Gość jepa84 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witam posiadalem w mojej primerce zegarek zamiast obrotomierza zalozylem teraz obrotomierz ale niechce mi dzialac na kostce jest kabel do obrotomierza ale nie wiem skad in idzie bylem u elektryka i powiedzil mi ze kabel powinien isc z modulu albo komputera ale teraz nie weim gdzie jest wogole komputer porzdzcie cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 podłącze się do tematu- nie mam wogóle obrotomierza, a chciałbym go mieć - jakie są możliwe rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jepa84 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 krzysno najprosciej to mozesz wmontowac sam obrotomierz w miejsce zegara ale ja wymienilem caly licznik kostki pasuja wszystko dziala procz obrotomierza;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 no właśnie, boje się, że też nie bęzie działał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Obrotomierz sygnał dostaje z rozdzielacza zapłonu (aparat zapłonowy), to jest niebiesko-czarny kabelek, ten kabelek idzie też na ECCS (nr 2). Sprawdz czy ten kabelek jest dociągnięty do zestawu wskaźników, jeżeli nie to trzeba podciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jepa84 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Do licznika we wtyczce mam kabelek niebiesko czarny i on idzie na styk do obrotomierza jak odpalilem silnik i sprawdzalem na nim prad znienni to przy gazowaniu sie znienial a wiec prad kabelkiem dochodzi do licznika ale obrotomierz i tak nie dziala w sumie mam obrotomierz od primeri 1.6 dzis podlanczalem dugi caly licznik z obrotomierzem ktory niby na 100% jest sprawny i jest tez od 1.6 i tez nie dziala czy to robi roznice ze to jest od 1.6 czy 2.0?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuju Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Witam, chciałbym się podłączyć do tematu, też chcę wymienić w jednej P10 2.0 benzyna z '92 roku cały licznik na taki z obrotomierzem, nawet taki już znalazłem do kupienia, ale zastanawiałem się czy można wymienić to bez problemu, czyli tylko odpiąć stary i podpiąć nowy. widzę że chyba się nie da, czekam na odpowiedzi dla jepa84. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jepa84 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 KUJU podepniesz nowy bez problemy tylko jak masz 2.0 to zalatw sobie tez licznik od 2.0 bo ja tez nie miaelm obrotomierza i z tym kombinuje mialem dwa licznik od 1.6 wszstko dzialalo procz obrotomierza kabelek na kosce mam ale i tak nic sam nie wiem juz co zrobic bo nie wiem czy jest roznica miedzi 1.6 a 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Prześledz połączenie od tego niebiesko czarnego kabelka (od kostki) aż do samego obrotomierza. Kiedyś koleś przyniósł mi zegary od vw benz. a chciał żeby chodziły w dieslu. Brakowało tylko rezystorka w połączeniu do diody świec żarowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 czy obrotek w 10 jest elektroniczny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jepa84 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Tak jest elektroniczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 No no no temat bardzo ciekawy - udało się rozwiązać problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jepa84 Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Nadal pozostaje w kropce bo obrotomierz nie dziala ;(;( [ Dodano: Wto 07 Mar, 2006 ] Po dzisiejszych 3 godz siedzenia w zimnym garazu:P poszlem do wniosku ze chyba zaznaczam nie jestem tego pewien ale ja mialem dwa liczniki z obrotomierzami od 1.6 w wszystkie 1.6 sa na gazniku czy tak? a wiec sygnal na obrotomierz idzie a modulu? a w 2.0 gdzie jest komputer to kabelek idzie z kmputera tak wlasnie jest u mnie bo to sprawdzilem i moze dlatego ten obrotomierz niechce dzialac bo inne sterowanie jest w 2.0 i inne w 1.6 czy zna sie ktos na tym i moze powiedziec czy tak moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 a czy ktoś wie skąd bierze sygnał obrotomierz w dieslu? p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacobs Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Odkopię troszkę. Potrzebuję jednorazowo zmierzyć obroty do regulacji wolnych obrotów i gazu. Jaki sygnał przesyłany jest do obrotomierza - zmiany napięcia? częstotliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.