Gość Heraklit Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Posiadam Primer P11.144 2.0 (benzyna) z 2001r.. Od pewnego czasu po wyłączeniu rozgrzanego silnika i ponownym uruchomieniu obroty spadały aż do zgaśnięcia. Wystarczyło tylko raz, dwa razy lekko przygazować i znów "trzymał" obroty. Nie było czegoś takiego, gdy odpalałem zimny silnik - działał poprawnie. Fachman stwierdził, że uszkodzony jest przepływomierz powietrza. Czy to możliwe, że przejechaniu 53 tyś km mógł ulec uszkodzeniu? Czy można gdzieś kupić tanio i pewnie? Czy są jakieś alternatywy przepływomierzy, czy musi być ten jeden właściwy? Z góry dzięki za pomoc i sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 możliwe że trzeba go wyczyścić lub faktycznie że jest uszkodzony. Najpierw trzeba odczytać wartości, które przepływomierz podaje do jednostki sterującej, można to załatwić komputerkiem w serwisie nissana lub komputerem z funkcja odczytu OBD2, np w warsztacie Boscha. Może byc też do przeczyszczenia przepustnica, jej obejście oraz że należy przeprowadzić jakby ustawienie podstawowe przepustnicy. U mnie skończyły się problemy z przygasaniem po wykonaniu tych zabiegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Ja też pierwsżą rzeczą, którą bym się zajął to czyszczenie przepustnicy. należy przeprowadzić jakby ustawienie podstawowe przepustnicy A jak to się robi :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 robili mi to w serwisie i nie patrzyłem im na ręce. W każdym razie polega to na ustawieniu przy jakim napięciu przy potencjometrze przepustnicy ma się otwierać bypass. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farmermf Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 koledzy, czy ktoś mi podpowie jak sie czyści przepływomież Hitachi?Z postów zkumałem że to chodzi o te 2 dróciki wśrodko przepływki .Kupiłem sprej do szyszczenie elektroniki , zakosiłem od syna mały pędzelek noi sie troche boje żeby niezepsuć bo nowa kosztuje coś 2000zł.Czy moge delikatnie poczyścić te 2 pręciki , czy natym polega to czyszczenie ?Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flyingpio Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 też mam problem przepływomierza tyle że w Almerce tino silnik odpala i nie przekraczając 1000 obrotów gaśnie przeczyściłem przepływomież benzyną ekstrakcyjną przelewając ją kilkakrotnie (gdzież wyczytałem że najlepiej to zrobić podobnym środkiem w sprayu) i nic , ale po odpięciu wtyczki silnik zaczął palić i chodzi!!!! nie mogę przekroczyć 2,5 tys obrotów bo się dusi ale mogę nawet z miejsca się ruszyć a wcześniej nie możliwe że mam tak uszkodzony przepływomież że mam takie objawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 koledzy, czy ktoś mi podpowie jak sie czyści przepływomież Hitachi?Z postów zkumałem że to chodzi o te 2 dróciki wśrodko przepływki .Kupiłem sprej do szyszczenie elektroniki , zakosiłem od syna mały pędzelek noi sie troche boje żeby niezepsuć bo nowa kosztuje coś 2000zł.Czy moge delikatnie poczyścić te 2 pręciki , czy natym polega to czyszczenie ?Z góry dzięki. 2 pręciki wyciągamy i czyścimy ekstrakcyjną i patyczkami kosmetycznymi, bardzo delikatnie :one: [ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 16:14 ] też mam problem przepływomierza tyle że w Almerce tinosilnik odpala i nie przekraczając 1000 obrotów gaśnie przeczyściłem przepływomież benzyną ekstrakcyjną przelewając ją kilkakrotnie (gdzież wyczytałem że najlepiej to zrobić podobnym środkiem w sprayu) i nic , ale po odpięciu wtyczki silnik zaczął palić i chodzi!!!! nie mogę przekroczyć 2,5 tys obrotów bo się dusi ale mogę nawet z miejsca się ruszyć a wcześniej nie możliwe że mam tak uszkodzony przepływomież że mam takie objawy? to typowe objawy uszkodzonego przepływomierza niestety :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flyingpio Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 chyba kolega ma rację z tą przepływką bo jak ją odpinam całkowicie to silnik zaczyna pracować co prawda 2500 obr ale zawsze coś , szkoda że nie wie diałem tego wcześniej to bym sobie dojechał na kołach a nie na lawecie a tak na marginesie przepływkę piszą na tym forum nie wolno czyścić czymś mokrym ,a szczególnie benzyną powinno się ją czyścić tylko powietrzem pod ciśnieniem i to nie za dużym. zauważyłem teraz cos dziwnego jak odpinam hala (czujnik obrotu wału) i też odpala i chodzi Moze ktos to wytłumaczyć ! przecież silnik nie powinien w ogóle zaskoczyć co jest grane? i jeszcze jedno pytanie na przepływce w mojej almerze jest dioda taka czerwona, bez oznaczenia polaryzacji pod omomierzem dziwnie się zachowuje bo w obie strony ma po 1280 om, wie ktoś jak ma być zamontowana i jaka jest to dioda a może to coś zupełnie innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diablo75 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 koledzy, czy ktoś mi podpowie jak sie czyści przepływomież Hitachi?Z postów zkumałem że to chodzi o te 2 dróciki wśrodko przepływki .Kupiłem sprej do szyszczenie elektroniki , zakosiłem od syna mały pędzelek noi sie troche boje żeby niezepsuć bo nowa kosztuje coś 2000zł.Czy moge delikatnie poczyścić te 2 pręciki , czy natym polega to czyszczenie ?Z góry dzięki. smiało czyść tylko delikatnie tym pędzelkiem,póżniej wysusz suszarką do włosów.polecam u mnie pomogło zasuwa jak rakieta pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Tak na tym polega ,ewentualnie możesz kupić CRC air sensor cleaner i przeczyscic,ale wpierw sprawdz parametry przeplywki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 smiało czyść tylko delikatnie tym pędzelkiem,póżniej wysusz suszarką do włosów.polecam u mnie pomogło zasuwa jak rakieta pozdrawiam Hallooooo, Panie górnik....... Czasami dla porządku na forum warto odkopać stary temat aby napisać nowy post, ale odpowiadać na jakiś po prawie... 5-ciu latach ? Tak na tym polega ,ewentualnie możesz kupić CRC air sensor cleaner i przeczyscic,ale wpierw sprawdz parametry przeplywki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 "miszcz" świata i okolic -padłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.