pompować mu ostro w dolot, to samo co u mnie keidyś było - co w miejscu halogenu zrobilem taki lejek i przez niego szlo powietrze do obudofi filtra poweitrza ze stożekiem, dzięki temu miałem w piku 200Nm na seryjnych walkach !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.