Gość filtron Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 witam miałem problem z ładowaniem alternator podawał napięcie 12,5v na obciążeniu a czasami nawet mniej i oczywiscie swieciła lampka ładowania wymieniłem regulator napięcia i teraz ładuje 14-14,3 v na obciążeniu ale jak dam na fula + klima to napięcie spada na 12,5v niby wszystko jest ok ale lampka dalej się żarzy i co ciekawsze po przekroczeniu 2000obr gasnie ale wystarczy żeby obroty spadły to znowu się żarzy alternator się nie grzeje aku jest ok brak oznak jakiekolwiek rozładowania :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 a diody sprawdzałeś jak wymieniałes regulator? ja zaniedbałem lekkie zażenie sie kontrolki i mnie to kosztowało spalony stojan Poszły wpierw diody..działały jak odbiornik pradu od przeciażenia najprawdopodobnie poszedł potem stojan. Sprawdz jak mozesz (amperomierzem) przy jakim pradzie zaczyna ci zażyć na jałowych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filtron Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 już po problemie padła 1 dioda na minusie wymieniłem cała płytke za ktorą dałem 80 zl do tego 50 zl za robocizne ielektryk w ramach promocji wymienił walniętą diode w starej płytce za gratis więc mam na zapas jakby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eko Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 a diody sprawdzałeś jak wymieniałes regulator?ja zaniedbałem lekkie zażenie sie kontrolki i mnie to kosztowało spalony stojan Poszły wpierw diody..działały jak odbiornik pradu od przeciażenia najprawdopodobnie poszedł potem stojan. Sprawdz jak mozesz (amperomierzem) przy jakim pradzie zaczyna ci zażyć na jałowych obrotach. mam ten sam PROBLEM TYLKO ZE U MNIE NAPIECIE JEST 13,4V I KONTROLKA SIE ZAZY.WYSTARCZY ZE PRZYGAZUJE DO 2000 I GASNIE.AKU TEZ NIE NAWALA JEST CIAGLE NALADOWANY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filtron Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 miałem ten sam problem masz spoloną 1 diode minus pro podaje ale wczesniej czy pożniej zacznie kontrolka ciągle się zazyć i tak czeka cie wymiana płytki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 miałem ten sam problem masz spoloną 1 diode minus pro podaje ale wczesniej czy pożniej zacznie kontrolka ciągle się zazyć i tak czeka cie wymiana płytki filtron, a jakie tam diody siedza? Bo wlasnie mi chyba ktoras przebicia dostala (urok jakis, czy co?). Nie wiem jakie mam kupic, bo jak robiore alternator, to nie bede mial sie czym ruszyc po nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 w p10 wystepuja min 3 alternatory wiem ze do diesla sa dwa zależy która ci padła jak ta wtopiona to raczej bedzie trudno 1 wymienic. Spisz (jak masz naklejke srebrną) numery i zadzwoń do sklepów typu bendiks Mają duży narzut .... ode mnie z ulicy chcieli 79 a na fakturkę 50 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filtron Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 ja miałem wciskane więc dało rade wycisnąc diode i wymienic na nową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.