lukas Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 no jasne że wkręca się na poszczególnych biegach,jakoś łatwiej się nim teraz jeździ z pomiarami poczekam na zmianę gum na letnie,zimówek mi szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 No czekamy na jakieś fycerki Ciekawe jak się one zmienią po wywaleniu miksera z dolotu który bardzo efetywnie zabiera powietrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 :grin: No to wiosna na całego śmietków wyleciało sporo i na dodatek ubyło trochę wagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Chłopaki nie wiem czy to będzie możliwe ale spróbujemy ogarnąć większość tematu do końca kwietnia, poświętach wjeżdza SEKWENCYJNY GAZIK,C.A.I,oraz wałeczki p.Świątka na SMT 6 jeszcze trochę poczekam bo kasę tak łatwo się nie zarabia/na okres letnio zimowy pozostawiam sobie dłubnięcie głowicy tak dosyć konkretnie, oraz graty z USA [może cóś takiego sobie fajnego przyciągnę ale otym później] :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Obróbka głowicy poprawia napełnianie zwłaszcza powyzej 5000 obr.min, do wałków świątka warto zwiększyć stopień spręzania i to sporo, możesz tego dokonać albo po przez planowanie głowicy albo zastosować płaskie tłoki z SR20DE oraz dodatkowo splanować głowkę - będzie bardziej męsko. Narazie skup się na pozbyciu zwęrzki z dolotu - to na chwile obecną da najbardizej odczówalną różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zaczynamy kolejny etap z dniem jutrzejszym-zarzucamy światek CAMS,oraz konkretny aluminiowy C.A.I. już nie mogę się doczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 ;)To powodzonka niech się kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 no ja myślę że to się zakręci konkretnie męsko :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 No dosyć na dzisaj - od 10:00 siedziałem na Twoją Primą, efekt mam nadzieje że się spodobał - Świątki ONBOARD - korekcja zapłonu - dolot Czekam na podzielenie się twoimi opiniami po jeździe i przydało by się jakiś filmik albo przynajmniej pare fotek powrzócać - twoja Primera teraz naprawde jest szybka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 No, to jest ten sound którego mi było potrzeba druga sprawa to wałeczki od ŚWIĄTKA, do 5000 nieźle za to powyżej totalna rzeźnia jak dla mnie,jeszcze tylko SMT 6 do ogarnięcia tematu, bo na dole jakby się przylewał a na górze pow 6500 jakby za mało paliwka było,ale to się naprawi DZIĘKI KUBA :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Dolocik narazie wygląda tak: Dodam że, przepływke zmodyfikowałem tak że się na nią naciąga ta gumowa harmonijka a jego wnętrze dodatkowo zostało poddane portingowi żeby były nieco lepsze przepływy powietrza. Łącznie po tych paru modach Primera naprawde równo zasówa, myślę że bez problemu seryjną P10 GT by objechała, w niedalejkiej przyszłości wjedzie SMT6 no i koniecznie przydało by się rozluźnić wydech przy zachowaniu dotychczasowej cichości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Wygląd tego CAIa też jest bardzo atrakcyjny, a na światłach już wystarczy dodać gazu i każdy rozgląda się co to i gdzie to...hihihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 usmazy Ci sie ten stozek pod maska czemu nie daliscie w nadkole??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 To przekraczało moje siły jak na jeden dzień, zwłaszcza żę byłem świerzo po powrocie z ukrainy W wolnej chwili będzie CAI + cosik jeszcze Tylko troche się obawiam że przy CAI nie będzie takiego efektu akstycznego :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Może akustycznie będzie nieco ciszej ale za to pewnie zyskam troszeczkę dynamiki na dole bo teraz ciągnie dużo ciepłego powietrza,jak stożek znajdzie się w nadkolu powinno być więcej zimnego AIRA choć ten dźwięk naprawdę robi wrażenie ,postaram się to nagrać jutro i puścić na forum :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 postaram się to nagrać jutro i puścić na forum O tak [ Dodano: Wto 25 Kwi, 2006] Jest późno wieczór a Coobcio z łowów przywiózł to: Teraz już to będzie naprawde dobrze podawać, jeszcze tylko ten wydech pozostanie do kompletu żeby to miało ręce i nogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 no widze prace ida na przod pelna para. dzis dokladnie Lukasz mi wylozyl co sie dzieje i co dziac sie bedzie jutro. mysle ze sam chetnie o tym napisze po kolejnej modyfikacji :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Jutro przyjerdza do mnie Prima Lukasza już z Sekwencyjnym gaziekiem o starym mikszerze od gazu można zapomnieć Ciekawa sprawa jest że jak będe modyfikować dawki paliwa po przez SMT6 to i parametry gazu będą się zmieniać bo on czyta sygnały z seryjnych wtrsyków paliwa. No jutro zobaczymy co z tego wyniknie, tak czy siak czuć że auto wyraźnie jest niedolane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 No tak mam już sekwencyjny gaz,narazie tylko próbna mapa paliwowa[dysze dedykowane do silników 1,8-2.5 są zamontowane],po wyjeździe urlopowym czeka mnie nowe strojenie oraz najprawdopodobniej wymiana dysz na 2,5-3.5L wrażenie z gazu?niestety jest jeszcze dalekie od dobrych wrażen, poprzednia instalka lepiej się sprawowała puki co [za to na benzynie nyska kulała] ale to stan przejściowy, docelowo powinno być lepiej niż na zasilaniu benzyną :roll: zamontowaliśmy też SMT 6,wgrana została próbna mapa paliwa i zapłonów [testy drogowe] teraz jazda na benzynie to sama przyjemność, odcinka na 7200 też się przydaje niedługo pomiary na G-TECHU :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Powiem od Siebei żę to licznikowo jest 7200 obr.min - w LOGu z SMT6 pisze jasno że Silnik Kręci Ci się do 7400 obr.min Tak czy siak wrażenia z jazdy bardzo pozytywne - mapa z SMT6 musi zostać porpawiona koniecznie, ale przed tym zabiegiem przynajmniej trzeba pozbyć się katalizatora - nie dość że blokuje sporo mocy to uniemozliwi prawidlowe wystrojenie wozu sondą szerokopasmową. [ Dodano: Czw 04 Maj, 2006 ] CAI w całej okazałości: SMT6 Onboard: GAZ II gen. >>> GAZ IV gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Byłem w długiej trasie w majowy weekend, sprawdziłem jak sprawuje się sekwencyjny gazik; spalanie przy jeździe górsimi serpentynami przy prędkościach 100-130 równe 10 literków[19 zł/100km] niestety pokrywająsię moje wcześniejsze odczucia mapa paliwa oraz wielkość wtrysków gazu są zbyta małe do tego silnika,niebawem sięto naprawi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Spalanie bardzo do przyjęcia Dłub coś w wydechu albo chociaż wywal katalizator to stroimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 liczy sie maksymalne spalanie co to jest 10 litrow, mnie przy miejskiej jezdzie do odciecia bierze 13,5 :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Spalanie 10 litrów tzn, szybka jazda po górskich serpentynach w granicach 100-130 km/h,z załadowanym autkiem z rodziną i bagażami[nadmienię że przy tej jeździe wyprzedzalem wszystko co się pojawiało na horyzoncie,więc 10 litrów uważam za fantastyczny wynik] generalnie to i tak niedługo spalanie się zmieni-wjeżdżają dużo większe wtryskiwacze gazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 NA trasie dzwięk CAI nie był uciążliwy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.