limo Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 No dobrze, ale z drugiej strony jest zabudowany ten silnik (trzpien) blacha przykrecona, ktora za cholere nie chce ruszyc (wkrety zakrecone na cacy). Nie chce uszkodzic silnika - jak walne mlotkiem w trzpien to go wbije do srodka i co wtedy powinien wyjsc od gory, czy tez powinien wyjsc od tej strony co blacha przykrecona ? Dodam, ze silnik ma oznaczenie: 287100N010 RW511M002N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 No musisz to rozebrać to abyś widział całego ślimaka - tak sieknąć należy w nakrętkę która nakręcasz na trzpień aby wlałzo do srodka. Moze się mocno trzymać jeśli złapało dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Dziekuje teraz musze odkrecic tylko te cholerne wkrety - trzymaja jak diabli :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vilix Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Od dłuższego czasu wertuje forum jednak nie mogłem znaleźć satysfakcjonującej mnie odpowiedzi chodzi o tylną wycieraczkę. Od niedawna jestem posiadaczem sunny 2.0D kupiłem go z niedziałającą tylną wycieraczką. Forum dostarczyło mi dosyć dużo informacji zabrałem się więc za naprawę tej usterki i tu zonk! Sprawdziłem silnik wycieraczki podłączając go na krótko –pracuje bez problemu. Wziąłem się za przewody w gumowym łaczniku klapy wszystkie ok. Sprawdziłem bezpieczniki tez ok.! Dostałem się do kostki wiązki zasilania wycieraczki z tyłu samochodu i tak: zasilanie nie pamiętam jaki kolor jest a w pozostałych nic tam na zdrowy rozsądek powinna być masa aby wycieraczka mogła działać. No i pytanie, co teraz? Może to przekaźnik jak tak to gdzie on jest? A może manetka do włączania wycieraczki tylnej da się to rozebrać? Pomocy koledzy. Proszę admina o nie usuwanie tego postu. Dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 OK. Silnik rozkrecilem na nowo i zlozylem dokladniej, ale wczesniej przykleilem szczotki klejem do blaszek i dokladnie zlozylem obudowe. Silnik dziala jak ta lala :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DorianGray Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam. Odgrzewam temat bo mam pytanko: Na zdj1. jest widok silnika "z góry" i tu pojawia się pytanie: czy mam uderzać w ten trzpień z góry. W miejscu gdzie jest strzałka jest ten trzpień bardzo cienki (i ma w środku otwór do doprowadzania wody do spryskiwacza). Wiem, że trzeba nakręcić nakrętkę ale i tak ta końcówka wystaje poza nakrętkę. I pytanie nr.2 do zdjęcia nr2. Rozumiem, że od wnętrza silniczka nie ma już żadnych zabezpieczeń (od góry jest ta czarna przecięta podkładka). Z góry dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.