Gość johny_fellow Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witam! Dzisiaj zjeżdżając ze skrzyżowania kiedy wrzucałem 2 bieg usłyszałem głuchy jakby "rurowaty" dźwięk. Przez chwilę jechałem w ciszy aby ponownie to usłyszeć ale nic. Później gdy cofałem z parkingu i wyrzucałem wsteczny ponownie usłyszałem ten dźwięk. Zacząłem zastanawiać się co się stało. I oto co zaobserwowałem: Jak wyrzucam na bieg jałowy to dźwigna nie wraca do swojego położenia pomiędzy biegiem 3 i 4. Jak skrzynia jest na jałowym ruszając dźwignią w lewo bądź w prawo czuć jakby coś ją odbijało na środek - u mnie na środek odbija tylko z położenia od strony pasażera od kierowcy nie! Dźwignia zostaje w położeniu między 1 a 2 biegiem! Wygląda to tak jakby poprawnie były dwa "odbijaki" na środek położenia dźwigni a u mnie jeden z nich został uszkodzony i nie spełnia swojej funkcji. :sad: Proszę o pomoc i podpowiedź co mogło się stać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 to ze nieodbija do srodka to powod ze niema sprezynki ktora to powodowała , tez tak mialem pod spodem auta widac bylo koleczko na sprzezynke i sie wytarła znalazłem nową i juz powraca;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Witam!Z góry się przyznam i wiem, że zasługuję na skarcenie, że nie używałem szukajki żeby znaleść odpowiedź na mój problem. Otóż dzisiaj zjeżdżając ze skrzyżowania kiedy wrzucałem 2 bieg usłyszałem głuchy jakby "rurowaty" dźwięk. Przez chwilę jechałem w ciszy aby ponownie to usłyszeć ale nic. Później gdy cofałem z parkingu i wyrzucałem wsteczny ponownie usłyszałem ten dźwięk. Zacząłem zastanawiać się co się stało. I oto co zaobserwowałem: Jak wyrzucam na bieg jałowy to dźwigna nie wraca do swojego położenia pomiędzy biegiem 3 i 4. Jak skrzynia jest na jałowym ruszając dźwignią w lewo bądź w prawo czuć jakby coś ją odbijało na środek - u mnie na środek odbija tylko z położenia od strony pasażera od kierowcy nie! Dźwignia zostaje w położeniu między 1 a 2 biegiem! Wygląda to tak jakby poprawnie były dwa "odbijaki" na środek położenia dźwigni a u mnie jeden z nich został uszkodzony i nie spełnia swojej funkcji. :sad: Proszę o pomoc i podpowiedź co mogło się stać! Lewarek jest pozycjonowany przez 2 sprezynki. Jedna ciagnie z lewej, druga z prawej. Widocznie jedna spadla (zdarzylo mi sie w poprzedniej micrze). Dostęp od dołu, musisz odkręcić osłonę wydechu. edit: znalazłem linka Repairing gear shifter return spring Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Wielkie dzięki za info. Może jutro bede mógł wjechać na kanał i o efektach opowiem później. Jeszcze raz dzięki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemo_78 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 ja też się przyłącze i potwierdze że w mojej K11 miałem to samo i po odkręceniu osłony wydechu okazało się że nie ma sprężynki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Ok. Sprężynka założona. Zrobiłem to w ok.25-30 min. Z tym, że teraz troszkę słabiej odbija z drugiej strony ponieważ jak zauważyłem sprężynka jest tylko jedna. Najciekawszy jest koszt naprawy i teraz uwaga... 50gr. Założyłem sprężynkę z bębna hamulcowego od malucha :grin: najbardziej pasowała ze wszystkich dobieranych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 w ASO by cie zgarneli za to pewnie stówke co najmniej:P;] hehheheee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 w ASO by cie zgarneli za to pewnie stówke co najmniej:P;]hehheheee Hehe Gray byłeś blisko. Rozmawiałem ze znajomym, który ma ASO Nissana i powiedział mi, że taka sprężynka w serwisie to koszt 70-75zł i 20zł za wymiane. Ostro się zgiałem jak to usłyszałem 190-cio krotna przebitka w porównaniu do cego co ja zapłaciłem. Cóż człowiek by począł gdybyż nie NKP :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 pewnie u nich ta sprezynka ma wszedzie znaczki nissan , z tytanu ,recznie robiona i polerowana :smile: ale po to oni są zeby zdzierac kase , ja musze wymienic sobie bo dałem za słabą;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 pewnie u nich ta sprezynka ma wszedzie znaczki nissan , z tytanu ,recznie robiona i polerowana :smile: ale po to oni są zeby zdzierac kase ,ja musze wymienic sobie bo dałem za słabą;] Heh, mam tą starą sprężynkę i nigdzie nie ma napisu ani znaczka nissana więc nie wiem za co tyle kasują :?: Na szczęście powiedzieli mi, że coś się da z niej jeszcze zrobić, bo ta którą mam teraz ciągnie za mocno i jak jadę na 3 albo 4 biegu to troszkę słychać jakby takie dziwne tarcie. 4 kwietnia jadę robić rozrząd zobaczę co wtedy mi tam wycudują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.