Bart-qlka2 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Witam! Potrzebuję wiedzieć jaka jest średnica tej rurki na którą trzeba zakuć ten wąż. Jest zakład który naprawia takie przewody ciśnieniowe do koparek to myślę że dadzą radę to rozpruć jakoś i zacisnąć nowy wąż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Czesc. Kolega Toschiba napisal ze kupil ten waz o srednicy wewnetrznej 4mm i ladnie mu wszedl na rurke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 teraz wyglada to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Dobra uściślijmy jedną rzecz. Z jakiego rocznika masz samochód? Ja mierzyłem dzisiaj suwmiarką średnicę tej fajki na którą nachodzi ta guma i wychodzi mi 6 mm jak by nie patrzeć. Widać to bo wąż nie dochodzi do końca tej rurki. W katalogu Nissana wychodzi na to że cały ten element jest inny przed liftem a inny po lifcie. Może właśnie chodzi o konstrukcję tych rurek? Jeżeli chodzi o tą końcówkę to rozumiem że po ściągnięciu wężyka jest prosty króciec bez zgrubienia na końcu? Bez urazy ale jak już to miałeś ściągnięte trzeba było bardziej przyłożyć się do zdjęć bo średnio coś widać Jak jest z dojściem do drugiego węża tego na dole silnika? Da się to całe wykręcić? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 A ja mam pytanie z innej beczki, czy ten pocacy sie przewod ma wplyw na wydajnosc hamulcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Pomysl sam . Przewod ten sluzy do smarowania pompy VACUM .Jesli sie tylko poci to pompa jest smarowana i jesli jest sprawna sama pompa VACUM to nie ma to istotnego wplywu na wydajnosc hamulcow. Na wydajnosc hamulcow oprocz klockow i tarcz , pomki hamulcowej i innych rzeczy ma bardzo duzy wplyw ma stan pompy Vacum tzn czy daje odpowiednie podcisnienie i takze stan serwomechanizmu. Nie bede tego pisal jak sprawdzic bo to jest opisane w manualu do p11.144 plik br pdf na stronie 19 i 22. Chcialbym tylko Ci zaznaczyc ze do mierzenia podcisnienia sluzy nie mamometr a vacuometr. Sprawdzilem rowniez ze wartosci pomiarow dotyczace pompy VACUM i serwomechanizmu dla p11.144 sa takie same dla p11. Czesc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) Dzisiaj okazuje sie ze na łączeniach poci się wiec jesli nie znajde jeszcze mniejszych opasek to trzeba sprobowac drucikiem ściskać i kombinarkami. Po rozcięciu zakuwki i ściagnieciu weza ukazuje sie rurka fi4mm która stanowi jedną całość z całym koluchem pod holenderek. moja primera wg vin jest z 08.1999 Do wymontowania rurki od dołu trzeba było wymontowac jeden wiatrak i alternator. http://www.japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BB1&vin=SJNFDAP11U0395135&cat=90&pn=74&gi=A&sec=135 rurka ma symbol 15192Y Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez Toshiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Ja mierzyłem w miejscu które jest na zdjęciu i wychodzi na bank 6 mm. A u siebie mierzyłeś tą rurkę czy tylko bazujesz na tym że udało się wcisnąć 4 mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 tak jak na tym zdjeciu widac za kolnierzem rurka jest mniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Ale czy to co widać i pokazałem strzałką to jest ta średnica o której rozmawiamy? Jezeli tak to ja tam mam 6mm. Nie odpowiedziałeś czy mierzyłeś to suwmiarką. Na moim przewodzie znalazłem takie oznaczenia "NORN 5-IT 18-6-99 A*" Nie wiem co oznaczają poza 18-6-99 bo to może być data bo auto mam z 09.1999 więc chyba przewód oryginalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 wg tego co pokazałeś to twoj pomiar 6 mm jest w tym miejscu a ja mierze tą rurke na ktorą nakłada sie wężyk a tam jest mniejsza srednica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Czy to co jest na zdjęciu to jest fajka od strony pompy vacuum czy od bloku silnika? Ja posłałem zdjęcie od strony pompy - tam jest jeden wężyk połączony z jednej strony do pompy w sposób jak na zdjęciu. Nie ma tam takiego kołnierza jak na zdjęciu u Ciebie. Kołnierz jest z drugiej strony przy połączeniu z tą długą sztywną rurką ale średnica tej rurki to 8 mm. Zaczynam się gubic o co tu chodzi? Zakuwałeś z obu stron? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 To jest końcówka od strony pompy oleju kolo alternatora. Na gorze jest taka sama tylko bez kolanka ew moze sie rozni tymi kołnierzami, moze na tej drugiej jest tylko jeden kołnierzyk ale srednice tych rurek małych w srodku są takie same we wszystkich 4 miejscach. Rozkuwałem wszystkie 4 zakowki tzn rozcinałem, ten slad na kolnierzu to po rozcięciu szlifierką bo inaczej sie tego nie da rozebrać to jest wszystko połączone przez zgrzewanie czy cus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Szkoda że nie masz zdjęcia tej drugiej strony przy pompie. Tam nie ma tago kołnierza tak jak na tym zdjęciu co posłałem i ten zacisk u mnie jakby nie dochodzi do końca tej grubszej częsći. Ale tak pomierzona rurka w tym cieńszym miejscu pokazanym strzałką ma 6 mm więc o co chodzi z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 (edytowane) zobaczcie jak tu jest ten przewod rozwiazany http://allegro.pl/nissan-primera-p11-diesel-kombi-klima-full-opcja-i1778151767.html Edytowane 24 Sierpnia 2011 przez Toshiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 można i tak ale widać że komuś się nie chciało przyłożyć do tematu. Ja osobiście staram się zachować oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 ja tez tak probowałem ale kolo altka jest tak malo miejsca ze sie balem ze nie wejdzie ale koszt takiego przewodu z zakutymi koncowkami to 30 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Ja w przyszlym tygodniu tez chce naprawic ten przewod u siebie, ale w ten sposob ze bedzie tyko od mocowania do mocowania przewod gumowy, da sie to zrobic bez wyciagania alternatora? Dokad idzie ten wezyk, bo niemoge sie dopatrzec u siebie tyle szlamu tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekb Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 ja zrobiłem to bez wyciągania alternatora ale za to zdjełem chłodnicę oraz kolektory zaspawując przy okazji erg i dorabiając zaślepkę. Przewód dorobiłem całkowicie nowy w zakładzie zajmującym się dorabianiem węży ciśnieniowych, wygląda to troszkę inaczej niż przed naprawą ale za to idealnie suchutko jest :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 (edytowane) Wyjalem dzis przewod, zaraz biore sie za jego naprawe, odkrecilem tylko wiatraki i powrot z vacum i jakos udalo mi sie specjalnym kluczem sie tam dostac, czyli nie trzeba demontowac altka. I po problemie, przewod naprawiony, tylko w dolnym odcinku musialem dac wiekszy wezyk bo niechcacy za daleko ucialem i uciolem cale zakucie, ale trzyma i jest ok. Ten odcinek przy pompie udalo mi sie dobrze zrobic. Edytowane 20 Stycznia 2012 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hodas Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Ja dzisiaj byłem u mechanika by rzucili na to okiem i krzykneli mi cenę 250-300zł za wymianę teko przewodu bo mam podobny problem, poci mi się. Kurcze trochę sporo grrr Jak ktoś to wymieniał bądź jakiś mechanik co zrobi to taniej chętnie to zlecę. Bo ja jestem totalnym beztalenciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 chyba ten mechanik na głowę upadł, jak byś miał ochotę się wybrać do Mińska to za parę groszy bym Ci to ogarnął. jak co to na PW. jeśli leci Ci tu przy pompie to koszt przewodu i 2 opasek ok 10 zł + robota . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.