Gość Rafał79 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Od jakiegoś czasu w mojej micrze K11 z 96 roku z 1.0 silnikiem pojawił się problem z brakiem mocy gdy jadę na benzynie (posiadam instalację gazową). Objawia sie to tym iż: wolne obroty biegu jałowego są ok. odpalanie ok. natomiast gdy ruszam lub jadę i dodam więcej gazu zaczyna się dusić silnik i nie chce przyspieszać. jak jadę bardzo delikatnie i szybko nie przyspieszam jest wszystko ok. Próbowałem resetować komp poprzez zdjęcie klem z akumulatora ale nic nie daje. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawczynski Marcin Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Moim zdniem gazownik założył ci zwężke w dolocie do filtra powietrza i dlatego jak depczesz micrunie na waszce to sie dusi a na Gazie wszytko jest cacy ( pod warunkiem ze niedawno założyłes ins gazową ) bo jak nie to do bani moje wypociny 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 takie objawy wskazują na zbyt mały wydatek pompy paliwa lub jakąś nie drożność w układzie :/ niestety tak na czuje to nic nie wiadomo bo może to być dosłownie wszystko :/ zły zapłon zatkany katalizator błędy w kompie uzkodzony czujnik temp dosłownie wszystko :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał79 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 dzięki za odpowiedzi ale gaz mam od 130 000km i nic do tej pory się nie działo. Wymieniłem też filtr paliwa, a także sprawdzali wtryski i mówią że są ok. Zapłon też przestawiali i nic nie dało. Jednak myślę że coś z kom. A może wiecie jak porządnie zresetować komputer w K11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 moge sprawdzić w schematach ale wątpie by było coś skuteczniejszego niż zdjęcie klemy :/ sprwadzałeś ciśnienie paliwa?? w jedno punktach powinno być w okolicy 1 bara lub troche wyrzej akurat ile dla mikry to nie wiem :/ możesz jeszcze sprubować zdjąć przewód łączący regulator ciśnienia paliwa z kolektorem ssącym i go zaślep jakąś srunką by nie zasysał fałszywego powietrza. będą kłopoty z wolnymi obrotami ale jeśli sie poprawi moc to znaczy że pompa już nie daje rady :/ a jak sie zachowuje na gazie też niema mocy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał79 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Na gazie jest wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 no to układ zapłonowy masz ok zostaje jedynie coś z układem paliwowym lub sterowaniem czyli komp :/ moze jakieś trefne paliwo zatankowałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał79 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Na początku też myślałem że coś z paliwem ale zacząłem lać VPower Shell lub Pb98 Orlenu i nic to nie pomogło dolewałem też specyfiki oczyszczajace i wypłukujące wodę z paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał79 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Jest to o tyle dziwne że można ją rozkręcić na paliwie ale to wymaga trochę czasu i delikatnego dotykania pedału gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 musiał byś jechać do jakiegoś warsztatu posprawdzać wszystkie czujniki a zwłaszcza czujnik temperatury i położenia przepustnicy no i niech zmierzą ciśnienie paliwa na szynie wtryskoewj to podstawa. a zapala ci sie kontrolka check engine ?? jeśli tak to jedz na kompa 50 zeta może troszke wiencej i wszystko będzie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał79 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 kontrolka się nie świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 no to jest problem :/ jedynym wyjściem jest jechac do warsztatu i wszystko posprawdzać tak jak pisałem wcześniej :/ zwóć uwage by posprawdzali wszystkie czujniki i żeby koleś który to zrobi choć troche sie na tym znał i maił jakieś schematy do tego np.: autodate bo bez danych to też może gdybac :/ i nic nie zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał79 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 dzięki za podpowiedzi i życzę miłego weekendu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość witkoo Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 a może to problem z przepływomierzem, objawy miałem trochę podobne a po wymianie jak ręką odjął. tylko koszt 400zł używany :cry: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 przepływka raczej odpada bo by odrazu kontrolka od silnika sie zapaliła :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marianek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Mam dokladnie taki sam problem od kilku miesiecy. Pali na benzynie bez problemu, podczas jazdy na benzynie jak tylko dodam za duzo gazu to sie dusi. Jedynie bardzo delikatne obchodzenie sie z gazem. Nie mam obrotomierza ale na kazdym biegu osiaga maksymalne obroty okolo 3500obr/min, czyli na dwojce max 35km/h, na piatce okolo 90km/h. Za nic nie osiaga wyzszych obrotow. Dodam jeszcze ze na wolnych obrotach bardzo czesto lubi zgsnac. Na gazie chodzi super. Myslalem ze to pompa paliwa, ale wymienilem i nic to nie dalo. Moze przeplywomierz :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 brak mocy zazwczaj wynika z nie wystarczającej ilości paliwa najpierw powinno sie sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej a potem wydatek pompy paliwa jakie powinno być to ciśnienie to nie wiem ale takie dane są np. w Auto Data. A na początek polecam wymiane filtra paliwa :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lolek1021 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Miałem podobny probelem. Okazało się, że emulator był uszkodzony i na benzynie nie pracował jeden wtryskiwacz. Po wymianie emulatora wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 emulator można odpiąć i sprawdzić wtedy... analiza spalin nie kosztuje drogo a warto sprawdzić co się dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lolek1021 Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 na czym polega odłączenie emulatora? czy wystarczy wyciągnąć wtyczkę? czy też trzeba to jeszcze jakoś zmostkować? wiesz może dokładnie jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matysssss Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 A moze masz wychech przydkany :?: Ja ostatnio jak jezdzilem delikatnie to wszystko grało ale jak tylko dalem gazu (CHODZI O PEDAŁ BO INSTALACJI NIE POSIADAM) to silnik sie dusił i okazalo sie ze w tylnym tłumiku sie troche rozsypalo i zatykalo wydech wiec rozciolem tłumik wyciaglem co sie dalo zaspawalem i teraz wszystko gra tylko troszke głosniej chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Moim zdniem gazownik założył ci zwężke w dolocie do filtra powietrza i dlatego jak depczesz micrunie na waszce to sie dusi a na Gazie wszytko jest cacy ( pod warunkiem ze niedawno założyłes ins gazową ) bo jak nie to do bani moje wypociny 8) Jestem podobnego zdania. bardzo często zwężka w dolocie jest przyczyną tkaiego stanu rzeczy. Robi się ją dlatego, że silnik na gazie potrzebuje mniej powietrza niż na benzynie, ale efekt tego jest taki, że przy zwężce auto na benzynie szarpie i się dusi bo ma za bogatą mieszankę. Nie zgodzę się jednak z opinią, że to może być powód wyłącznie w przypadku niedawnego montażu instalacji. Z czasem układ dolotu powietrza może się rozszczelniać w różnych miejscach lub zapychać (np. filtr powietrza się zapycha ). Przy zasilaniu gazem różnice mogą nie być odczuwalne, natomiast przy zasilaniu benzyną mogą powodować takie właśnie efekty. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.