Gość Tomi_ Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 najgorsze, że skubany nie robi tego zawsze, czasem przestaje jak ręką odjął by za chwilę znowu coś chrobotało i hałasowało. Hałas zwiększa sie ze zwiększaniem sie wskazań prędkościomierza. Wymieniłem linkę (kupiłem używaną na szrocie) ale pancerz został ten sam. Praktycznie nic to nie zmieniło. Miał ktoś podobne objawy, bo chyba pozostaje mi wymienić prędościomierz (jeszcze zastanawiam sie czy nie wymienić pancerza linki). Jak go kiedyś rozebrałem to wyglądał OK, łożysko nie wykazywało luzów, kręciło sie lekko i bez oporów. Pozdrawiam Tomi P10 1.6 SRI 1995r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Miałem podobne objawy po tym jak mi w warsztacie alarm założyli. Odzywała się na szczęście tylko co jakiś czas (przeważnie przy wyższych prędkościach). Okazało się, że linka była gdzieś zaczepiona i na warsztacie dość szybko sobie z tym poradzili (ale szczegółów niestety nie znam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skYwriter Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Miałem tak u siebie, jak niedokładnie włożyłem linkę od strony prędkościomierza, a ta linka ze szrotu to w jakim stanie, jaka końcówka? Czy jak wkładasz ją do otworu przy prędk. to zatrzaskuje się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomi_ Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Moja poprzednia linka miała lekko zaokrągloną końcówkę. Trochę ją podpiłowałem aby zakończenie miała płaskie ale nic to nie dało. Linka ze szrotu miała mniej zaokrągloną końcówkę i generalnie wygladała OK, niestety efekt jest taki sam. Pancerz sie zatrzaskuje, ale tą drugą linkę wsadzałem od strony komory silnika nie demontując zegarów anie pancerza. Jak zrobi się cieplej to spróbuję jeszcze wymienić cały pancerz na ten ze szrotu. Najgorsze jest to że to chrobotanie pojawia się nagle i równie nagle potrafi zniknąć. Już byłem szczęśliwy po zmianie linki na inną gdy po tygodniu zaczęła znowu chrobotać, po jakimś czasie przestała i tak w kółko. A, zauważyłem jeszcze jedno, po zmianie linki wskazówka prędkościomierza zaczęłmi mi drgać. Wcześniej na starej lince tego nie było. Wskazywała stabilnie. Chyba w końcu wrócę do starej linki i spróbuję z innym pancerzem Pozdrawiam Tomi P10 1.6 SRi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.