Gość Camela Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Kupiłem almerę N15 1.6. Na wolnych obrotach auto dość głośno pracuje, na obrotomierzu jest nieco ponad 1tyś obrotów. Mam wrazenie ze to za dużo, auto powinno pracować ciszej, uczucie jest takie, jakby gaz był delikatnie wciśnięty. Jechać do serwisu, czy może jest jakaś "śrubka"? Moze to normalne w tym aucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Ja w N15 1.4 mam 800/min, powyżej 1000/min mam tylko jak jest zimny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Witam! Ja też tak mam jak pisze Adig. Jak jest nagrzany powinno być 750-800 obr/min jak jest zimny (np. teraz w mrozy) i wlaczysz jeszcze światła, wentylator, klime, itd. to na wolnych obrotach bedzie ponad 1000, ale powinno spaść jak sie rozgrzeje troszke (przynajmniej u mnie tak jest) Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 U mnie w n16 jest podobnie, zimny - okolice 1000 lub nieco wyzej w cieplejsze dni czy po rozgrzaniu - okolice 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 N15 1.4. Dokladnie tak samo jak u kolegow. kolo 1000 potem 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 QG18 ciepły bez klimy ok 800 z klimą ok 900-1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 1100 zimny, jak się rozgrzeje to koło 800 z klimą +100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 sruba raczej tego nie wyregulujesz bo po chwili wruci do normy, wolnymi obrotami styeruje silniczek krokowy za posrednictwem ECU. jesli obroty sa za wysokie to ja bym szukal nieszczelnosc w dolocie (lewe powietrze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturcargo Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Witam, U mnie w N16 1.5dci przy zimnym silniku okolo 900 przy rozgrzanym 800. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Zimny około 1100-1200 a ciepły około 800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 ale napisz jeszcze, kiedy masz te podwyższone obroty? Po zapaleniu i pierwszych paru kilometrach, czy cały czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość colin Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 witam obroty silnika wygladaja u mnie tak gdy jest zimna to jakies 1000-1100 po rozgrzaniu jakies 750 -800 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 witam obroty silnika wygladaja u mnie tak gdy jest zimna to jakies 1000-1100 po rozgrzaniu jakies 750 -800 Pozdrawiam Moim zdaniem wszystko masz ok :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 U mnie w n16 jest podobnie,zimny - okolice 1000 lub nieco wyzej w cieplejsze dni czy po rozgrzaniu - okolice 800 mam tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Witam A ja skolei mam problem z przygasaniem po wysprzęgleniu - tylko jak silnik jest nierozgrzany. Jadę z tym do serwisu w poniedziałek. Koszty sprawdzenia ok 150 PLN - serwis ASO. Nie wiecie co to może być? Nie chce mi się za bardzo kasy wyrzucać, Świece nowe, kable nowe, jak się rozgrzeje jedzie OK. zasugerowano że przepustnica może być zabrudzona, ale nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.