Gość Undergrand Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 mam problem z moim nissanem strasznie cieżko odpala. objawy są takie : po ok 30 sekundach krecenia silnik zaczyna pracować ale po chwili gaśnie i znowu kreci potem tak jak by zapali i znowu musze krecić . z wydechu wydostaje sie duzo bało- siwego dymu. jak jest ciepły i go zgasze to pochwli odpale go bez zażutów. co to moze być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 mam problem z moim nissanem strasznie cieżko odpala. objawy są takie : po ok 30 sekundach krecenia silnik zaczyna pracować ale po chwili gaśnie i znowu kreci potem tak jak by zapali i znowu musze krecić . z wydechu wydostaje sie duzo bało- siwego dymu. jak jest ciepły i go zgasze to pochwli odpale go bez zażutów. co to moze być Zmień prosze temat postu na określający Twoje problemy Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Świece żarowe pewnie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Po pierwsze jak odpalasz to nie patrz na kontrolkę od świec, tylko wsłuchaj się kiedy pyknie przekaźnik, na zimnym zrób tak ze 2 razy i zobacz czy pomaga - pyknięcie jest słyszalne - u mnie kontrolka gaśnie dużo wcześniej niż słychać przekaźnik. Jeśli to nie przyniesie rezultatów to taj jak napisał Jaca świeczki żarowe koniecznie do przeglądu. Jak wykręcisz wtryski to widać świece i przy uruchamianiu powinny się robić czerwono-białe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerzy kamiński Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Łatwiej i mniej pracy sprawdzenie omomierzem lub żaróweczką z baterią ale trzeba zdjąć listwę zasilającą i każdą świecę sprawdzać osobno trzeba również zobaczyć czy dopływa prąd do świec podłączając woltomierz lub żaróweczkę 12V i włączyć stacyjkę pozdrowienia Jerzy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 A i sterownik od świec jest pod siedzeniem pasażera. A pyknięcie słychać u mnie tak jakby za deską rozdzielczą ale w komorze silnika. Jest tam przekażnik po prawej stronie na przegrodzie silnika u góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Undergrand Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 mój nissan to rok 87 n13 ale głowice ostatnio dałem z starszego nissana chyba 86 i tam były świeczki 6.5 V a w nissanie 87 są 11v no to pomyslałem że trzeba zmienic ten przełącznik co jest po prawej stronie to zmieniłem go na ten z starszego modelu wkreciłem nowe świeczki iznowu je spaliło co jest z ty ździorbem ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Watpie zeby swieczki byly na 6,5V , napiecie w instalacji samochodowej to 12V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.