Gość typ82 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Od roku jestem posiadaczem nissana sunny Y10 2.0 D 1994r przebieg 152tyś km.Auto przyjechalo z niemiec z przebiegiem 132tyś km .Jeżeli chodzi o niezawodność to w ciągu 12 miesięcy została wymieniona uszczelka pod glowicą , uszczelnienia silnika, wymieniono tarcze i klocki hamulcowe, chłodnice ,paski,naprawa uszkodzonej skrzyni biegów (wsteczny),lożysko dociskowe sprzęgła.Gdy auto zostalo doprowadzone do należytego stanu technicznego pojawil się kolejny problem z glowicą. Blok silnika jest krzywy i należy go planować 1400zl ,dodatkowo glowica nie nadaje się do kolejnego planowania (brak zapasu materiału)1000zl.Koszty naprawy silnika sklaniają mnie do zakupu używanego silnika diesela w dobrym stanie ok (150 tyś km).Silnik moim aucie posiada klasyczną pompę wtryskową pozbawioną elektroniki 94r. Zastanawiam się czy możliwy jest montaż silnika 2.0 turbo diesel pochodzącego z primery lub almery. Jakie elementy silnika będą zgodne a jakie nie? Przed awarią silnik pracował bardzo dobrze (wzorcowo)- niskie spalanie ,duża dynamika , prędkość max 180 km/h.Mimo wysokich kosztów naprawa silnika i wymiana glowicy nie jest złym rozwiązaniem -wiem co mam.Proszę o pomoc ponieważ skala na jaką pojawiają sie uszkodzenia silnika cd20 (uszczelki pod glowicą, pęknięcia głowicy skrzywione bloki itp..) nie rokuje najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Powiem tylko tyle, że silnik CD20 i CD20T to sa te same silniki, rozniace sie tylko od glowicy w gore i to ze maja dmuchawke. Glowica w CD20T jest ta sama co w CD20. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 cos mi sie nie chce wierzyc w ten przebieg ja mam nalatane 412 tyś a kupoilem go jak mial 150tyś w silniku nie bylo nic robione sprzeglo oryginal chyba że rzeźnik jesteś i poprostu zarznąłeś sanki oczywiscie bez urazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Proste że łądować silnik Trubo, cały uzbrojony w to co potrzebna wyjdzie jakieś 3000zł no i zawsze więcej koniów będzie... Mechanicznie wszytko do Siebie będzie pasowało, nalerzy pamiętać zeby wraz z silnikiem TD zabrać caly osprzęt elektorniczy z czujnikami, wiązką kabli ECU. Ciekawa sprawa z tego moze wyjsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.