Gość maggdussia Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 hehe wiesz w silniku nie siedzę i nie widzę ale wydaje mi się że pewnie tak. bo skrzynia to ewidentnie ma delirium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Nie zapala się przypadkiem check, Mi to wygląda na przycinanie się nastawnika. Zakładam że filtry są czyste i drożne, oraz nie made in chiński krzak.Zajrzałbym też do EGRa może jeżdzisz na spalionach, a wchwili hamowania dostaje w końcu powietrza . Skrzyni to jedynie służy do przeniesienia napędu. Były tutaj hipotezy że ponoć w TD w skrzyni jest czujnik położenia neutralnego lewarka (jest on w benzynie 2,0 ),który podbija obroty przy wciśniętym sprzęgle, a włączonym biegu. Ma to niby pomagać w płynnej zmianie biegów. Ja tam nic takiego u siebie nie znalazłem. kolega GAWA z tego co wiem też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maggdussia Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 samochód jest tydzień u mechaników i u pompiarza i nie mogą dojść co się dzieje nawet podłączyć się pod niego nie mogą komputerem :/ nie wiem już gdzie mam szukać pomocy chyba na izbie przyjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 ciekawe czy mozna zamieszac przewodami egr i vacum zeby wyszlo tak jak u ciebie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Magdusia Do Nissana używa się consulta a nie VAGa Już nie jeden mechanior próbował podpinać się kompem do niemca,a potem stwierdzali że niby gniazdo jest uszkodzone w nysie. Jeśli świeci się check to można odczytać błędy samemu spinaczem biurowym. Opis w temacie o kodach dla TD. Mechanicy pewnie nie mają pojęcia o japońcach a wiadomo że każdy chce zarobić i eksperymentują za twoją kasę. Zaraz będą kazali wymieniać ci drogie elementy, aż przerzucisz pół osprzętu silnika i się w końcu uda, a oni uznają to wielkim sukcesem. Jeśli możesz to wstaw samochód tam gdzie robią japończyki od lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maggdussia Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 zapomniałam wam napisać że jak się okazało część która się zepsuła i której przyczyną były te wszystkie drgania itd... to czujnik pompy wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sewe25 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Tez tak miałem zwalił mechanik koła klocki cacy i płyn tez w normie tak jak piszesz. Ale dolaliśmy troszkie i zgasła na zawsze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.