Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] i dziwne objawy przy odpalaniu


Gość axg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj postanowilem odpalic moje P10, zaczela krecic i po chwili zgasly kontrolki, tak jak by zapalila, po rozruszniku tez czulem ze ma lzej do krecenia, ale gdy wylaczylem rozrusznik zgasla. I tak lilka razy , dopiero za 4-5 zalapal silnik, ale oborty byly dosyc niskie ok 600. Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy. :?

Czy moze byc to wina paliwa ?, dodam ze ostatnio mialem niezle przejscia z paliwem. Zamarzlo mi w filtrze paliwa,przy dyzym mrozie bylo geste - wymienilem filtr, zatankowalem i dolalem do paliwa 250ml denaturatu i jeszcze jakiegos srodka to czyszczenia wtryskiwaczy.

P.S. gdzie znajduje sie przekaznik ktory odpowiada za wlaczanie grzania swiec zarowych , uklad ktory nim steruje to chyba pod popielniczna w srodkowej konsoli.

Prosze o sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo może być przyczyną takiego zachowania, jak problem ustąpi w wyższych temperaturach to znaczy że paliwo do d...... . Przekaźnik świec żarowych jest przykręcony obok lewego nadkola tuż za akumulatorem. Układ sterujący za popielniczką.

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72
...ale oborty byly dosyc niskie ok 600.

 

jak masz takie niskie obroty podczas rozruchu to podkręć regulacje rozruchu zimnego silnika z tyłu za pompą sa 3 śruby (można dwoma wyregulować też )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie pokrecilem sruba znajdujaca sie za pompa ( nie moge zamiescic obrazka, ale to ten w ksiazce "Nissan Primera wydawnicow AUTO.pdf" na str. 161 ) o dwa obroty w prawo ale pozniej wrocilem do poprzedniego stanu. Efekt taki ze silnik po rozgrzaniu ma teraz obroty ok 1000 , wiec jest cos nie tak. Innych srob nie ruszalem. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

popatrz na zimnym silniku na srube ( z przodu) o którą sie opiera dzwignia przepustnicy- od jałowych obrotów M6.

dzwigienka opiera sie o nią.. musisz tak z tyłu podkrecic, aby była z przodu szczelinka ok 2-3 mm - tylko na zimnym silniku.

 

jak sie rozgrzeje to ta szczelinka 2-3 znika i sie opiera dzwignia o srube regulacyjną-

jak nie jasno napisałem to pisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jasiu666

miałem niedawno identyczne objawy. przy niskiej temperaturze zapychał się filtr.... czyli cienkie paliwo..

 

.. skończyło się spuszczeniem paliwa z baku i zalaniem dobrego... efekt był natychmiastowy... ps. nie zapomnij o filtrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz na zimnym silniku na srube ( z przodu) o którą sie opiera dzwignia przepustnicy- od jałowych obrotów M6.

dzwigienka opiera sie o nią.. musisz tak z tyłu podkrecic, aby była z przodu szczelinka ok 2-3 mm - tylko na zimnym silniku.

 

Dzieki za instrukcje, sproboje cos pokombinowac. Ale dziwne ze pompa przestawila sie sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...