Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] dziwne zachowanie kontrolki ładowania


Gość filtron

Rekomendowane odpowiedzi

witam miałem problem z ładowaniem alternator podawał napięcie 12,5v na obciążeniu a czasami nawet mniej i oczywiscie swieciła lampka ładowania wymieniłem regulator napięcia i teraz ładuje 14-14,3 v na obciążeniu ale jak dam na fula + klima to napięcie spada na 12,5v niby wszystko jest ok ale lampka dalej się żarzy i co ciekawsze po przekroczeniu 2000obr gasnie ale wystarczy żeby obroty spadły to znowu się żarzy alternator się nie grzeje aku jest ok brak oznak jakiekolwiek rozładowania :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

a diody sprawdzałeś jak wymieniałes regulator?

ja zaniedbałem lekkie zażenie sie kontrolki i mnie to kosztowało spalony stojan

Poszły wpierw diody..działały jak odbiornik pradu od przeciażenia najprawdopodobnie poszedł potem stojan. Sprawdz jak mozesz (amperomierzem) przy jakim pradzie zaczyna ci zażyć na jałowych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już po problemie padła 1 dioda na minusie wymieniłem cała płytke za ktorą dałem 80 zl do tego 50 zl za robocizne ielektryk w ramach promocji wymienił walniętą diode w starej płytce za gratis więc mam na zapas jakby co :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a diody sprawdzałeś jak wymieniałes regulator?

ja zaniedbałem lekkie zażenie sie kontrolki i mnie to kosztowało spalony stojan

Poszły wpierw diody..działały jak odbiornik pradu od przeciażenia najprawdopodobnie poszedł potem stojan. Sprawdz jak mozesz (amperomierzem) przy jakim pradzie zaczyna ci zażyć na jałowych obrotach.

 

mam ten sam PROBLEM TYLKO ZE U MNIE NAPIECIE JEST 13,4V I KONTROLKA SIE ZAZY.WYSTARCZY ZE PRZYGAZUJE DO 2000 I GASNIE.AKU TEZ NIE NAWALA JEST CIAGLE NALADOWANY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem masz spoloną 1 diode minus pro podaje ale wczesniej czy pożniej zacznie kontrolka ciągle się zazyć i tak czeka cie wymiana płytki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem masz spoloną 1 diode minus pro podaje ale wczesniej czy pożniej zacznie kontrolka ciągle się zazyć i tak czeka cie wymiana płytki

filtron, a jakie tam diody siedza? Bo wlasnie mi chyba ktoras przebicia dostala :) (urok jakis, czy co?). Nie wiem jakie mam kupic, bo jak robiore alternator, to nie bede mial sie czym ruszyc po nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

w p10 wystepuja min 3 alternatory wiem ze do diesla sa dwa

zależy która ci padła jak ta wtopiona to raczej bedzie trudno 1 wymienic.

Spisz (jak masz naklejke srebrną) numery i zadzwoń do sklepów typu bendiks

Mają duży narzut .... ode mnie z ulicy chcieli 79 a na fakturkę 50 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...