Gość przempu Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Witam wszystkich, Jako ze ostatnio pojawil sie u mnie problem wahania sie obrotow (dokladnie przywysprzeglaniu obroty spadaly do ok. 400-500 obr/min., a potem wracaly do normy) postanowilem podjechac z tym zonkiem do znajomego mechanika. Obawialem sie najgorszego - ze trzeba bedzie wymienic przeplywke, czy obejrzec servo. A tutaj mile zaskoczenie Cala operacja trwala doslownie 2 min. mechanior otworzyl maske, otworzyl filtr powietrza, wyjal go, psiknal specjalnym sprayem na przeplywomierz, zlozyl wszystko do kupy i kazal mi sie przejechac. Ku mojemi zdziwieniu okazalo sie, ze problem jest rozwiazany!!! :shock: :shock: Obroty sie nie wahaja, silnik schodzi pieknie z obrotow, jednym slowem REWELACJA. Polecam wiec wszystkim, ktorzy maja taki problem, zeby wyprobowali ten sposob. pozdrawiam i zycze wszystkim, zeby nasze autka jak najmniej sie psuly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fostof Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 A co to za "specjalny spray" ? bo u mnie sie dzieje dokladnie to samo, niby pierdolka ale troche wkurza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Jako ze ostatnio pojawil sie u mnie problem wahania sie obrotow (dokladnie przywysprzeglaniu obroty spadaly do ok. 400-500 obr/min., a potem wracaly do normy) postanowilem podjechac z tym zonkiem do znajomego mechanika. Obawialem sie najgorszego - ze trzeba bedzie wymienic przeplywke, czy obejrzec servo. A tutaj mile zaskoczenie Cala operacja trwala doslownie 2 min. mechanior otworzyl maske, otworzyl filtr powietrza, wyjal go, psiknal specjalnym sprayem na przeplywomierz, Jaki to plyn i na co dokladnie psiknal - widziales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 noo właśnie jaki to spray, chyba lakier do włosów nie pomoże???????? 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 pewnie spray stp do przepustnic i gaznikow np taki http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89709923 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przempu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Czesc, Dokladnie, to byl jakis srodek do czyszczenia gaznikow, o ktorym wspomnial INC. Tylko wygladal inaczej troche . Mechanior otworzyl obudowe filtra, wyjal filtr i psiknal tym sprayem na przeplywomierz (przez te kratke). Zamknal wszystko i kazal jechac . Zeby wszystkie naprawy byly takie proste pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 z roznych firm roznie wygladaja ;] ten nie jest drogi a skuteczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 heh kupił em ten STP za 27 zł i jest poprawa rzeczywiście działa, obroty wróciły do normy, psiakałem 3 razy i oK! na instrukcji napisane że na biegu jałowym, przy zdjętym filtrze - jak psiknąłem to pyrpyrpyr pyr i zdechł - założyłem filtr odpaliłem i śmiga bez problemów zobaczymy za parę dni czy faktycznie takie skuteczne to rozwiązanie - za 27 zł !! 8) W ASO byłem na Puławskiej powiedzieli: czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego 200 zł :shock: .....szybko powidziałem do widzenia i wyszedłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 bo musisz troche obroty podbic na przepustnicy i dopiero psiknac troche go przydlawi i psiknac jeszcze tak ze dwa razy i luz ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 no troche inaczej zrobiłem i też działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 A czy czasem nie lepiej przeczyścić przepustnicę? No chyba, że będzie się tak co tydzień psikać :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 A czy czasem nie lepiej przeczyścić przepustnicę?No chyba, że będzie się tak co tydzień psikać :mrgreen: no to przeciez o tym temat jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przempu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Jesli o mnie chodzi to ja przepustnice mialem czyszczona w lipcu. Caly mechanizm wyjety, rozmontowany i przepustnica sie swiecila jak psu ... A teraz mechanik psiknal na przeplywomierz, a nie na przepustnice... Tak, wiem ,ze to jest w tym samym miejscu, ale zeby tym srodkiem umyc choc odrobine przepustnice to nalezaloby ja choc troche wyhylic... a tak walic na nia jak jest w poziomie... Ja po operacji jezdze juz 3 tygodnie i jest dobrze! :roll: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 3 dzien jazdy i wyraźna poprawa zimny silnik - temperatura -15 . Autko odpala bez problemów, obroty ok 1300, potem spadają do ok 850 i nic nie drży, wcześniej przy takiej temp. obroty 1100-1150. Jak na razie spray sobie radzi :grin: Jednak czy zbyt częste stosowanie - myślę że raz na dwa tyg. nie bedzie miało0 negatywnych skutków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Witam JaTeż miałem problemy z obrotami spadały prawie do zera. Pojechałem do ASO Ballauna i przeczyścili przepustnice za.............29 PLN brutto I na razie działa. Zobaczymy po paru tysiącach. [ Dodano: Sro 08 Mar, 2006 ] Słuchajcie pytanie z innej beczki, jak włożyć zdjęcie żeby wyświetlało się po lewej stronie, a nie u dołu? Po zmianie systemu forum zdjęcie mi zniknęło i wstawiłem na dole. Wolałbym żeby było po lewej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 jak włożyć zdjęcie żeby wyświetlało się po lewej stronie, a nie u dołu to tzw avatar, patrz ustawienia Twojego profilu oraz wiecej inforamcji http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13486 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 [ Dodano: Sro 08 Mar, 2006 ]Słuchajcie pytanie z innej beczki, jak włożyć zdjęcie żeby wyświetlało się po lewej stronie, a nie u dołu? Po zmianie systemu forum zdjęcie mi zniknęło i wstawiłem na dole. Wolałbym żeby było po lewej. uzyles zdjecia jako "podpisu" a nie jako avatar do profilu (w ustawieniach pare linijek wyzej jest ta opcja). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 tez spryskalem przeplywomierz tym sprayem stp do czyszczenia gaznikow. od tego czasu silnik nie gasnie. W ASO chcieli juz wymieniac przeplywomierz, silnik krokowy i cos jeszcze a i tak nie dawali gwarancji ze to gasniecie minie. Dzieki Ps Wydaje mie sie jakby audytorzy z Nissan.Corp dostali kilka info na temat dzialan ASO to by sie za glowe zlapali. (innych marek tez) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 heh a ja zauważyłem pewne działanie.....wilgoć w Wawie 100% i z nowu szfankuje obroty wracaja do 5000obr/min hmmmmm może jeszcze raz spryskać...niby na opakowaniu jest napisane że częstsze stosowanie coś tam cos tam dobrze robi.... zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 heh a ja zauważyłem pewne działanie.....wilgoć w Wawie 100% i z nowu szfankuje obroty wracaja do 5000obr/min hmmmmm może jeszcze raz spryskać...niby na opakowaniu jest napisane że częstsze stosowanie coś tam cos tam dobrze robi.... zobaczymy a probowales zmienic kable zaplonowe ?? jak wilgoc i obroty skacza to na 99% kable... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Kable są nowe, świece też, taki stan rzeczy był nawet przed wymianą kabli więc to napewno silniczek krokowy, chyba bez rozebrania się nie obejdzie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Kable są nowe, świece też, taki stan rzeczy był nawet przed wymianą kabli więc to napewno silniczek krokowy, chyba bez rozebrania się nie obejdzie :? ano chyba ze tak to masz racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wielkimisiek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Witam was ja mam nissana 1.6SLX i mam problem z obrotami przeważnie mają 400 na ssaniu 1500:( nie wiem co to może być przyczyną ale myśle że nie to samo co wy bo ja mam zwykły gaźnikowiec bez wtrysku pomóżcie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rutino Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 gdzies wyczytałem ze ten spray sięga jedynie do przepływomierza i jest to rozwiązanie krótkotrwałe. powinno się to rozebrać i wyczyścic przepływomierz i przepustnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.