Gość karson Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 kupilem niedawno N-14 i jezdzac stwierdzilem ze ma bardzo twarde zawieszenie,czuc kazda nierownosc drogi.Na sprezynach z przodu jest zolta kropka,czy moze mi ktos doradzic co z tym zrobic ,czy ewentualnie N-14 ma takie zawieszenie.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpara Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Witam, u mnie sprawa ma sie identycznie. Zamowilem juz amorki 8) olejowe KYB.Na stacji diagnostycznej wykazalo ze maja spora sprawnosc, ale sa twarde i jednoczesnie pod koniec bardzo rozwleczone, no i te stuki. Moze wymienie w weekend. Dam znac jak to zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karson Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 ok.u mnie poprzedni wlasciciel wstawil amory SACHS moze to jest przyczyna.pozdrawiam dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 sunny ma twardzsze zawieszenie niz przecietny samochod ewentualnie mrozy sa i moze ci zlapaly amortyzatory ale watpie teraz sa za slabe u ojca w temprze sa tak wytluczone amorki ze sie plynie a nie jedzie ciagle sie prawie wozi na dolkach jak przyszedl mroz i zlapal amory to jezdzilo sie jak wozem drabiniastym tak jakby prawie nie bylo sprezyn i amorow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 kupilem niedawno N-14 i jezdzac stwierdzilem ze ma bardzo twarde zawieszenie,czuc kazda nierownosc drogi. tak to juz jest bo to samochod polsportowy 8) jak dla mnie bomba :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 hehe bomba to sie u mnie zrobila jak zalozylem amory bilsteina i sprezyny weiteca -30mm, teraz dopiero jest fajowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 mam dokładnie ten sam problem w sunny mojej żonki jest cholernie twardy miał zmieniane amortyzatory z tyłu na gazowe ale jest dalej tak samo :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marud Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Gdzieś czytałem, że zawieszenie w naszych N14 to pozostałość po sportowych tradycjach modelu SUNNY. Ile w tym prawdy to nie wiem, ale to chyba miłe wspaniale trzymać się w zakrętach pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiX Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Mi raz zamarzł amortyzator, i wtedy dopiero było twarde zawieszenie, samochód na kazdej nierówności podskakiwał :shock: Jak dla mnie zawieszenie jest ok, ale i tak mysle o zmianie sprężyn na -30mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpara Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Własnie odebralem moje sloneczko :grin: . Amorki wymienione narazie tylko z przodu i gumy stabilizatora. Autko jest troche bardziej miekkie (amorki olejowe), ale i tak w porownaniu z innymi autami jest twarde . Mi to nie przeszkadza, wrecz przeciwnie. Mimo swojej twardosci dobrze tłumi drgania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 moze troche odgrzebie ten temat... mam to samo :/ tzn moze jestem wybredny ale strasznie twarde to sloneczko :/ posiadam wersje n14 3d, podobno te sa najtwardsze :/ a jeszcze jak mroz zlapie to juz tragedia :/ Mysle o wymianie amorków i sprezyn z tylu (bo siedzi na d.. ze tak powiem ) Co Wy na to ? amorki z przodu po 60 pare % a z tylu po jakies 50% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 moze troche odgrzebie ten temat... mam to samo :/ tzn moze jestem wybredny ale strasznie twarde to sloneczko :/ posiadam wersje n14 3d, podobno te sa najtwardsze :/a jeszcze jak mroz zlapie to juz tragedia :/ E tam, a mnie się podoba i juz :one: Szczególnie teraz po wymianie elementów zawieszenia.Przelatuje przez torowisko jak Kubica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Co Wy na to ? amorki z przodu po 60 pare % a z tylu po jakies 50% To masz do wymiany i dlatego masz twardo. Kup olejowe KAYABY i bedzie lepiej hmm zawsze myslalem ze zutyte amorki to raczej bardziej miekkie sa niz twarde..... ale z skoro tak mowisz... kurde komplet taich to z 800 zl mnie wyniesie chyba nie ?:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Bombel zawsze namawia na Kayaby , ale jak kupisz tańsze też będziesz zadowolony, poszukaj tylko opinii o marce amorków na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szycha Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Co Wy na to ? amorki z przodu po 60 pare % a z tylu po jakies 50% To masz do wymiany i dlatego masz twardo. Kup olejowe KAYABY i bedzie lepiej Nieprawda. Jeśli amortyzatory są zużyte to zawieszenie robi się bardziej miękkie bo nie ma amortyzacji którą zapewniają amortyzatory. Swoją drogą, to jeszcze nie miałem okazji sprawdzić zawieszenia w Nissanie,ale naciskając na bude, to tył wydaje się wyć strasznie twardy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 hm a wlasnie mi sie wydaje byc dosc miekki jak naciskam na bude moze nie jakos strasznie miekki ale taki w miare ok.. a jednak po miejskich nieciekawych drogach nie za bardzo jest jak jechac szybciej niz 60km/h :/ co ciekawe jak popada wydaje sie byc lepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Amory do wymiany!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stu Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 u mnie podobnie lecz zbyt wielkiej twardosci nie czuje moze to kombi dlatego... z tylu mieki jak kanapa dmuchana tzn jak cos wladam do 15 kg juz widac ze siada ok centa hehe bujana kanapa mialem kiedy polo to byla dopiero lajba ten sunniak jedzie jak pociag przy pierwszej polowce pzodro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 o no no wlasnie mam podopobnie jak zapakuje 4 osoby i pelny bagaznik to d*pa siada jak holera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Amorki do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walazzios Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 eee ja jestem zadowolony bardzo twarde = bardzo przyjemna jazda po dobrych drogach i wymuszone oszczedzanie samochodu na dziurach :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eNcoM Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Co do kropek na sprężynach to pamiętam że to były jakieś kody twardości czy czegoś podobnego czyli np auta 3D hb miały inne niż np sedan A wracając do tematu ja tam nie wiem jak u innych ale moja nysa jest bardzo miękka amorki raczej zmieniane ale chyba nie są to zamienniki byłem jakiś tydzień temu na diagnostyce i przód ok (nie pamiętam uzyskanych %) tylko gumy na drążkach stabilizacyjnych do wymiany tył także ok amorki suche, nie ciekną i do pompek im daleko ogólnie nic nie puka nic nie stuka jedzie się cicho i komfortowo ale przecinak zakrętów to to nie jest przez pierwszy miesiąc nie mogłem się do nysy przyzwyczaic i do tego jak go obciążę (np 100-200) to "d*pa" wlecze się po ziemi Wiec mnie może trochę dziwi jak ktoś pisze że jego nissan jest miękki wydaje mi się że 3 drzwiowe może są twardsze ale mój hatchback 5 drzwi 2,0dlx 93r jeździ jak dyliżans i chyba tylko moje Cinquecento 700 było bardziej "kisielowate" [ Dodano: Pią 16 Maj, 2008 18:01 ] Co Wy na to ? amorki z przodu po 60 pare % a z tylu po jakies 50% To masz do wymiany i dlatego masz twardo. Kup olejowe KAYABY i bedzie lepiej Ja tez tego nie rozumiem jak nie ma amorków (czyli mamy pompki) to auto buja się na sprężynach i huśta od góry do dobicia wiec ja tego nie rozumiem Miałem już parę samochodów i zawsze jak siadały amorki to zawieszenie robiło się bardziej "kisielowate" czyżby w nissanie było inaczej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Właśnie przeszedłem wymianę wszystkich 4 amorków z osłonami i odbojami oczywiście. Zakupiłem KAYABY i jestem zadowolony. Wszystkie stuki, puki i zgrzyty ustały. Jeszcze trochę tapicerka lata ale auto ma swoje lata. Jeśli wam coś stuka puka a nie ma nigdzie luzów w zawieszeniu to odpowiedź już macie. W poprzednim Sunnym też długo nie mogłem dojść co stuka i puka. Wymieniłem amorki i spokój. W obu Sunnych przy zużyciu amorków auto robiło mi się coraz bardziej twarde. Tak jakby się one po przycierały ... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 kurde musisz mnie przewiezc przy najblizszym zlocie chociaaz Ty masz dlugiego one sa miększe z natury podobnież :/ a jeszcze z ciekawosci ile Cie komplecik wyniosl ? wogole do wersji 3d i 5d ida te same amorki czy inne jakies? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Komplet bez roboty wyniósł mnie 935zł ;/ Nie wiem czy 5d jest miększy ale pewnie tak. Musi być jakaś różnica miedzy 3d i 5d bo jak zamawiałem to się mnie pytał, pytał też o ABS więc to też pewnie ma znaczenie. No i chyba do benzyniaka na przód będą tańsze bo o to też pytał. Myślę że jeśli chodzi o KAYABE to różnica może być góra 20zł na amorku. Musisz popytać dokładnie. Z powody pośpiechu żeby przygotować auto w trasę do Borska to kupiłem na tył gazowe bo innych nie było. Nie mam pojęcia czy to dobrze czy źle. Z chęcią Cię przewiozę jak sie jakoś stykniemy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.