Gość 13robert13 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Witam ! Jestem tu pierwszy raz, więc z góry przepraszam za ewentualne wpadki. Mam primerę 2.0 z 94 roku. Od pewnego momentu zachowuje się jakoś dziwnie. Odpala normalnie, ale dopóki silnik sie nie rozgrzeje do odpowiedniej temperatury jedzie niemrawo. I nieważne na postoju czy podczas jazdy, gdy wskazówka na wskaźniku temperatury przekroczy o 2-3 mm poziom zerowy jakby jej ktoś piórko w ... wsadził. Gdzie tkwi przyczyna tego zachowania? I drugie pytanie: jak sprawdzić przepływomierz ( tak chyba nazywa się to ustrojstwo zaraz za filtrem powietrza). Są jakieś charakterystyczne parametry, opór lub napięcie, którymi można to zbadać i jak to zrobić. Pozdrawiam. Robert. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 . Są jakieś charakterystyczne parametry, opór lub napięcie, którymi można to zbadać i jak to zrobić. Pozdrawiam. Robert. Witaj. Jeśli dobrze poszukasz znajdziesz na forum jak sprawdzic przepływkę. Jest to tamat dosyć popularny. Miernik uniwersalny (woltomierz, omomierz) to narzędzie odpowiednie do wstępnej diagnozy. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piko70 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 I nieważne na postoju czy podczas jazdy, gdy wskazówka na wskaźniku temperatury przekroczy o 2-3 mm poziom zerowy jakby jej ktoś piórko w ... wsadził. Gdzie tkwi przyczyna tego zachowania? I drugie pytanie: jak sprawdzić przepływomierz ( tak chyba nazywa się to ustrojstwo zaraz za filtrem powietrza). Przy uszkodzonym przepływomierzu nawet przy rozgrzanym silniku samochód byłby niemrawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.