Gość Ralph Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Hejka !! Ledwo odebralem autko od mechesa po wymianie przeplywomierza powietrza a juz jest nastepny problem.Autko wydaje mi sie ze duzo za duzo lyka benzynki...Robilem testy i zawsze wychodzi na to ze cos jest nie tak.Otoz komputer wskazuje spalanie w milach na galon, dla ulatwienia przelicze wam na km/l. Jazda miejska bardzo spokojna: okolo 11 l Jazda miejska ciezki but: okolo 13 l Jazda poza miastem bardzo spokojnie: 8.5 l Jazda poza miastem ciezki but : 10.5 l Cykl mieszany wychodzi okolo 10.5-11 l Silnik 1.8...Zaobserwowalem rowniez ze silnik lubi szarpac prz obrotach okolo 1800-2100 i lekkim muskaniu gazu.Czy TTTM czy znowu cos nie tak ?hyba w koncu bede musial sprawdzic ten feralny katalizator - moze on jest przypchany i spalony i dlatego autko swiruje.Mial ktos cos takiego u siebie ? Bo ja juz mam dosc powoli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 to szarpanie jest interesujące :? czasami sie zdarza że walnięty jest czujnik położenie przepustnicy (przerwana ścieżka) i w danym położeniu przepustnicy komp dostaje napięcie od 0 do 5 volt i zaczyna gwałtownie zmieniać miesznke spalanie też sie zwiększy ale żeby to sprawdzić musiał byś jechać na kompa ale nie mówie że tak jest wienc nie można sie sugerować pozdro :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ralph Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 to szarpanie jest interesujące :? czasami sie zdarza że walnięty jest czujnik położenie przepustnicy (przerwana ścieżka) i w danym położeniu przepustnicy komp dostaje napięcie od 0 do 5 volt i zaczyna gwałtownie zmieniać miesznke spalanie też sie zwiększy ale żeby to sprawdzić musiał byś jechać na kompa ale nie mówie że tak jest wienc nie można sie sugerować pozdro :] Hmm bylem na kompie pare razy na diagnostyce - mialem problemy z traceniem mocy i wyszlo w koncu ze walnieta jest przeplywka powietrza.Zostala wymieniona i jest jak napisalem wyzej...Natomiast na diagnostyce nic nie wyszlo zeby cos byl walniete.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 komp nie zawsze jest w stanie zinterpretować taką usterke trzeba by było sprawdzić na oscyloskopie ale mniejsza z tym. możesz mi napisać jaki masz przepływomierz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ralph Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 komp nie zawsze jest w stanie zinterpretować taką usterke trzeba by było sprawdzić na oscyloskopie ale mniejsza z tym. możesz mi napisać jaki masz przepływomierz ?? chodzi ci o nr czesci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 kurde numery nic mi nie powiedzą :/ potrzebował bym wiedziec czy to przpływomież klapowy(mechaniczny) czy z grzanym drutem lub warstwą albo ultradzwiękowy lub też typu HFM 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ralph Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 kurde numery nic mi nie powiedzą :/potrzebował bym wiedziec czy to przpływomież klapowy(mechaniczny) czy z grzanym drutem lub warstwą albo ultradzwiękowy lub też typu HFM 5 Moge ci zrobic zdjecie jesli chcesz i wkleic na forum.BTW po co ci to wiedziec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 w sumie z czystej ciekawości ale moge ci powiedzieć jak każdy z nich można sprawdzić a jak podasz mi jaki masz tam silnik ( 3 lub 4 pierwsze liter silnika) to moge sprawdzić jakia przepływka tam powinna być. rozumiem że to primiera 1,8 możesz podac jeszcz rocznik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ralph Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 w sumie z czystej ciekawości ale moge ci powiedzieć jak każdy z nich można sprawdzić a jak podasz mi jaki masz tam silnik ( 3 lub 4 pierwsze liter silnika) to moge sprawdzić jakia przepływka tam powinna być. rozumiem że to primiera 1,8 możesz podac jeszcz rocznik ?? Rocznik 2000 dokladnie grudzien 2000.Wersja z kierownica po prawej stronie.Pierwsze cyfry silnika to : 0966 Myslisz ze moze mechanik zalozyl zla przeplywke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 możliwe. kurcze to nie mogą być same cyfry musiał byś zobaczyć na silniku bo w dowodzie może ich niebyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek_Lublin Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Sprawdzales sonde lambda na katalizatorze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ralph Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Sprawdzales sonde lambda na katalizatorze?? Tak - jest nowa wiec ja wykluczam - dodatkowo byla sprawdzana i ma poprawne napiecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ralph Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 możliwe.kurcze to nie mogą być same cyfry musiał byś zobaczyć na silniku bo w dowodzie może ich niebyć No na silniku to ja ci nie sprawdze przynajmniej nie dzisiaj.A przypuszczasz ze dostalem zly przeplywomierz czy cus ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Pytanie z innej beczki, z ciekawości zadaję ile kosztowała przepływka w obcym kraju;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ralph Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Pytanie z innej beczki, z ciekawości zadaję ile kosztowała przepływka w obcym kraju;) Nowa kolo 700 euro a uzywka 300 - tak wiec lepiej zebys nie pytal :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 dobra postaram sie sprawdzic coś z tych danych co mam :/ może sie uda mam nadzieje że nie robili zbyt wiele typów 1,8 w tym roczniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 z tego co znalazlem to wynika że masz tam przepływomierz typu HFM5 o numerach S1000777 . Ten typ rzpepływomież mierzy powietrze płynące do silnika i powietrze wracające (pulsacje powierza). jak wróce do domu to powiem ci jak go dokładnie sprwadzić czy jest sprany :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 http://www.motofocus.com.pl/index.php?aid=1689&mailreq=1 troszke danych o tym przeływomierzu :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ralph Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 z tego co znalazlem to wynika że masz tam przepływomierz typu HFM5 o numerach S1000777 .Ten typ rzpepływomież mierzy powietrze płynące do silnika i powietrze wracające (pulsacje powierza). jak wróce do domu to powiem ci jak go dokładnie sprwadzić czy jest sprany :] Hej ! Podam ci nr przeplywomierza ktory jest padniety na 100 % i ktory zostal wymontowany z auta: Nr na obudowie: Bosch Flow: 0 280 218 094 22680 5U400 i z drugiej strony obudowy: >PBT-GF30< a to sam czujnik: Bosch: F 00C2G2 060 089 28 1 B i z drugiej strony: >PBT-GF30< 027291 I to na tyle.Tak jak zaznaczam przeplywka byla strzelona po jej wymianie na uzywke auto jezdzi ok tylko pali sporo.W sumie nie wiem czy jest to wina przeplywki gdyz auto kupilem juz z tym problemem wiec nie wiem czy palilo mniej przed jej wymiana.Licze sie z katalizatorem i jego wymiana.Auto dzisiaj oddalem do blacharza - ma podmalowac prog gdyz jest obdarty.Bede je mial w srode byc moze w czwartek - wtedy moge sprawdzic przeplywomierz.Pewnie gdzies w piatek wybiore sie na sprawdzenie katalizatora - jak jechalem z poltora tygodnia temu i przygazowalem ostro cos strzelilo w wydechu kolo silnika i przelecialo przez cale auto po czym wystrzelilo z koncowki i polecialo w sina dal.Obawiam sie ze to katalizator sie ostro sypie...Dzieki za pomoc - byc moze ta "nowa" przeplywka tez jest strzelona...Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemolis Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 mam podobny problem z szarpaniem silnika przy zakresie obrotów 1700-2400.jedno wiem na pewno że sonda u mnie nie działa.jutro będę miał ją naprawioną to dam znać czy coś się zmieniło.U mnie oznaką wady sondy było to żę na gazie zaczął palić 16litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.