Gość radek2109 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 już mam dość tego zawieszenia, strasznie sztywny przód, nie da sie ugiąć, tył też jest sztywny no i wysoko stoi, ostatnio naciskałem primera w na parkingu to przód też sztywny jak w wozie drabiniastym, a tył tak miękki jakby amorków nie było, poradźcie co mam z tym zrobic? oczywiście mowa o p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 ...strasznie sztywny przód, nie da sie ugiąć, tył też jest sztywny no i wysoko stoi, ostatnio naciskałem primera w na parkingu to przód też sztywny..., a tył tak miękki jakby amorków nie było... Zdecyduj się może co do tego tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 o tył mi chodziło innej primery jak na parkingu obok stała to miękka z tyłu jak citroen bx, a moja jak kamień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Mi tam akurat bardzo się podoba że primera jest twarda, jak chcesz miekkiego samochodu to proponuje jakiś francuzki i bedziesz mial mieciutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 o tył mi chodziło innej primery jak na parkingu obok stała to miękka z tyłu jak citroen bx, a moja jak kamień jak inna miała miękki tył to znaczy że miała nieodpowiedzialnego właściciela który jeździł na zużytych amortyzatorach lub sprężynach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 u mnie tył jest b.twardy, naciskając na hak holowniczy za pierwszym razem ugnie się , nastepnym praktycznie wcale; moj znajomy miał taki tapczan z tyłu w p10, gdy mu padły amortyzatory, były to chyba parauty, na szczęście na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 wiem, że większość p10 jest sztywna, ale też są miękkie p10, widziałem kombi mięciutkie zprzodu, no i sedana, także nie tylko sztywne są, jakbym miał zwykłe 14 calowe koła 175/75 to napewno bym nie narzekał, ale na lato zakładam 16/205/50 także wtedy to dopiero tłucze, kolega ma golfa na czerwonych sprężynach obniżanego to ten golf jest bardziej miękki niż nissan, chciałem wymienic amorki na olejowe, ale okazało sie ż zprzodu mam idealne, to po co wymieniać, a moze ze sprężynami poćwiczyć? bo oprócz tego to autko jest jak marzenie. poprostu piękne i sie nie psuje, ale nic nie jest doskonałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Chcerz to ja mam seryjne amorki z P10 mozemy się zamienić i sprawdzisz czy jest bardziej miekko moje moją po 78 i 76% sprawności. Ps. zobacz jakie masz napisy na amorkach i na sprezynie jakiego koloru masz oznaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiekgt Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 masz moze jakies uzywane amortyzatory tylne do p10 z 1994 hatbacka 2,srde,lub ktoa kto je ma.niechce kupowac nowych bo ja za 3-4 miesiace sprzedaje i nikomu niechce robic prezentu.jakby cos to daj znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 He u mnie jest tak samo twardo. Kolega ma uglebionego golfa a moj jest i tak twardszy :wink: Sprezyny raczej seryjne bo czarne. Amorki czerwone kayaba. A tylu tez szukam ale jakos bez skutku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 chętnie bym sie zamienił, ale sprężyny mam czarne, nie widziałem aby jakiś kolor na nich był zaznaczony, chyba że słabo go widać, a jeśli jest to gdzie? a twoje amorki są olejowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 kreska grobosci palca ale nie wiadomo z ktorej strony ona jest. Zdaje się że masz najtwardze springi albo amory ci zesztywnialy od zimna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 ? a twoje amorki są olejowe? Nie mam pojecia A moje sprezyny sa czarne czyli raczej nie sportowe :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 ja mam czerwone sprężynki, to znaczy że mam sport?? no telepie z tyłu niemiłosiernie przód już lepiej da się przeżyć, prawie komfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 A dla mnie przód primerki ma twardość po środku ani twarda ani miękka! Osobiście wolał bym twardszy :wink: A tył jest za miękki! Mam kombiaka to dodatkowy powód! Sprężyny troszkę siadły ale planuje podnieś je na kolumnie jest możliwość Około 3cm 8) Amortyzatory mają przód-78% tył -72% Sprawdzane miesiąc temu czyli oki! A jednak! Dla mnie za miękkie bo dochodzi jeszcze hak! Holuje przyczepkę! Nawet ponad tone! Planuje amory zmienić na inne max twarde :wink: A morze to sprężyny są za miękkie :?: są czarne! Ale nie wiem co wybrać :?: Twardsze sprężyny czy! A morze wystarczy zmienić amory? No to na jakie :?: Może kayaby :?: Cena 229zeta! Z tym, że nie wiem co mam musze sprawdzić :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 jak sprawdzałem to 90% p10 ma przód sztywny jak wóz drabiniasty, ale nie wszystkie, amorki sprawdzałem tydzień temu, diagnosta mówił, że są idealne, tylko z tyłu już słabe, w takim razie bede nie bede ich zmieniał na olejowe, chyba wyjme sprężyny i rozchartuje, a potem zahartuje w miejszym stopniu niż były, wiem że cieżko bedzie mi to zrobić, ale dla mnie może przód pływać dziurek nie czuć, a szczególnie teraz to dziura na dziurze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Obyś tego nie żałował :!: Takie rozhartowanie i na nowo zahartowanie powinno się udać ale :!: Wątpię czy uda ci się utrafić z twardością za pierwszym razem :!: A robić kilka prób :? To po paru tys. km te sprężyny na złom :!: Według mnie to kup sobie jakieś oryginalnie miększe np. używane :wink: Na kołach o profilu 16/205/50 to musi tłuc :!: (prawie zero amortyzacji) Ja obniżyłem z profilu 65 na 60 i od razu twardszy :wink: Zmień profil :!: (a najlepiej zamień się zemną :wink: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 wyjęłem spręzyne i są dwa kolory maznięte farbą na nich, na jednym zwoju żółty, a na drugim czerwony, o ile dobrze pamiętam, a każdy zwój ma inną grubosć to chyba o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.