Krzysiek Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Witaj PAWEŁ_S. Ostatnio ściągnełem sobie z niemiec Primerke WP11 CD2.0 T taką samą jak masz kolor i rok.no i okazało się ,że nie to uszczelka tylko głowica pęknieta w 2 miejscach,1 lekko drugie mocno,że nie ma sensu naprawiac,tak mi stwierdził mechanik.szukam więc nowej (UŻYWANEJ) Kupiłem od 2 właściciela niemca,który jeżdził nią 7 lat ,pierwszy rok.. Ratuje mnie fakt ,że doś tanio kupiłem,jak na razie zrobiłem 180 km ok kupna i stoi u mechaniora..juz mnie ten samochód rozbraja.Czy ci japonczycy w roku 98r ciagle pili sake na dziale bloków silnikowych,że takie buble robili,(niemcy mieli zawsze dobra stal,po wielkim władcy po II wojnie świat, heheh w oplu astrze 250 tyś km miała i silnik chodził jak złoto) Jestem zawiedziony nissanem..Ale co zrobic, szukam wiec glowicy..czy pasuje od sunny diesla zwykłego 2,0 D?? pomózcie mi jesteście już w tym temacie profesjonalistami. pozdrawiam. A jaki masz tam przebieg? Tanio kupiłeś to teraz dołożysz troche do napraw:), nikt tanio dobrego samochodu nie sprzedaje takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max zander Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 mam oryginalny (udokumentowany) 243 000 tyśiaki ,czy spora na to cudo ?? wogóle na ten nieudany silnik?? zaczynam martwic się juz o turbine choc chodzi ładnie........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 mam oryginalny (udokumentowany) 243 000 tyśiaki ,czy spora na to cudo ??wogóle na ten nieudany silnik?? zaczynam martwic się juz o turbine choc chodzi ładnie........ Zależy jak jeżdżone, a książka serwisowa to nie wszystko:) Najczęsciej na ten silnik narzekają ludzie którzy kupili 6-8letnie autko w okazyjnej cenie, a wtedy to może mieć i 400tysi nalatane. Przy przebiegu 250tysi to już normalne że coś się może zepsuć, ale czy to odrazu powód żeby pisać, że samochód jest do d....? Ja jestem z mojego nissana bardzo zadowolony a mam ten sam silnik co Ty. Najlepiej wymień co trzeba i jeździj dalej (chyba nie myślałeś że kupisz 8 letni samochód i przez następne 8 lat będziesz nim śmigał nie dokładając ani grosza?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max zander Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Ogólnie stan jest bardzo dobry,w srodku jak nówka,na zewnątrz drobiazgi,prowadzi sie dobrze zawieszenie ok.Niemic dbał o niego i wymieniał co było do robienia.W grudniu 2005 przeszdł przeglad bez problemu,badanie spalin w normie.Oczywiscie ,ze bede w niego ładował.Tylko w oplu wywalałem do 2 razy w roku,poważniejsze sumy 200-300 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 ja swoją sprzedałem... nie zachwyciła mnie niczym. silnik zbyt starej generacji..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max zander Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Ja sprzedałem tydzień temu, 1,6 GT 4,5 roku jazdy.kupiłem nissana i zostałem bez samochodu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 ja swoją sprzedałem... nie zachwyciła mnie niczym. silnik zbyt starej generacji..... Pogratulować Można wiedzieć za ile poszła? Głowica smutna sprawa. Jak będziesz kupował "nową" używaną to weź ją najpierw na testy ciśnieniowe na gorącą. Oszczędzisz sobie rozczarowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max zander Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 poszła za 4900 zł,92r z żalem.. miała kompa pokladowego,abs ,wspomaganie,szyber.zawieszonko obniżone fabrycznie..e tam było mineło. :smile: Głowice kupię od goscia co zajmuje się sprzedażą glowic,poszła za 900 zł gotowa do montażu.Jest za 1000zł sciągnieta z powypadkowej primery z holandii+ planowanie itp... zancznie za dużo.Starsza głowica od sunny 2,0 D,nie pasuje,rózni się małym drobiazgiem dopiero od roku 97r czyli juz almery...podobno z turbiną czy bez jest taka sama. A o spawaniu można zapomnieć,bo japońskie alu,nie nadaje się do spawania......z czasem pęka,co mi po gwarancji za spawanie,jak nie walnie na spawie tylko obok......pozdrawiam PS. jak ktoś mam dobry kontakt na głowice proszę podajcie nr kontaktowy. [ Dodano: Pon 07 Sie, 2006 19:33 ] Odebrałem zdjetą głowice od mechanika,do przymiarki do nowej (używanej)która jutro może kupie. Masakra 4 pękniecia widoczne 2 między zaworami i dwa od cylindra do wtrysku poprostu przegrzany na maxa alu złom.......ciekawe po ile jest alu na złomie??na piwo starczy??? pozdrawiam....MACIEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rychuo@wp.pl Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 witam. czytam ten post i zastanawiam się po czym poznać, że pękla głowica? Silnik nie kręci? Pracuje zbyt głośno? Ostatnio zauważyłem, że ubyło mi troszeczkę płynu chłodniczego( był zalany pod max. teraz jest trochę poniżej max.)To oznaka, że pękła głowica? Dodam, że na chłodnicy nie iwdać żadnych wycieków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Traktor zmienia się w parowóz a w zbiorniczku wyrównawczym masz Jakuzzi i po jakimś czasie w chłodnicy studnia się robi. Płynu zawsze trochę ubywa, w końcu to glikol i minimalnie cos tam odparuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 a mi się wydaje że te problemy to tylko głównie przez termostat według mnie w termostacie jest bimetal który od ciepła sie rozszerza a przy zimnie sie kurczy działa jak rtęć w termometrze gdy sie rozszerza puszcza płyn w obieg ALE po pewnym czasie nabierze troche kamienia taką powloke z kamienia i przez ten kamień bimetal otwiera się później i gdy temperatura jest wyższa niż zwykle dochodzi do głowicy pyk i pęknięcie jest tak logicznie myśląc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek25 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 czesc piszecie o glowicach ja mam nadpeknieta juz wymienialem uczczelke pod glowica bo w czesniej tez ktos to robil ale wsadzil nie orginalna wiec zalozylem orginalna tzn mechanik kosztowala 300 cos zlotych a co do glowicy to wada fabryczna wszystkie kiedys pekaja w nissanach 2.0td tam sa pomiedzy zaworami cieniutkie scianki i dla tego co do grzania samochodu na wolnych obrotach to mechanik powiedzial ze trzeba poczekac az turbina zassie oleju przez jakies 4 min a z ta glowica to i tak peknie czy bedzie sie czekac czy nie ale warto go nie gazowac na zimnym silniku tzn nie dawac mu pogarach w czaie jazdy na zimnym silniku tylko spokojnie czekac do uzyskania temperatury tak mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 no niema co ukrywać każdy ma troche racji też walczyłem z glowicą ale ogulnie mam dosyć tego samochodu i chętnie go sprzedam z puki co całą glowicą tzn uzywaną wstawiałem niespawałem są chętni?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 @kubawinkler ma do sprzedania kompletną, ja mam jedną w silniku cd20 kompletną dobrą, i drugą do regeneracji nie pękniętą z urwanym zaworkiem, w ciągu kilku dni mogę ją zregenerować i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 wiem że regeneruja głowice na allegro chyba podajże każda u ojca w audi 80 pekła przy wkrecaniu wtrysków! ja słyszałem opinie akurat o 80 ze słabe chłodzenie , zły olej( żle rozprowadzany) czy coś takiego! http://moto.allegro.pl/glowica-audi-vw-golf-passat-1-9td-i2076131383.html#tabsAnchor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzybek141 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 witam własnie wymilem głowice z zwykłego disla cd20 do mojego turbodisla i silnik załapuje ale nie odpala, nie wiem co robic czy macie jakies pomysły pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 ile razy próbowałeś go odpalac? długo kreciłes? sprawdż filtr w baku na takim sitku potrafia sie robić 5cm ścianki mułu i filtr paliwa pod maska. nastepnie sprawdż przewody poczawszy od zasilajacych i zwrotne ( nie zakładaj choć niebieskich od powietrza bo mimo ze siedzi dobrze to bedzei sie sączyło) tylko gumowy jak nie masz to kup w motoryzacyjnym! a później spróbuj moze odpowietrzyć filtr! wiem ze a audi 80 1.9 td po zmianie głowicy jak odpalalalismy to na poczatku nic nie załapywał później coś sie odzywał i w końcu zapalił ale zgasł! aż wkońcu zaskoczył! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Obydwaj panowie z tego co się domyślam nie odpowietrzyli samoregulatorów, jedyne wyjście na to to chełtać aż zacznie szczekać, i trzymać go na gazie aby nie zgasł, jak zgaśnie powtórka aż zacznie normalnie pracować, to może potrwać kilka minut. Poprostu do samoregulatorów wdarło się powietrze, i nie ma w nich czynnika hydraulicznego-oleju tylko powietrze, w efekcie zawory się nie otwierają poprawnie bo spręża się w nich powietrze. Może to stwarzać pozory źle ustawionego rozrządu lub początku wtrysku, bo zakopci jak diabli i bedzie szczekał, a nawet szczeli w kolektor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jorgus43 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 witam mam pytanie kto mnie poratuje i powie która sprężyna jest wyższa zaworu dolotu czy wylotu, za odp dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.