Gość Maciek78 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Również i ja uważam to za sporą porażkę, ale nie wiem gdzie jest kopułka (N14 1.4 LX). Założyłem instalację gazową i miły pan gazowniuk powiedział, że muszę pilnować świec, filtrów i tej nieszczęsnej kopułki. Nie chcąc go już dołować (co uczyniłem w kilku innych pytaniach ) - odpuściłem drążenie u niego tej kwestii. Mam nadzieję, że nie będzie to tematem do śmiechu tylko do rzeczowego wyjaśnienia sprawy Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Chodzi o aparat zaplonowy... Wiesz gdzie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Również i ja uważam to za sporą porażkę, ale nie wiem gdzie jest kopułka (N14 1.4 LX). Założyłem instalację gazową i miły pan gazowniuk powiedział, że muszę pilnować świec, filtrów i tej nieszczęsnej kopułki. Nie chcąc go już dołować (co uczyniłem w kilku innych pytaniach ) - odpuściłem drążenie u niego tej kwestii. Mam nadzieję, że nie będzie to tematem do śmiechu tylko do rzeczowego wyjaśnienia sprawy Dziękuję i pozdrawiam to jest takie czarne cos w co wchodza przewody 4ry(te co ida do swiec)...latwiej nie moge wyjasnic PS jak bedziesz kupowal to uwazaj bo sa dwa rodzaje kopulek do 1.4, nie wiem czy to ma zwiazek z rynkiem przeznaczenia, w kazdym razie wez ze soba kopulke do sklepu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Czyli to jest ten czarny, gumowy kapturek zamykający drogę do świec?? Jeżeli tak, to kiedy wiadomo, że jest z nim coś nie tak? X-zandafer - :roll: :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Chyba niee. Ten kapturek to raczej końcówka przewodu wysokiego napięcia. To masz z jednej strony i wchodzi do silnika tam gdzie są świece zpłonowe. Jak pójdziesz w drugą stronę to ten przewód spotyka się z 4 innymi w jednej "kopułce" - i to jest aparat zapłonowy. Najczęściej jest koloru lekko brązowego. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Czyli to jest ten czarny, gumowy kapturek zamykający drogę do świec??Jeżeli tak, to kiedy wiadomo, że jest z nim coś nie tak? X-zandafer - :roll: :oops: Kopulke masz na aparacie zaplonowym. Wszystko wyglada tak jak na tej aukcji, z tym ze na zdjeciu masz aparat zaplonowy od Primery. W 1.4 LX jest podobnie - jak Ci sie zepsul to mam na sprzedaz od 1.4i LX z 94r. czyli od tego na wtrysku. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81901055 EDIT: Jak stoisz przed silnikiem i sie na niego patrzysz to aparat zaplonowy jest po prawej stronie pokrywy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Wielkie dzięki. Teraz już wiem gdzie tego szukać. W 1.4 LX jest podobnie - jak Ci sie zepsul to mam na sprzedaz od 1.4i LX z 94r. czyli od tego na wtrysku Mam nadzieję, że mi się nie zepsuła. Nie wiem tylko jakie są objawy, gdy jest uszkodzona. I jeszcze jedno - chyba nie mam wtrysku tylko gaźnik. Instalka kosztowała mnie 1.250,00 zł. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaga Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 podłączę si pod ten temat. Co ile powinno wymieniać się przewody WN? Moje auto dziwnie szarpie i zanim zacznę grzebać w gaźniku myślę że lepiej wymienić kopułkę i palec rozdzielacza bo nie były wymieniane od co najmniej 5 lat. Nie wiem tylko czy wymieniając to nie należy wymienić również przewodów (to już jednak znacznie większy koszt) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 problemy z zaplonem (kable kopulka palec rozdzielacza) przy gazie obajwiaja sie szarpaniem przy przyspieszaniu szczegolnie czuc to przy wolnym przyspieszaniu od niskich obrotow powiedzmy 1600 - 1800 na wyzszym biegu 4, 5, taniej wyjdzie sprawdzic przewody podcisnienia czy nie sa popekane szczegolnie te kolo przyspieszacza kata zaplonu. orginaly starczyly mi na jakies 180 tys w tym kolo 30 na gazie, autem szarpalo i nie dalo sie jechac po ustawieniu prawidlowego skladu mieszanki, kupilem seiwy ale dosc szybko jeden kabel sie spalil i niedawno po 55 tys wymienilem na ngk...i jest swietnie od ponad 5 tyskm. bez zajakniecia przyspiesza na 5 od 1800 obrotow. swieczki wymieniam co 10tys, a kopulke i palec tez mozna czasem przeczyscic drobnym papierem sciernym. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaga Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 ja jeżdżę na benzynie. przewody podciśnieniowe ostatnio sprawdzałem i są ok. Chodzi mi o to czy wymiana samej kopułki i palca może pomóc czy wymieniać również przewody WN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 najpierw wymien co tansze. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 HE he. Znam wasz problem. Wymieniłem kopułke, póżnie palec. całkiem zdesperowany pojechałem na znana z postów ulice szarych szeregów (zapłaciłem 420 za remont gaznika) tam mi zrobili i ustawili gaźnik, ale nadal szarpał silnik. kompresie mam dobra. po 14 na cylinder. ostatni nie dobił do 14, ale niewiele brakowało. postanowiłem zmienić piaty kabel w kopułce (nie te co idą do cylindrów) tylko ten środkowy od cewki. i co dziwne po zmianie silnik dostał wyższych obrotów a po wyregulowaniu lepiej zaczął pracować. a więc szarpanie, nierówna praca, bądz gaśniecie przy dotaczaniu się może być przyczyną przewodów WN. jeszcze mam pytanie jakie powinienem mieć świece w sunny 1.4 16V 91 r gażnik. prosze o rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 dzięki Bombel. przed chwilą znalazłem. jeszcze tylko do wymiany świece i przewody:) a póżniej amortyzatory i łożysko tylne a zapomiałbym o szybie czołowej. Pozdrawiuam i dzieki za pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.