goago Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 wreszcie mi się udało :!: :!: :!: :!: :!: dzisiaj hamownia pokazała 101KM i 140Nm z silnika ga16 na gazie!!!! to dla tych niedowiarków co twierdzą że nic się nie da z gazem... co prawda max moc jest przy 6000 a nie przy 6800rpm ale i tak wykracza poza setkę ten wynik na wydechu od 1,4 także myślę ze po zmianie kompletnego wydechu z kolektorem 110KM jak najbardziej możliwe. czekam na gratulacje :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Stary ja CI je pierwszy składam ! Raz za to że samodzielnie zamieniłeś silnik z 1,4 na 1,6 a dwa że tak udało Ci się pieknie zaprojektować i zmontować dolot i ten pomysł z tym gaznikiem gazowym - wszystko owocuje jak widzimy piekną haraktewrysyka. Nie jednej beznynie 1,6 byś utarł nosa, pięknie ! ! ! Czekamy na więcej Ps. mogłeś na szybko dostroić pare koni na hamowni - nie przyszło CI to do głowy ? Pss. masz moze dla porównania wykres jak jeszcze mialeś w tej samej konfiguracji GA14 ?? A i jeszcze coś na pocieszenie, zarówno w GA14 i GA16 były montowane te same ukłądy wydechowe nie różnioły się dosłownie niczym, najprosciej jak mozesz go usprawnic to wywalić kata i koncowy tlumik luzniejszy np. z N14 GTI - chłopaki powinni mieć takei na zbyciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Gratuluje.Ile taka przyjemnosc kosztuje na hamowni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 50zł hamowanko ja zaltwie za 45zł ale musi sie przynajmneij 5 osob uzbierać - biore się za pisanie odpowiedniego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 no dzięki dzięki cieszę sie jak dziecko. miałem trzy próby i kombinowałem jak mogłem. pierwszy pomiar wyszedł 98,5KM 142Nm. pomyślałem ze przyśpieszę zapłon co za owocowało wynikiem 93KM :? :? trzeci pomiar opóźniłem zapłon względem pierwszej próby wyszło 101 na tym skończyliśmy. paliwko na max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 U mnie też dziwna opcja z tym zaplonem... Jak jest za bardzo przyspieszony to gora spada, u mnie jest ustaiwona serja czyli 15 stopni a w SMT6 wszsytkei robryczki są na +8 a sama góra na +3 stopnie i zaowocowało to najwyzszą mocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 a to wykres z silnika GA14DS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 różnica astronomiczna i to w całym zakresie - Super mod jak za te Kase nic dodać nic ując Ps. robie porządki z wykresami nie zdziw się jak Twoje wykresy wylondują na pierwszej stronie w dziale "Osiągi, mody i wykresy z hamowni naszych Nismo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario1 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Jestem pod wrażeniem! Czy silnik GA 16 gaźnik czy wtrysk i jak zamontowałeś blosa? Pzdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Ja nic nie będe sugerował ale prosze: Qwinto (P10 1,6 niemiec) - całkowita serja: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Powiedz Goago ile cię wyniosł ten SWAPIK tak patrzę i wyliczam to wychodzi mi ok 3000-3500zł zeby z 1,4 uzyskać dodatkowe 20KM i 25Nm, z tego co wiem nieco taniej Cie wyszedłą zmiana silnika :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Pięknie, pięknie już się przekonalem. W przyszłym tygodniu zamawiam Blosa i resztę gratów. Tylko gdzie ja to zhamuje bo w Sączu to raczej nie ma gdzie :roll: :?: A do Wa-wy za daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 No gratulacje chłopie, odwaliłeś kupe dobrej roboty..., a na dodatek to chyba najtańszy przyrost mocy jaki można sobie wyobrazić... nawet magnetyzery przebiłeś... przeliczając (info od Coobcia mam) jeden koń kosztował Ciebie 15zł!!!! teraz czekamy na turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 hehe, rzeczywiście są to najtańsze konie w mieście... :twisted: :twisted: musze was rozczarować bo w tym momencie koszt silnika wychodzi mi 200zeta. dałem za niego 300zl za stówę sprzedałem juz przepływomierz i jeszcze jakieś graty zostały. wychodzi 10 zl/ 1KM no i jak sprzedam stary silnik to jeszcze na tym zarobię. w poprzednim silniku miałem problem za wcześnie umiejscowionym max momentem teraz po eksperymentach domyślam się ze miałem zbyt przyspieszony zapłon. myślę ze na starym motorze wyciągnął bym więcej gdyby nie ten zapłon. a turbo? przechodzi mi to przez myśl...bo juz teraz osiągi mnie nie cieszą :roll: jest w Polsce ga16de turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Nie ma Ps. wpadaj do mnie na odzwiedziny zmierzymy twoją maszynę na G-techu zobaczymy jak to podaje. Ps. popytaj chlopaków - Młody, Xzafander, SAMI czy by nie mieli dla Ciebie prezentu w postaci koncowego tlumika z GTI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Stary juz wiem czemu ak jest że przyspeiszanie zaplonu daje przeciwne efekty do zamierzonych - jak jest EGR to wszytko jest okey, mieszanka zasyfiona spalinami znacznie wolniej sie pali więc zaplon mozna praktrycznie dać do oporu ale jak się go pozbędziemy to będzie znacznie szybsze splanie i wówczas najwyzsze parametry nasze nysy będą uzyskiwaly na seryjnych nastawach zaplonu (aparat w pozycji 15 stopnie przed GPM dla SR20 i 10 sotpni przed GPM dla GA...) Tutaj link do rozszerzenia tej myśli: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=151808#151808 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 12 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Stary juz wiem czemu ak jest że przyspeiszanie zaplonu daje przeciwne efekty do zamierzonych no to teraz wszystko jasne. w sumie to zapłon zostawię tak jak jest do czasu ponownego hamowania. z chęcią skorzystam z pomiarów g-techem :twisted: jak tylko poprawią się warunki na drodze. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 :shock: No to pogratulować wykresu,wszystkie nowe w serii powinny taki mieć,a ta krzywa to wręcz jest płaska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 czyli jak mam odlczony egr(na razie odciety tylko na zaworze-docelowo bedzie zdemontowany w calosci z rurka i pozalepiany oraz powietrze bedzie zasysac spod zderzaka), to jak powinienem ustawic zaplon zeby bylo ok na gazie? kat wywalony, na chwile obecna zaplon 3 mm cofniety od konca- wrazenie mniej pali ale gora oslabla, za to wczesniej dol zmulony byl a gora ciagla niezle ale za to plail po miescie bardzo duzo - jakies 5mm od konca silnik ga16ds jesli ktos ma zalozonego blosa do gaznika to poprosze o fotki, hermol@o2.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Chłopaki jest tak jak pisał GOAGO, czyli na mocno przyspieszonym zapolonie mamy poprawe momentu obrotowego do poweidzmy 5000obr.min a powyzje tej wartości spadki. Do codziennej ekspolatacji jak się tak wysoko nie kręci lepiej jest miec zaplon podkręcony mocno - mniejsze splania większa elastyczność. Żeby przyspeiszanie zaplonu nie psóło tak góry, można się skusić o zimniejsze świece zapłonowe, doprowadzić zimne powietrze do komory splania (wszystkie czynności które mają na celu ograniczenie możłiwości występowania splanai stukowego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.