Gość maacieq Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Witam czy ktos miał z was problem z piszczącym przeraźliwie układem który porusza wycieraczki?? ja wczoraj odkręciłem podszybie i doszedłem do wniosku że jakaś nieczystość doprowadziła to jakiegos małego zatarcia w miejscu w którym ramię które przenosi "napęd" z silniczka łączy się z wycieraczką/ 8) z tym że nie sposób tam sie dostać aby cos zobaczyć, psiknąłem wd40 na czuja ale pisk sie tylko zmniejszył... :roll: miał ktoś z was podobny problem???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Myśle, że tu znajdziesz odpowiedź, której opis dotyczy co prawda Primery, ale : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14873 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość akira Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Ja mam podobny problem.U mnie objawia sie to skrzypieniem wycieraczki od strony kierowcy.Jak tylko pogoda na to pozwoli bede probował zająć sie tym problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzykacz Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 to piszczenie napędu wycieraczek pojawia mi się również regularnie co rok o tej samej porze, tj. dokładnie w ostatnich dniach i trwa do ustabilizowania się temperatur na wyraźnie plusowe. Potem znika. Oczywiście też co rok próbuję temu zaradzić. Rozbieram, czyszczę i smaruję ale piszczenie po smarowaniu pojawia się ponownie i po krótkim czasie znika na dłużej, by powrócić ponownie w sposób narastający, po czym w sposób zanikający odchodzi w 11-sto miesięczny niebyt. Bardzo podobną częstotliwość ma piszczenie pedału sprzęgła, z tym że pojawia się później co roku i czybciej zanika. Smarowanie tych psiajowych tulejek prowadzących ośki zarówno w pedale sprzęgła jak i w napędzie wycieraczek daje prawie żadne efekty. Moim zdaniem to wady konstrukcyjne połączone ze złym doborem materiału na te zakichane tulejki. Dwója dla inżynierów nissana z materiałoznawstwa! :evil: Acha, dopiszę jeszcze, że w tym roku to już sobie to odpuszczę. Ograniczę się jedynie jako dbały o auto właściciel do psiknięcia wd40 - tak dla uspokojenia sumienia, bo efekt będzie i tak wiadomy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość atenusia Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 jak tak sobie to wszystko czytam to dochodzę do wniosku, że moi mechanicy to cudotwórcy :grin: pomijając inne wady, o których już sie naczytałam wycieraczki też mi robili bo w szał szło wpaść i teraz najmniejszego dzwięku nie wydają wyczyścili silniczki bo były ponoć zardzewiałe. martwi mnie tylko to, że wam się to powtarza :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 może micra wpadła w naług? że co roku w tym samym czasie piszczy! ale to nie wina jego humoru, tylko musi być coś z mechanizmem, wiec jak ktoś złożył ten mechanizm to teraz da rade go rozłożyć na częsci pierwsze i porządnie wyczyścić z rdzy czy innych zabrudzeń i będzie gites Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość voult Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Powiem tak, miałem ten sam problem, wymieniłem pióra i dalej jechało jak uczacy sie grać na skrzypcach... pojechałem do ASO, wynik rozmowy: ok 350, z rozebraniem i częściami, jako że stwierdziłem, że to w sumie sporo, to pojechałem do sporego zakładu u mnie w mieście i spytałem się czy mi to zrobią, za rozsądną cenę... wynik: 35pln, 1/10 ceny ASO. U mnie akurat było skrzypienie na mechaniźmie przekładniowych napędu i mi mechanik to po prostu przesmarował... ASO pewnie by mi przy okazji chciało wymienić pół auta, bylem kase zostawił u nich :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 u mnie to samo piszczenie tylko przedniej wycieraczki prawej, nie ma jak sie dostac do srodka bez rozebrania pol auta, dodatkowo jak wlacze max wycueraczki to potrafi az sie zatrzymac na szybie, cos strasznie trze piszczac. czy ktos juz to sam rozbieral?? gdzie srubek szukac, zatrzaskow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 ja rowniez mialoem ten problem okazało sie ze sworzen ktory jezdzi w ptastiku mocujacym caly oklad (jednej wycieraczki) zardzewial powodujac rozwarstwienie sie - pogrubieni tego sworznia w konsekwencki straszne piski... opis usuwania usterki: zdjeć podszybie odkrecic miszczacy mechanizm (3 srobki djac zawleczke z sworznia wybic go z blastikowej obudowy zeszlifowac warstwe rdzy nap... towotu (smaru) poskladac spowrotem chodza jak marzenie.. nie wiedzialem ze w k11 na 1 biegu wycieraczki tak zasoowają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 A u mnie raz piszczy a raz jest cisza jak makiem zasiał...hmmmm....w moim przypadku to piszczenie nasila się gdy długo jadę w deszczu...na krotkich dystansach nic nie słychac.. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 prawde mowiac polecałbym taka operacje przejrzenia mechanizmow wszytskim. nie zaszkodzi a co najwyrzej polepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomaszD Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Czy ktoś może wie gdzie można dostać albo może ktoś z Was ma plastikowe tulejki do wycieraczek do Micry. Chodzi o tulejki w których poruszają się sworznie podczas ruchu wycieraczek. Moje stare już są w bardzo kiepskim stanie i do tego strasznie piszczą. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 TomaszD nie wiem czy to sie da dostac.. moje tez wlasnie byy w strasznym stanie aqle wystarczylo pare min - odrestaurowac i chodza jak nowki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benet Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 a ja myslalem ze to pióra :/ mam to samo !!! wrrrrr... Szału mozna dostać. Wymieniłem wycieraczki i znów piszczy.. no nic trzeba jakos sie zabrac do rozobrania i przeczyszczenia jakby co Adex wpadam do Ciebie na gg i poprosze instrukcje co i jak krok po kroku Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micrus95 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 A ja u siebie miałem to już 2 razy. Za pierwszym razem trochę za mocno miałem skręcone elementy mechanizmu - wystarczyło rozebrać, nasmarować cały układ i zmontować na nowo Za drugim razem okazało się, że ta trójkątna plastikowa część trzymająca wszystko w kupie... pękła... a jeździłem w ten sposób chyba 3 tygodnie i różnicy w pracy wycieraczek nie było. Nigdzie nie mogłem dostać tego elementu, chyba że w serwisie. Jak się później okazało, najtaniej i najwygodniej kupić cały układ na giełdzie ;P //EDIT Przypomniało mi się, że cały rozwalony układ trzymam jeszcze w domu ;P - Dorzucam fotki - może się przydadzą: Cały układ po wymontowaniu: Nieuszkodzona tulejka (ta trójkątna część): Pęknięta tulejka: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brachu_ Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Po co od razu wymieniac wycieraczki. Sprawdzisz to podnoszac piora i uruchamiajac mechanizm bez ich kontaktu z szyba. Jesli nadal piszczy - jestesmy blizej diagnozy eliminujac jedna z mozliwych przyczyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benet Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 po to ze i tak i tak juz mazały i czas byl na nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Ja tam się wstrzymam do wiosny. W zimie wycieraczki najbardziej dostają, jak się je od szyby odrywa.... Tym bardziej, że na razie nic nie piszczy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 a ja robie jutro ten mechanizm, myslalem ze to wina pior ale jednak nie, a idzie jesien i czasem fakt idzie szału dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 ja popsikalem w swoje smarem w sprayu z zewnatrz i jak do tej pory cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.