Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[size=18]Zamiana silnika cd20 na silnik 2.0 turbo diesel[/si


Gość typ82

Rekomendowane odpowiedzi

Od roku jestem posiadaczem nissana sunny Y10 2.0 D 1994r przebieg 152tyś km.Auto przyjechalo z niemiec z przebiegiem 132tyś km .Jeżeli chodzi o niezawodność to w ciągu 12 miesięcy została wymieniona uszczelka pod glowicą , uszczelnienia silnika, wymieniono tarcze i klocki hamulcowe, chłodnice ,paski,naprawa uszkodzonej skrzyni biegów (wsteczny),lożysko dociskowe sprzęgła.Gdy auto zostalo doprowadzone do należytego stanu technicznego pojawil się kolejny problem z glowicą.

Blok silnika jest krzywy i należy go planować 1400zl ,dodatkowo glowica nie nadaje się do kolejnego planowania (brak zapasu materiału)1000zl.Koszty naprawy silnika sklaniają mnie do zakupu używanego silnika diesela w dobrym stanie ok (150 tyś km).Silnik moim aucie posiada klasyczną pompę wtryskową pozbawioną elektroniki 94r.

Zastanawiam się czy możliwy jest montaż silnika 2.0 turbo diesel pochodzącego z primery lub almery.

Jakie elementy silnika będą zgodne a jakie nie?

Przed awarią silnik pracował bardzo dobrze (wzorcowo)- niskie spalanie ,duża dynamika , prędkość max 180 km/h.Mimo wysokich kosztów naprawa silnika i wymiana glowicy nie jest złym rozwiązaniem -wiem co mam.Proszę o pomoc ponieważ skala na jaką pojawiają sie uszkodzenia silnika cd20 (uszczelki pod glowicą, pęknięcia głowicy skrzywione bloki itp..) nie rokuje najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko tyle, że silnik CD20 i CD20T to sa te same silniki, rozniace sie tylko od glowicy w gore i to ze maja dmuchawke. Glowica w CD20T jest ta sama co w CD20.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos mi sie nie chce wierzyc w ten przebieg

ja mam nalatane 412 tyś a kupoilem go jak mial 150tyś

w silniku nie bylo nic robione

sprzeglo oryginal

chyba że rzeźnik jesteś i poprostu zarznąłeś sanki

oczywiscie bez urazy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proste że łądować silnik Trubo, cały uzbrojony w to co potrzebna wyjdzie jakieś 3000zł no i zawsze więcej koniów będzie...

 

Mechanicznie wszytko do Siebie będzie pasowało, nalerzy pamiętać zeby wraz z silnikiem TD zabrać caly osprzęt elektorniczy z czujnikami, wiązką kabli ECU.

 

Ciekawa sprawa z tego moze wyjsc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...