Gość herrradek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Witam Od jakiegos czasu interesuije sie zakupem P11.144 Kombi.... z 2000-2001 r. Chetnie zdecydowałbym sie na wersje z dieslem i tutaj moje pytanie: Czy w tym modelu byl tylko jeden diesel? Sprzedawcy na alllegro, gratce troche rozbieżnie podaja moce... od 90 do 115 KM - 2.0 TD. I jak ten diesel sie sprawuje? Rzeczywiste spalanie z klima w 8 litrach sie zamknie? Drugie pytanie - zakładajac, ze robie dosc duze przebiegi ( 40 tys rocznie - głwnie po miescie) czy z Waszych doswiadczen lepiej zainwestowac w diesla czy np.: w 2.0 benzynke i go zagazowac... Bo z tego co czytalem na forum - tylko te 2 silniki są sensowne... Pozdrawiam... Prawdopodobnie przyszly klubowicz tego forum :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Były tylko 90 km :cry: , w lato zmieścisz sie w 8 a zimą może być troche więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Z perspektywy czasu kupił bym raczej 2.0 benzynę i ewentualnie zagazował. Przy dzisiejszych cenach ropy nie ma większej różnicy czy spali Ci po mieście 8 litrów ropy czy 8 litrów benzyny - a dynamika bez porównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Pawel - czasem tez tak mysle, ale kuzyn zainstalowal niedawno gaz do Laguny niby w jakims dobrym serwisie i ma problemy, nie mowiac juz o tym co zrobic z kolem (wczesniej w P10 strasznie mnie to wkurzalo), fakt ze benzynka lepiej sie zbiera, ale tak zatankuje caly bak i nie musze myslec o szukaniu stacji co chwile, pozatym zawsze mozna chipa walnac, a spalanie ostatnio non stop ok 7,5l, do tego wymienilem wczoraj termostat i mam nadzieje ze moze troszke spadnie (na trasie pokazywal mi licznik 1/4 do 1/5 skali) - jedynie podstawowa usterka u mnie nadal siedzi - Check Engine i ABS, pozatym OK p.s. nadal ciesze sie ze w koncu wymienilem przeplywomierz - wkoncu jestem zadowolony z dynamiki tych ok 90KM - wszystkim polecam sprawdzenie (Pawel w innym poscie dobrze wszystko opisal) - moze do dzialu "zrob to sam"!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seba7207 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ja zainwestowałbym w Dieselka. Na trasie może i gaz jest dobry, ale do miasta lepszy dieselek. Falujące obroty na gazie i te sprawy. Miałem dwa samochody na gazie (w tym Primerkę). Teraz kupiłem dieselka (mój pierwwszy diesel) i myślę, że przy dieselkach pozostanę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość herrradek Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Hmm, cenne uwagi. To może jak jesteście tak mili... to powiedzcie.. Czy warto wydac ok 5tys więcej i kupic P11.144 2.0TD z 2000? czy może zaoszczędzić kaske na inne rzeczy i kupić P11 2.0 TD z 1999 ? W sumie jak dla mnie p11.144 jest ładniejszy, ma klimatronik itd... ale czy jest to warte tych pieniedzy? A czy model nowszy jest mniej/bardziej awaryjny niz starszy? Jest tutaj jakas różnica? I czy dobrze widze, że kombi 144 i zwyklej p11 z tyłu wygląda niemal identycznie??? Co do diesla to nie przeraza mnie dynamika... a raczej jej brak, bo od 7 lat jezdze 70-cio konnym dieslem Toyoty... W której cenię po przejechaniu 300 kkm NIEZAWODNOŚĆ... czego także spodziewałbym się po nissanie.. Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 tyły 144 i P11 kombi sa identyczne wnetrze rowniez jedyna roznica to lampy przednie po liftingu (ładniejsze fakt) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 p11.144 jest tylko przefaceliftingowana - technicznie to to samo (ponoc od razu tak miala wygladac P11 ale konserwatysci bali sie ze bedzie za nowoczesna i nie bedzie sie sprzedawac wsrod kanciastych VW), nowsze auto to zawsze nowsze, choc u nas nigdy nie wiesz co kupisz.. w zasadzie najwazniejszy jest przebieg i stan techniczny, wiekszosc czesci nie jest za droga jesli nie swieci sie check engine (sprobuj sie przejechac, chamowac silnikiem (szczegolnie zimnym), przegazowac do spadku obrotow, jesli plynnie nie przyspiesza na pelnym gazie tylko jak odpuscisz to padniety jest przeplywomierz (jedynie 273zl), ABS gasnie po przekreceniu kluczyka i sie nie zaswica podczas jazdy, to reszta jest mniej wazna, no chyba ze zostawia 4 slady ) tyle odemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość herrradek Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 A czy istnieje jakas strona z danymi technicznymi / wyposazeniowymi Primer'ek ? Grzebalem troche w necie ale informacje sa strasznie lakoniczne... A ja po prostu troche gubie sie w tym co pisza sprzedawcy... jedni pisza ksenony, inni soczewki, jakies wersje LUXURY itd... moze jest gdzies wytłumaczenie tego? Jesli rzeczywiscie p11 i p11.144 to tylko lifting.... to ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 ja mam primere z 2000r td kombi i trafia mi się właśnie coś większego... jeżeli jesteś zainteresowany to pisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k_stach Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 W Polsce wychodzily chyba 2 wersje wyposazenia: Comfort i Comfort High, nie wiem czym sie rożnily. Natomiast jesli interesuja Cie niemieckie specyfikacje to polecam strone autobudget.de. Wszystko dokladnie opisane i mimo nieludzkiego jezyka mozna sie polapac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Najważniejszy jest stan techniczny. 8l z klima sie zmieścisz. Ogólnie polecam. Co do benzyny nie uwierzę że 2,0 czy 1,6 spali 8l po mieście. Gazu zawsze wyjdzie 12 albo lepiej do tego instalacja. Dynamika benzyny lepsza, ekonomia...sam przelicz. Diesel jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość herrradek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 k_stach: Dzięki za stronke, jest tam wszystko co mi potrzebne!! MarekB9 : Masz racje... w pelni sie zgadzam... ale w sumie jak sie tak usiadzie z ołówkiem w ręku to przy cenie ropy ok 3,6 i gazu ok 2.2 koszty są niemal identyczne... Poza tym benzyny są tańsze i zazwyczaj lepiej wyposażone (2.0).. Jednak co diesel to diesel... Nissan ma na szczescie normalny sielnik diesla, bo Toyota od 2000 montowala D4D - z podobno mało udanym sprzegłem - przy jezdzie miejskiej szybko siada... ( wiadomosci z seriwisu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 co prawda to prawda... gaz to jest dobry w kuchenkach gazowych.... miałem kilka samochodów z gazem i zawsze są problemy nawet z sekwencją..!!! jeżeli nie regulacje (co wiąże się z kosztami) to słaba jakość gazu itp..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość herrradek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 To znaczy.. hmm ja jak na razie nie miałem problemów z gazem.. ale różne sa opinie.. właściwie co kierowca to inne opinie.. Znam takich, co zrobili 200-300 kkm na gazie i OK, a innych co po 50 kkm wymieniali pol instalacji.. Nie uwierze natomiast w super niskie spalania aut z gazem... auta z silnikami do 1,6 musa spalić ok 10 litrow ( +/- 1 L), natomiast powyzej 1,6 to juz jest loteryjnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 też znam kierowców którzy przejeżdżają 100-200tkm na gazie ale ja jestem szczególarzem i lubie jak wszystko w samochodzie cyka na tip top Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 ja mam primere z 2000r td kombi i trafia mi się właśnie coś większego... jeżeli jesteś zainteresowany to pisz... Jak się wyzbywasz to może zamienimy się na silniki Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 haha;) dobre..... a przy okazji...jak idą poszukiwania? masz już coś na oku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 haha;) dobre..... a przy okazji...jak idą poszukiwania? masz już coś na oku? Wolno. Chyba jednak kupię samą głowicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 haha;) dobre..... a przy okazji...jak idą poszukiwania? masz już coś na oku? Wolno. Chyba jednak kupię samą głowicę. jeżeli mierzyłeś ciśnienie i było słabe to przez popękaną głowicę więc kupuj samą główkę i będzie ok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.