VQPower Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 http://forums.maxima.org/showthread.php?t=456985 :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 DAMN!! NA TAKIM DOŁADOWANIU TAKA MOC!!!!WOOOOOOOOOW OT:NIEZŁE LICZBY W PODPISIE WACU!! GRATKI!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 takie krotke sprostowanie. moc podana na kolach nie na wale. tak samo moment obrotowy, z tym ze podany w jednostce US. aby przejsc na Nm trzeba pomnozyc przez 1.35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 przy 5700 obr.min przpelywka sie zamknęła i widać jak AFR uborzeje na gorze, trzeba by jakieś FMU zastosować... Wynik bardoz męski nieco ponad 400KM pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 no no ciekawe co by bylo jakby tak dmuchnol 1 bara 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 no no ciekawe co by bylo jakby tak dmuchnol 1 bara 8) Stopił by tloki 8) Jak już w tej chwili ma AFR powyzej 13,5 więc wiele mu nie brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 zawsze moze zmniejszyc przeciez. nawet przy uzyciu apexi safcII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 nie... po przy 5700 przeplywka sie juz zamknela na poziomie 5.11V trzeba dac np. wieksze wtryski paliwa i zrobic jego korekt np. za pomoca smt6 lub wspomnianego apexi safcII. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 no wlasnie cirekawe na jakich wtryskach kolo sadzi. nie sadze ze sa to standardowe 315ccm z maximy 3.5. chociaz kto wie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 315cc - mogą to być seryjne jakby zapodał większe to by go z dolu zalewało, chyba że właśnei korzysta z jakiegoś prosiaka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 sadze ze jest dodatkowe sterowanie moze pokusili sie o AEMa hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 sadze ze jest dodatkowe sterowanie moze pokusili sie o AEMa hehehe Czemu nie wtedy mozna wogle z przepływki zrezygnować i stroic wsyztko na wbudowanym map sensorze bodajrze 3 barowym Też ciekawa propozycja - to stand alone PRS4 firmy perfect power dzięki klubowiczowi Cornoljo można go nabyć za 2550zł, posaida kontrole trakcji, flat shifta, podtrzymanie turbo i wiele wiele ciekawych rzeczy super konkurencja wobec autronika SP2 ktorego cana rozpoczyna się od prawie 7000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.