Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 te dane wskakzują na to żę to był model GT moc katalogowa 150KM realne ok 140 - jeszcze nie spotkalem wśród znajomych zeby serja miala ponad 140KM (2 x P11 GT) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Słychajcie, widzialem kiedys P11.144 z 1999 roku. Zegary miala wyskalowane 9tys obr/min i do 240km/h.Ile mogla miec koni ? Właściciel twierdzil ze 150. Co Wy na to ? To jest normalna wersja P11.144 nie żadna GT, tzn. nie tak całkiem normalna bo wersja SPORT. Obrotomierz ma do 9 tys, moc taka jak w pozostałych 2.0 czyli 140KM. Jest takich na rynku całkiem sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 hehe ale męski seryjny tuning Dac ladniejsze kolpaki i zegary wyzej wyskalowane - suepr polityka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k_stach Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Na rynek niemiecki wychodzila oprocz wersji Sport (140 KM) rowniez wersja TopSport 150KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a czyli tak jak bylo kiedyś SRI i GT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a czyli tak jak bylo kiedyś SRI i GT... No wlasnie jak to bylo z P10 GT i P10 SRI ? U mnie w Legnicy jezdzi P10 SRI i z zewnatrz niczym nie rozni sie od mojej GT ( spojlery , zderzaki - nawet kolor identyczny). Jakie sa roznice w silnikach (kolektory, walki, wtryski, komputer, tloki itp) skrzyniach biegow , ukladach wydechowych, ukl. doprowadzajacych powietrze do silnika, wyskalowaniu licznikow i moze czyms jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 SRI tylko wizualnie przypomina GT (nie ma tylko nakladkek na progi) a tak to jest 100% SR20De na wielopunkcie ktora katalogowo posiada 125KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 I dodatkowo to nie wystarczy dodać pakiet stylizacyjny,by miec GT,najważniejsze jest pod maską :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.