Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PROJECT No.2


lukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no jasne że wkręca się na poszczególnych biegach,jakoś łatwiej się nim teraz jeździ :)

z pomiarami poczekam na zmianę gum na letnie,zimówek mi szkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czekamy na jakieś fycerki :D

Ciekawe jak się one zmienią po wywaleniu miksera z dolotu który bardzo efetywnie zabiera powietrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:grin: No to wiosna na całego śmietków wyleciało sporo i na dodatek ubyło trochę wagi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki nie wiem czy to będzie możliwe ale spróbujemy ogarnąć większość tematu do końca kwietnia, poświętach wjeżdza SEKWENCYJNY GAZIK,C.A.I,oraz wałeczki p.Świątka

 

na SMT 6 jeszcze trochę poczekam bo kasę tak łatwo się nie zarabia/na okres letnio zimowy pozostawiam sobie dłubnięcie głowicy tak dosyć konkretnie, oraz graty z USA [może cóś takiego sobie fajnego przyciągnę ale otym później] :-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obróbka głowicy poprawia napełnianie zwłaszcza powyzej 5000 obr.min, do wałków świątka warto zwiększyć stopień spręzania i to sporo, możesz tego dokonać albo po przez planowanie głowicy albo zastosować płaskie tłoki z SR20DE oraz dodatkowo splanować głowkę - będzie bardziej męsko.

 

Narazie skup się na pozbyciu zwęrzki z dolotu - to na chwile obecną da najbardizej odczówalną różnicę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zaczynamy kolejny etap z dniem jutrzejszym-zarzucamy światek CAMS,oraz konkretny aluminiowy C.A.I.

 

już nie mogę się doczekać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dosyć na dzisaj - od 10:00 siedziałem na Twoją Primą, efekt mam nadzieje że się spodobał :D

- Świątki ONBOARD

- korekcja zapłonu

- dolot

 

Czekam na podzielenie się twoimi opiniami po jeździe i przydało by się jakiś filmik albo przynajmniej pare fotek powrzócać - twoja Primera teraz naprawde jest szybka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, to jest ten sound którego mi było potrzeba :D:D:D

 

druga sprawa to wałeczki od ŚWIĄTKA, do 5000 nieźle za to powyżej totalna rzeźnia jak dla mnie,jeszcze tylko SMT 6 do ogarnięcia tematu, bo na dole jakby się przylewał a na górze pow 6500 jakby za mało paliwka było,ale to się naprawi

 

 

 

DZIĘKI KUBA :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolocik narazie wygląda tak:

dolotLUKAS.jpg

 

Dodam że, przepływke zmodyfikowałem tak że się na nią naciąga ta gumowa harmonijka a jego wnętrze dodatkowo zostało poddane portingowi żeby były nieco lepsze przepływy powietrza.

 

Łącznie po tych paru modach Primera naprawde równo zasówa, myślę że bez problemu seryjną P10 GT by objechała, w niedalejkiej przyszłości wjedzie SMT6 no i koniecznie przydało by się rozluźnić wydech przy zachowaniu dotychczasowej cichości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd tego CAIa też jest bardzo atrakcyjny, a na światłach już wystarczy dodać gazu i każdy rozgląda się co to i gdzie to...hihihi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przekraczało moje siły jak na jeden dzień, zwłaszcza żę byłem świerzo po powrocie z ukrainy :D

W wolnej chwili będzie CAI + cosik jeszcze :P

Tylko troche się obawiam że przy CAI nie będzie takiego efektu akstycznego :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może akustycznie będzie nieco ciszej ale za to pewnie zyskam troszeczkę dynamiki na dole bo teraz ciągnie dużo ciepłego powietrza,jak stożek znajdzie się w nadkolu powinno być więcej zimnego AIRA

 

choć ten dźwięk naprawdę robi wrażenie ,postaram się to nagrać jutro i puścić na forum :-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaram się to nagrać jutro i puścić na forum

O tak :D

 

[ Dodano: Wto 25 Kwi, 2006]

Jest późno wieczór a Coobcio z łowów przywiózł to:

14hx.jpg

Teraz już to będzie naprawde dobrze podawać, jeszcze tylko ten wydech pozostanie do kompletu żeby to miało ręce i nogi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro przyjerdza do mnie Prima Lukasza już z Sekwencyjnym gaziekiem o starym mikszerze od gazu można zapomnieć :)

Ciekawa sprawa jest że jak będe modyfikować dawki paliwa po przez SMT6 to i parametry gazu będą się zmieniać bo on czyta sygnały z seryjnych wtrsyków paliwa.

 

No jutro zobaczymy co z tego wyniknie, tak czy siak czuć że auto wyraźnie jest niedolane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak mam już sekwencyjny gaz,narazie tylko próbna mapa paliwowa[dysze dedykowane do silników 1,8-2.5 są zamontowane],po wyjeździe urlopowym czeka mnie nowe strojenie oraz najprawdopodobniej wymiana dysz na 2,5-3.5L

 

wrażenie z gazu?niestety jest jeszcze dalekie od dobrych wrażen, poprzednia instalka lepiej się sprawowała puki co [za to na benzynie nyska kulała] ale to stan przejściowy, docelowo powinno być lepiej niż na zasilaniu benzyną :roll:

 

zamontowaliśmy też SMT 6,wgrana została próbna mapa paliwa i zapłonów [testy drogowe]

 

teraz jazda na benzynie to sama przyjemność, odcinka na 7200 też się przydaje

 

niedługo pomiary na G-TECHU :-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem od Siebei żę to licznikowo jest 7200 obr.min - w LOGu z SMT6 pisze jasno że Silnik Kręci Ci się do 7400 obr.min :D

 

Tak czy siak wrażenia z jazdy bardzo pozytywne - mapa z SMT6 musi zostać porpawiona koniecznie, ale przed tym zabiegiem przynajmniej trzeba pozbyć się katalizatora - nie dość że blokuje sporo mocy to uniemozliwi prawidlowe wystrojenie wozu sondą szerokopasmową.

 

[ Dodano: Czw 04 Maj, 2006 ]

CAI w całej okazałości:

fb614dde.jpg

a23dbfc2.jpg

SMT6 Onboard:

d7f217c5.jpg

GAZ II gen. >>> GAZ IV gen.

b273c25a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w długiej trasie w majowy weekend, sprawdziłem jak sprawuje się

sekwencyjny gazik;

spalanie przy jeździe górsimi serpentynami przy prędkościach 100-130 równe 10 literków[19 zł/100km]

niestety pokrywająsię moje wcześniejsze odczucia mapa paliwa oraz wielkość wtrysków gazu są zbyta małe do tego silnika,niebawem sięto naprawi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie bardzo do przyjęcia :)

Dłub coś w wydechu albo chociaż wywal katalizator to stroimy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie 10 litrów tzn, szybka jazda po górskich serpentynach w granicach 100-130 km/h,z załadowanym autkiem z rodziną i bagażami[nadmienię że przy tej jeździe wyprzedzalem wszystko co się pojawiało na horyzoncie,więc 10 litrów uważam za fantastyczny wynik]

 

generalnie to i tak niedługo spalanie się zmieni-wjeżdżają dużo większe wtryskiwacze gazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...