Gość morbid Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 witam problem polega na porannym rozruchu silnika -jakby zapalał juz już kręci ale obrociki małe i dymek z tyłu jakby palił na trzech cylindrach trwa to z 2 minut i obroty przyśpieszają i sie wyrównują a póżniej jest normalnie zapala bez warjacji :shock: co może być świeczki nowe,filtr wymieniony 3 miechy temu- dżodżo by wiedział co jest pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 W moim były podobne objawy. Przy porannym rozruchu - zimny silnik- telepało silnikiem i dymił na siwo. Oddałem auto w sprawne ręce i się okazało, że podstawiał się zawór :roll: taką usłyszałem diagnoze. Poprawione i działa - tyle, że mechanik powiedział mi, że to musi się ułożyć. Przejechałem od tego momentu ok 8 tyś i czasem na zimnym raz szarpnie. Tyle, że nie gazuje a pozwalam mu popyrkac aż się nagrzeje - olej wszędzie dotrze i wszystko jest ok. :wink: Zapłaciłem ok 150 zeta, w tym miałem pomiar cisnienia i regulacje wtrysków, a świeczki grzeją aż są białe :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistrz Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 co znaczy"podstawił zawór" ,możesz to objasnic bo u mnie podobnie sie dzieje :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 To jest potoczne określenie gdy np. zawór sie nie chce zamknąć. Potrzebna jest regulacja, na zimnym silniku. Coś tam się luzuje i trzeba regulować. Ja tak to zrozumiałem wtedy gdy mi mechanik tłumaczył . Może niech sie wypowie ktoś kto ma wieksze pojęcie odemnie :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 no dzięki szymeq ja jeszcze raz sprawdziłem świeczki i kurde jedna(nówka)nie jarzyła wytrzymała tylko 1 miech :? Rano obacze czy to to a jak nie to do mechaniora trzeba bryknoć pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ziomalok Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Fajnie fajnie ale pierwszy raz slysze takie okreslenie a w nissanie nie ma co sie przestawic przy zaworach bo regulaci luzu dokonuje sie przez regulacje plytkami a nie jak to zazwyczaj jest sruba regulacyjna wiec nie wiem jak sie moglo to przestawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Fajnie fajnie ale pierwszy raz slysze takie okreslenie a w nissanie nie ma co sie przestawic przy zaworach bo regulaci luzu dokonuje sie przez regulacje plytkami a nie jak to zazwyczaj jest sruba regulacyjna wiec nie wiem jak sie moglo to przestawic. o właśnie chyba chodzi o te śrube - podobno sie potrfią poluzować, tak mi sie wydaje :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ziomalok Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Tyle ze w N13 1.7D takich srub nie ma reguluje sie plytkami [ Dodano: 21 Lut 2006, 08:39 ] aha zeby wyregulowac plytkami cza zdemontowac pasek rozrzadu napedzjacy walek rozrzadu oraz drugi od pompy wtryskowej a nastepnie cza zdjac walek rozrzadu. i wymienic plytki na takie jak czeba (oczywiscie przed demontarzem wlaka mierzymy luz zaworowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Wiesz ja nie mam bladego pojęcia jak to się robi... tak mi powiedział ten co mi robił. Jak i co robił to nie wiem bo zostawiłem mu auto na cały dzień. Może mi wcisnoł kit - ale nie będę dociekał co i jak bo po wizycie u niego auto jest naprawione :wink: A i kwota nie była duża więc i wilk syty i owca cała :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ziomalok Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Nie no jasne skoro chodzi to luz najwarzniejsze ze dziala ale po prostu wyjasnilem ze luzu nie wyregulowal sruga regulacyjna bo takiej tam nie ma no i jak ja zostawiam samochud u mechanika to poprostu lubie wiedziec co jest dokladnie zrobione czo by nie palcic ze cos czego nie mozna zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.