Gość Piotrek503 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Mam nieszczelny przewód ale nie wiem od czego ten przewód i do czego służy. Podczas pracy silnika wydobywają sie z niego bombelki i tak jak wiadać jest lekko mokrawy. Ma on jakiś wpływ na prace silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 witam, on jest mokry od plynu czy paliwa? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brysik Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Podłączam się do pytania, u mnie też jest mokry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 To olej ze smarowania pompy podciśnienia (Vacuum Pump). U mnie jest to samo. Sam wyciek jest niewielki i nie jest groźny pod względem mechanicznym dla pompy, ale ta nieszczelność powoduje zmniejszenie jej wydajności i między innymi złą pracę hamulców. Kiedyś nie dokręcili mi dobrze tej śruby widocznej na konću tego węża i hamulec wpadł mi w podłogę. Dobrze że tylko do bramy warsztatu zdążyłem dojechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 ten przewód poci się chyba u wszystkich.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 ten przewód poci się chyba u wszystkich.... Bez wyjątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Może jest on przyczyną spadania wolnych obrotów przy dotknięciu hamulca? Kiedy po zatrzymaniu zwolnie hamulec obroty wracają do normy. Ciekawi mnie jeszcze cena tego przewodu w ASO bo nigdzie indziej raczej go nie znajde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 hmmm zgadzam sie z przedmowcami w 100% przewod tez mam zapocony nawet kupujac auto od goscia ktory sprwowdzil ponad 100 primer z holandii chcial sie zde mna zakladac ze w kazdej tak jest aaaaa a'propos pytania o te obroty przy hamowaniu to tez mnie to zastanawia bo mi rowniez spadaja i to znaczaco nawet ponizej 500 obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 i u mnie to samo kiedys pytalem w ASO o ten przewod ale chyba z 800 chcieli za niego jak sie nie myle wiec logicznie dalem spokoj ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 A tak z ciekawości - poprzyglądajcie się tym wężom nie tylko przy Vacuum Pompie ale w ich dalszej części. Prawie na wszystkich kolejnych przejściach metal-guma widać podcieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Dokładnie tak jak napisał Jurgenik u mnie oba gumowe wężyki są wilgotne więc wiąże sie z tym większy zanik ciśnienia przy hamowaniu ale czy jest on na tyle istotny żeby spadały obroty? Czy ktoś ma pomysł na uszczelnienie przewodu domowymi sposobami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 No to ja was wszystkich załamię. U mnie ten wężyk jest suchutki. W sumie cały silnik jest suchutki po za jedną rzeczą teraz w te mrozy malutki za wijżenie pokazało się z jednego wężyka z turbiny i z pod filtra oleju, który dokręcilem. Ale podejrzewam, że to sprawka tych mrozów bo czułem jaki był opór przy rozruchu. Wytrłem szmatka i narazie sucho. Co do obrotów to ten wężyk nie ma nic współnego. On tylko podaje olej do smarowania pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 u mnie tez suchutko!!!! az milo papatrzec... co wy macie za auta.. ehhe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gczar Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Witam, U mnie byl dokladnie taki sam tzn zapocony. Za niecale 150 zl zarobili mi koncowki w obydwu przewodach (cztery koncowki) i od tamtej pory mam spokoj. Niestety zmartwie Was obroty przy hamowaniu jak spadaly tak spadaja, dopiero po zdjeciu nogi z pedalu hamulca obroty wzrastaja. Pozdrawiam, Grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 oboty spadają ale to inna sprawa.... pompa paliwa jest elektryczna i podczas hamowania spada troszeczkę napięcie i to jest od tego... mnie osobiście bardziej drażni drganie drążka zmiany biegów.... muszę się wkońcu za to zabrać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 u mnie tez suchutko!!!! az milo papatrzec... co wy macie za auta.. ehhe hmm nie wiem chyba jakieś inne. Może chodzi o to, że ty masz DIESELA 1,6 a my 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 pawełku... ja nie mam DIESLA.. nawet bym nie chcial DIESLA.. a co do 2,0 - to czym sie tu chwalic??? ja sie moge pochwalic ze mam autko w stanie nienaruszonym z kazdej strony co do lakieru i co do silnika i wnetrza.. ale zeby sie chwalic tylko tym ze sie ma 2,0 ... to to zalosne i dziecinne naprawde.. - ile masz wogóle lat, że sie tak zapytam - tylko szczerze? ... a na powaznie 1,6 benzynka w zupelnosci wystarcza by przekroczyc 200 km/h - po co wiecej? jak dla mnie to lux i jest ok ! oczywiscie jesli sie ma rzezczywiscie te 90 koni pod maska i niezuzyty silnik... a 150 koni tez dobrze - ale im wiecej koni tym wiecej kasy.. ubywa na paliwo... nieprawdaż Pawełku...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 No coż... Chodziło mi głównie o to, że ty nie masz DIESELA. Myślałem, że swoją ironię dość jasno podkreśliłem. Myślę, że właśnie z tego powodu masz suchutko, że aż miło patrzeć. W chwili obecnej chętnie bym się z Tobą zamienił na 1.6 benzynę, ale to przecież nie oto chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ja tez przepraszam..... zagalopowalem sie po prostu i kazdemu zycze takiego zajefajnego wozu jak nasze primki - bedzie dobrze pawełku nie przejmuj sie... co d oironii moze mamy inne jej odmiany.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Zeusik ma sucho - bo nie ma tych przewodów, podobnie jak pojęcia ile koni ma 2.0 TD =D> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 kolego z duzym pojeciem.. hmm - ja pisalem ogólnie o 2,0 - nie o Dieslach... ale coz - forum jest dla wszystkich a zazdrosc ma liczne oblicza... panocku jurgenik... z wilkim pojeciem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 a ja mam Diesla i benzyne. W oby dwóch jest suchutko. Ale wolę benzyne ma lepsze przyspieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 oczywiscie.... ja mam benke ale zalozony gaz - i to extar zalozony zadnych nieprzyjemnosci - czuysta frajda z jazdy i przyspieszenie etz nie jest takie zle - max 190 na razie na gazie... nie bede przesadzal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 panowie, może by tak wreszcie EOT :? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 oboty spadają ale to inna sprawa.... pompa paliwa jest elektryczna i podczas hamowania spada troszeczkę napięcie i to jest od tego...mnie osobiście bardziej drażni drganie drążka zmiany biegów.... muszę się wkońcu za to zabrać.... nie do końca się zgodzę z tą tezą. Pompa paliwa w CD20T to po prostu pompa wtryskowa a taki spadek napięcia jaki jest przy obciążeniu silnika nie ma wpływu na pracę pompy. Zresztą sprawnie działający regulator napięcia eliminuje jego spadki do zakresu 5%. Tu chodzi o to że vacuum pompa podczas hamowania dość znacznie obciąża mechanizm napędzający ją, czyli wałek rozrządu, a za pośrednictwem paska również odbija się to na napędzie pompy wtryskowej. W momencie hamowania spada prędkość napędu pompy, a co za tym idzie jej wydajność. Stąd właśnie taki a nie inny efekt. Można dla porównania dać przykład rozwiązania gdzie vacumm pompa jest zintegrowania z alternatorem (niektóre modele nissana tak miały) - w takiej konstrukcji efektu spadku obrotów przy hamowaniu nie ma , albo jest łagodniejszy, ponieważ pompa jest napędzana paskiem bezpośrednio z koła zamachowego i nie ma to bezposredniego związku z pompą wtryskową Inny przykład: sprężarka klimy - żeby nie układ korekcji obrotów w ECU, to wolne obroty przy włączonej klimie spadłyby o ok 200 obr/min. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.