Gość Gadprzem Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 a wlasciwie mojej mamie, w Primerze z 2001 roku, 1.8 114KM. Nie wiem czy to cos pomoze jak podam, ze przebieg to 250 000 km. Nie wiem co robic, u mnie w miescie nie ma serwisu Nissana, w dodatku nie chce tam przeplacac. Poradzcie co zrobic. Musze sie szybko z tym uporwac, bo samochód czesto jest w trasie(jak widac po przebiegu) Dziekuje Wam bardzo i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Cięzko mi cokolwiek doradzić, ale pierwsze co ja bym zrobił to odłączenie minusa od aku lub wejście i wyjście z autodiagnostyki. Tylko nie wiem jakie gniazdo jest u Ciebie i czy wogóle możesz robić autodiagnostykę. Co do serwisu to pewnie i tak by nie znaleźli przyczyny, prędzej elektryk samochodowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 ...Co do serwisu to pewnie i tak by nie znaleźli przyczyny, prędzej elektryk samochodowy. jakie masz doświadczenie z serwisem że tak mówisz? Elektryk samochodowy bez specjalistycznego sprzętu poduszek lepiej niech nie dotyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Trochę przejść z serwisem miałem, opisałem to kiedyś gdzieś w dziale "Warsztaty-gdzie naprawiać", ale tu nie o tym. Natomiast co do poduszek to wg mnie najlepiej podjechać tam gdzie się zajmują montażem poduch (może elektryk to zbyt ogólnikowo :oops: ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 a ja powiem szczerze że z serwisem nissana ani toyoty nie miałem żadnych problemów. Natomiast miałem z serwisem opla i peugeota - wg mnie wszystko zależy indywidualnie od danego warsztatu, obojętnie czy to akurat serwis ASO danej marki czy np ogólny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bimbam73 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 JEst taka sztuczka jak zresetowac ta kontolke ale w P12. Tak ze nie wiem czy bedzie dzialalo w wczesniejszym ale mozna sprobowac. A wiec jak przekrecasz kluczyk to na pomaranczowo swieci lampka airbagu ok 7 sekund - potem zaczyna migac. To musisz jak zgasnie po tych 7 sekundach wylaczyc kluczykiem zasilanie ( w ciagu sekundy od zgasniecia - nie pozniej). Potem poczekac conajmnej 3 sekundy i znowu wlaczyc i kolejny raz ta sama operacja. 3 razy z rzedy trzeba tak zrobic i jesli to tylko byl przypadek ze ci sie wlaczyla kontrlolka a wszsytko masz ok z poduszka to ta kontrolka przestanie miggac. i nie trzeba podlaczac do komputera zeby to zresetowac. U mnie zadzialalo ale ja mam P12 tak ze nie wiem jak bedzie u ciebie. Moze sa jakies sztuczki inne to w internecie bys musial poszukac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k_stach Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Mozesz sprawdzic polaczenie kostek od aibagow pod przednimi siedzeniami. Gdzies czytalem ze sa zbyt delikatne i podczas np. sprzatania potrafia sie rozlaczyc. Dotyczylo to chyba Micry, ale sprawdzic nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Tu masz opis wejścia w tryb serwisowy air bagu zaczerpięty z serwisówki dostępnej na forum: 1. Turn ignition switch “ON”. 2. After “AIR BAG” warning lamp lights for 7 seconds, turn ignition switch “OFF” within 1 second. 3. Wait more than 3 seconds. 4. Repeat steps 1 to 3 three times. 5. Turn ignition switch “ON”. SRS is now in Diagnosis mode. 6. “AIR BAG” warning lamp operates in Diagnosis mode as follows:... podaj maila to wyśle reszte opisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek 2 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 WITAM kolega ma racje że można wykasować błąd poduszek w ten sposób który tobie podał ja mam P11 z 1997r i wykasowuje air bag w ten sposób włączam zapłon kontrolka sie zapala w tym czasie mam otwarte dzwi kilkakrotni naciskam guzik na progou od kontrolki otwartych drzwi trwa to 7 sek. kontrolka gaśnie w w tym momencie wyłączam zapłon trzeba to zrobić dokładnie w tym momencie . i tak kilka razy ta sama operacja ja robie to 5 razy air bag sie wykasuje jesli nie masz powarznej usterki . ja w tamtym roku miałem ten problem byłem u mechanika który pokazał mi jak sie ten bład wykasowuje jednak u mnie nie było tak prosto okazałosie ze mam uszkodzona kostke od air bagu pod kierwnica niestety samej kostki nie mozna kupic tylko cała wiazke kabla .to udałem sie na szrot i była akurat p11 z kieronica zdjołem obudwe i wyciołem ta kostke z kawałkiem kabla mechanik mi przelutował i było ok jednak co jaks czas wyskakuje mi bład air bag ale go wykasowuje wpodany powyzej sposob i i jezde dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.