Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wykresik :D


goago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wreszcie mi się udało :!: :!: :!: :!: :!:

dzisiaj hamownia pokazała 101KM i 140Nm z silnika ga16 na gazie!!!! to dla tych niedowiarków co twierdzą że nic się nie da z gazem...

co prawda max moc jest przy 6000 a nie przy 6800rpm ale i tak wykracza poza setkę :D

ten wynik na wydechu od 1,4 także myślę ze po zmianie kompletnego wydechu z kolektorem 110KM jak najbardziej możliwe.

 

sunny0068vi.png

 

czekam na gratulacje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary ja CI je pierwszy składam !

Raz za to że samodzielnie zamieniłeś silnik z 1,4 na 1,6 a dwa że tak udało Ci się pieknie zaprojektować i zmontować dolot i ten pomysł z tym gaznikiem gazowym - wszystko owocuje jak widzimy piekną haraktewrysyka.

 

Nie jednej beznynie 1,6 byś utarł nosa, pięknie ! ! !

 

Czekamy na więcej :)

 

Ps. mogłeś na szybko dostroić pare koni na hamowni - nie przyszło CI to do głowy ?

Pss. masz moze dla porównania wykres jak jeszcze mialeś w tej samej konfiguracji GA14 ??

 

A i jeszcze coś na pocieszenie, zarówno w GA14 i GA16 były montowane te same ukłądy wydechowe nie różnioły się dosłownie niczym, najprosciej jak mozesz go usprawnic to wywalić kata i koncowy tlumik luzniejszy np. z N14 GTI - chłopaki powinni mieć takei na zbyciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50zł hamowanko ja zaltwie za 45zł ale musi sie przynajmneij 5 osob uzbierać - biore się za pisanie odpowiedniego posta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzięki dzięki :P

cieszę sie jak dziecko. miałem trzy próby i kombinowałem jak mogłem. pierwszy pomiar wyszedł 98,5KM 142Nm. pomyślałem ze przyśpieszę zapłon co za owocowało wynikiem 93KM :? :?

trzeci pomiar opóźniłem zapłon względem pierwszej próby wyszło 101 na tym skończyliśmy. paliwko na max :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też dziwna opcja z tym zaplonem... Jak jest za bardzo przyspieszony to gora spada, u mnie jest ustaiwona serja czyli 15 stopni a w SMT6 wszsytkei robryczki są na +8 a sama góra na +3 stopnie i zaowocowało to najwyzszą mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica astronomiczna i to w całym zakresie - Super mod jak za te Kase nic dodać nic ując :D

 

Ps. robie porządki z wykresami nie zdziw się jak Twoje wykresy wylondują na pierwszej stronie w dziale "Osiągi, mody i wykresy z hamowni naszych Nismo" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz Goago ile cię wyniosł ten SWAPIK tak patrzę i wyliczam to wychodzi mi ok 3000-3500zł zeby z 1,4 uzyskać dodatkowe 20KM i 25Nm, z tego co wiem nieco taniej Cie wyszedłą zmiana silnika :) :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie, pięknie już się przekonalem. W przyszłym tygodniu zamawiam Blosa i resztę gratów.

Tylko gdzie ja to zhamuje bo w Sączu to raczej nie ma gdzie :roll: :?:

A do Wa-wy za daleko :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gratulacje chłopie, odwaliłeś kupe dobrej roboty..., a na dodatek to chyba najtańszy przyrost mocy jaki można sobie wyobrazić... nawet magnetyzery przebiłeś... :lol:

przeliczając (info od Coobcia mam) jeden koń kosztował Ciebie 15zł!!!!

teraz czekamy na turbo... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, rzeczywiście są to najtańsze konie w mieście... :twisted: :twisted:

musze was rozczarować bo w tym momencie koszt silnika wychodzi mi 200zeta. dałem za niego 300zl za stówę sprzedałem juz przepływomierz i jeszcze jakieś graty zostały.

wychodzi 10 zl/ 1KM :lol:

no i jak sprzedam stary silnik to jeszcze na tym zarobię.

w poprzednim silniku miałem problem za wcześnie umiejscowionym max momentem teraz po eksperymentach domyślam się ze miałem zbyt przyspieszony zapłon. myślę ze na starym motorze wyciągnął bym więcej gdyby nie ten zapłon.

a turbo? przechodzi mi to przez myśl...bo juz teraz osiągi mnie nie cieszą :roll:

jest w Polsce ga16de turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma :)

Ps. wpadaj do mnie na odzwiedziny zmierzymy twoją maszynę na G-techu zobaczymy jak to podaje.

 

Ps. popytaj chlopaków - Młody, Xzafander, SAMI czy by nie mieli dla Ciebie prezentu w postaci koncowego tlumika z GTI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary juz wiem czemu ak jest że przyspeiszanie zaplonu daje przeciwne efekty do zamierzonych - jak jest EGR to wszytko jest okey, mieszanka zasyfiona spalinami znacznie wolniej sie pali więc zaplon mozna praktrycznie dać do oporu ale jak się go pozbędziemy to będzie znacznie szybsze splanie i wówczas najwyzsze parametry nasze nysy będą uzyskiwaly na seryjnych nastawach zaplonu (aparat w pozycji 15 stopnie przed GPM dla SR20 i 10 sotpni przed GPM dla GA...)

 

Tutaj link do rozszerzenia tej myśli:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=151808#151808

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary juz wiem czemu ak jest że przyspeiszanie zaplonu daje przeciwne efekty do zamierzonych

 

no to teraz wszystko jasne. w sumie to zapłon zostawię tak jak jest do czasu ponownego hamowania.

z chęcią skorzystam z pomiarów g-techem :twisted: jak tylko poprawią się warunki na drodze. dzięki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: No to pogratulować wykresu,wszystkie nowe w serii powinny taki mieć,a ta krzywa to wręcz jest płaska :lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

czyli jak mam odlczony egr(na razie odciety tylko na zaworze-docelowo bedzie zdemontowany w calosci z rurka i pozalepiany oraz powietrze bedzie zasysac spod zderzaka), to jak powinienem ustawic zaplon zeby bylo ok na gazie?

 

kat wywalony, na chwile obecna zaplon 3 mm cofniety od konca- wrazenie mniej pali ale gora oslabla, za to wczesniej dol zmulony byl a gora ciagla niezle ale za to plail po miescie bardzo duzo - jakies 5mm od konca

 

silnik ga16ds

 

jesli ktos ma zalozonego blosa do gaznika to poprosze o fotki, hermol@o2.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki jest tak jak pisał GOAGO, czyli na mocno przyspieszonym zapolonie mamy poprawe momentu obrotowego do poweidzmy 5000obr.min a powyzje tej wartości spadki.

 

Do codziennej ekspolatacji jak się tak wysoko nie kręci lepiej jest miec zaplon podkręcony mocno - mniejsze splania większa elastyczność.

 

Żeby przyspeiszanie zaplonu nie psóło tak góry, można się skusić o zimniejsze świece zapłonowe, doprowadzić zimne powietrze do komory splania (wszystkie czynności które mają na celu ograniczenie możłiwości występowania splanai stukowego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...