dev02 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Zagadaj do klubowiczo auto-moto Powinienes sie zmiescic w 600 zł za obie osie ta wersja mi sie bardziej podobala hehe gazowki napewno twardsze od zwyklych beda a z tylu to lubia kielichy padac w sunnych ( :/ ) no ja ABSu (na szczescie) nie mam to moze jakos to bedzie przewioze Cie tez i Swoim i porownamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowik11 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 W moim słoneczku jak siadły amory to był twardy jak taczka na metalowym kółku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walazzios Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 W moim słoneczku jak siadły amory to był twardy jak taczka na metalowym kółku hehe jak amorki sa sprawne to jest wtedy taczka na gumowym kółku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarjei86 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Mój Sunny nie specjalnie trzymał się na zakrętach jak go dostałem. Dodatkowo po zamontowaniu LPG siadł tył a przód stał dużo wyżej. Na pierwszy ogień poszła więc wymiana tyłu - wstawiłem TOKICO - a między zwoje sprężyn dałem gumy usztywniające po 1 na stronę. Na przód założyłem Kayaba + sprężyny -30mm progresywne. Do tego doszły opony Fulda Ecocontrol 175/70/R13 i powiem tak - auto trzyma się drogi wyśmienicie. Teraz na zakrętach rzeczywiście nie ma takiego przechyłu jak miałem na początku. W dodatku jest dużo stabilniejsze. Komfort ? Bardziej rzuca w środku ale wiadomo - obniżyłem przód. Ale i tak fajnie tłumi drgania - mi jeździ się teraz naprawdę lepiej. Jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarosław Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Mój N14 HB 5d z gazem i hakiem ma jak dla mnie nisko tył i zadarty przód.Ponoc amory tył po wymianie rok temu.Czy to wina sprężyn?Przy komplecie tył prawie leży, opony schowane kilka cent. a na zakrętach kontaktują z nadkolami. : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarjei86 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 ja m.in właśnie dlatego wrzuciłem w tylne sprężyny takie gumy usztywniające i wtedy tył podniósł się odrobinę, jednocześnie usztywniając przód obniżyłem sprężynami JAMEX -35 mm i teraz nie dość, że wygląda agresywniej, to jeździ się lepiej - lepiej trzyma się drogi. No i zniknęła ta dysproporcja, gdzie tył stał niżej niż przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 a ja mam ciekawostke... ostatnio coraz bardziej czuc kazda nawet najmniejsza nierownosc zwlaszcza z przodu... i zauwazylem ze jak pobujac samochodem, ba nawet lekko reka dotknac przodu i juz sie ugina, bez uzywania zadnej sily... a jak bardziej pobujac to jeden amor chlupie a drugi puka... czy to oznacza ze one juuz wogole nie dzialaja :?: wiem ze juz od dawna czas na zmiane ale chyba zaczyna sie zblizac coraz wiekszymi krokami.. i do tego cos tlucze jakby stabilizator ale to nie mozliwe zmieniane gumy i laczniki... czy jazda w takim stanie wiaze sie z jakimis powazniejszymi konsekwencjami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Jeśli zmieniane gumy i łączniki, to sprawdź jeszcze sworznie wahacza. Jeśli one dobre a dalej tłucze, to pewnie tłucze sam amortyzator - u mnie na na przodzie amorki działały jeszcze nieźle ale właśnie tłukły się na dziurach. A co do wymiany - naprawdę warto to zrobić. Dla komfortu, bezpieczeństwa, jakości prowadzenia auta. Robota jest banalna, amorki można kupić tanio, same plusy - polecam. Na nowych jeździ się naprawdę fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 no tez obstawialem wahacze... jak juz bede mial amorki to podjade na diagnostyke zeby pozniej 2x nie rozbierac niepotrzebnie bo jak to sworznie to kupie cale wahacze widzialem nowki na allegro po 80 zl kompletne wiec chyba nie ma sensu sie bawic w sworznie czy silent bloki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BTB Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Hej , szukam jakiegos twarde zawieszonka co mozecie polecic ? , chcialbym obnizyc sunny ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Ja do seryjnych olejowych KYB załozyłem Eibach Pro Kit. Efekt przed i po na zdjęciach... http://img144.imageshack.us/my.php?image=img0671hq9.jpg http://img291.imageshack.us/my.php?image=img0672au5.jpg Edytowane 1 Grudnia 2009 przez viehu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość falbinho Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Fajnie ale jeszcze nizej szersze kapcie jak w bmw to By fajnie wyszło zeby opony wystawały i poszerzyc nadkola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hansior Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Hej , szukam jakiegos twarde zawieszonka co mozecie polecic ? , chcialbym obnizyc sunny ;] Ja niedługo będę zakładał komlet sprężyn FK http://moto.allegro.pl/item822736793_nissan_sunny_2wd_n14_sprezyny_35_40_mm_fk_tuning.html . Mam zawias tej firmy w Cento i daje radę. Napewno są one twardsze od Jamexów ale w miarę komfortowe, a przede wszystkim auto na nich siada te 30mm a nie jak w przypadku jamexów 50-60 mm. Opinię wyrażam na podstawie własnych doświadczeń bo ja mam fk a kolega jamexy . Chyba że masz więcej kaski to sypnij się na jakieś H&R ale to juz inna półka cenowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Odradzam h&r miałem czerwone w n16 i nigdy wiecej h&r. Wprawdzie samochod mega sztywny ale masakrycznie twardo! Teraz mam zołte mad sportive i sa w miare komfortowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 hm....zastanawiam się nad tymi JAMEX-ami bo widzę że tutaj jest dużo niepochlebnych wypowiedzi na ich temat, że nisko osiadają itp itd. Zastanawia mnie fakt kto i w jakich latach od nas z forum kupił te sprężyny, bo jak narazie na naszym forum nie spotkałem takiej osoby, szkoda bo chciał bym się dowiedzieć o nich czegoś więcej. Bynajmniej poszperałem w necie i znalazłem dużo pozytywnych opinii (wypowiedzi na forum z tego roku) i jest jeden fakt warty zaznaczenia, który mnie osobiście zaskoczył, że produkcja tych sprężyn została przejęta przez polską firmę TEVMA. Teraz moje pytanie brzmi: czy możliwe jest że na rynku nadal są sprężyny wyprodukowane przez starego producenta, które mogą być gorsze jakościowo od produkowanych przez polską firmę ? Chyba napiszę do tej firmy i zapytam się gdzie można bezpośrednio od nich kupić te springi. Jeszcze dodam że no wiecie 300zł a 700zł to jest różnica, zostaje 400zł dokładam 40zł i mam dwa przednie amory KYB Ultra SR . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Ja u siebie mam H&R i wygląda to następująco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozamoza1 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Witam. A może ktoś się orientuje jakie sprężyny są wysokie? znaczy długie, żeby suniacz stał wysoko? Co próg to trę podłogą a to z tego korozja jest i w ogóle śnieg się przykleja do nadkoli co też powoduje korozje. Chciał bym, żeby tył stał nieco wyżej niż przód. Może ktoś polecić jakieś sprężyny ,lub jakieś nadkładki dystanse czy coś -szukałem na allegro ,ale nic nie znalazłem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Palladino19 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Ja w moim sunny mam tylne amortyzatory od wolkswagena golfa moze są troche twardsze ale komfort jazdy jest lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.