lukas Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Już tak się zżonką przyzwyczailiśmy że nawet to mało zauważalne,ale pewnie słychać na zewnątrz bo ci do których dojeżdżałem jakoś dziwnie zjeżdżali do pobocza,hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 glosnosc zalezy tez od wielkosci stozka, maly strasznie buczy a duzy dzieki wiekszej powierzchni jest znacznie cichszy bo spokojniej sobie zasysa powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 No jak tam przywyknięto do zwyrzki mocy ? Hamownie maciek niedługo otwiera - warto by zrobić pomiar przed i po strojeniu Jedną mape pozostawić na takiej jakiej jeździsz a drogą kompletnie zmienić tak żeby AFR był najoptymalniejszy i zaplonem się jeszcze pobawić ale... Katalizatora się przynajmniej pozbąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 No chłopaki wjeżdża wreszcie kolektor od primery gt po portingu ,dwururka i wywalam katalizator,trzeba troszeczkę odblokować wydech żeby łatwiej osiągał 7400 obr,hihi no i pniemy się z mocą do góry,ile finalnie będzie to się okaże wkrótce[a ile jest teraz to sam jeszcze nie wiem...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 15 maja na hamowni się widzimy - to jest najbliższa sobota, czy wyrobisz się do tego czasu z tą modyfikacją ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Kuba chyba 15 lipca a nie maja.... nie wyrobię się 16 zaczynam urlopik,będę podziwiał piękno polskich kobiet nad morzem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 milego wypoczynku i "wylecz" cos po drodze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 14 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 niestety żona będzie leczyć leszczy ,bo ja nie mam jeszcze prawka [ Dodano: Pią 28 Lip, 2006 ] właśnie wróciłem z pomiarów na g-techu, wynik 0-60 mph =7.74sek[60 usyskałem na 2 biegu]postaram się dopracować start aby zejść do 7.5 sek-bardzo mi się ten wynik podobuje bo jeszcze mam seryjny wydech,hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 wynik tym bardziej dobry że sprzęgło juz się powoli kończy Brawa i czekamy aż będzie lepiej Ps. Ostatnio na S z tą Bejcą 535 to piekny pojedynek był - prawie łep w łep... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Po środowej wizycie na spalarni,jestem w szoku co potrafi moja p10[respect dla Qoobcia] sądzę ze jak dopracuję starty to na g-techu zejść się da do 7.3-7.4 sek,jeszcze przed modyfikacją wydeszku i strojeniem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 co potrafi moja p10 No Fordzikowi Probe V6 24V dała radę Wrzucisz ten kolektor 4-2 co zalega u mnie i pozbędziesz się katalizatora to wreszcie zajmiemy się strojeniem twojej primy - wtedy będzie można atakować grubsze ryby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autko wczoraj przeszło ostre strojenie uliczne sondą AFR,poprawa w całym zakresie,moment musiał bardzo się podbić bo ruszenie bez buksowania kół jest nie do zrealizowania,chyba przydałyby się gumy 205,,,pomiary G-TECHEM trzeba wznowić ,może stuknie 7.30 :?: do 60 mph :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Nie do końca udało się optymalnie zestroić przedział od 4500 do 5500 obr.min - niezbędne do tego okarze się albo dołorzenie regulatora ciśnienia paliwa albo wsadzenie wtrsykó z S14... W stosunku do tego co było to jest przepaść - tak wychodzi z odczytów na szerokopasmówce. Teraz nic tylko sprawdzian na rolkach albo na G-techu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Coś muszę zrobić z przeniesieniem napędu,na asfalt,po wczorajszej spalarni z wilgotną nawierzchnią mam naprawdę kłopot z dynamicznym ruszeniem,gumy tak bardzo mi się ślizgają na 1 biegu że już nie wiem co zrobić :evil: chyba trzeba zainwestować a felgi 15stki i gumy minimum 205,to ograniczy troszeczkę buksowanie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 - tak już jest na S... jak jest wilgotno to nie idze męsko wystartować. Proponuje takie rozwiązanie - z rolowańca się brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Długo nie działo sie nic w moim projekcie,ale już są kolejne poprawki, Wreszcie katalizator zastąpiłem rurą ,a tylny tłumik musiałem chwilowo podspawać,nie zauważyłem zbytniego wzrostu hałasu wewnątrz autka[właściwie to nic się nie zmianiło],co do osiągów to napewno się nie pogorszyły,zrobiłem tylko 1 lightowy pomiar,ruszając z 2500obr wykręciłem 7.73 do 60 mph[czyli tak samo z goła jak dotąd],ale starty poprawię-to była tylko próba Teraz montujemy kolektor od p10 GT,oraz wydech 2,5 do środkowego tłumika :razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 na dobrze przeniesienie mocy na asfalt pomoze pewnie szpera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Na początek sugerował bym zmienić te stare, popekane i splastikowaciałe opony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 w morde one nie są stare,2004 rok to chyba nie stare... :roll: ale i tak je zmienię bo są do d*py Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 w morde one nie są stare,2004 rok to chyba nie stare... :roll: ale i tak je zmienię bo są do d*py I słusznie na oponach nie można oszczędzać Nie tylko przyspieszenie od nich zależy ale droga hamowania też :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 no i tak,nissanek po strojeniu AFR,NA ULICY,DZIŚ HAMOWNIA była grana,Kuba dostroił ręcznie zapłon,moment wzrósł o 9nm w stosunku do ostatnich pomiarów,co na ulicy da się naprawde odczuć,dziś pogoniłem troszeczkę RALLY CROSSOWEGO malucha, silnik 900 od seja i krótka skrzynia,kolo był pod wrażeniem,a ja się dobrze bawiłem.Mogę dodać że oprócz kata zamotowałem zimniejsze świeczki NGK BKR6EY,teraz czas na GTECHA albo leczenie leszczy na FR lub s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Ten kolektor zP!0 GT co mi zalega Garage byś wreszcie zamontował :!: :idea: Lukas stan od dzisiaj: Albo te wałki ŚW GT są przydelikatne albo ten seryjny cholerny wydech nie daje im możliwości się wykazać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 WIELKIE DZIĘKI ZA KONKRETNĄ POMOC W TYM PROJRKCIE,kolejne strojenie SMT6wyszło świetnie-zmierzamy cały czas w dobrym kierunku thanks DR.Nismo :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 To dopiero początek - pare dupereli jeszcze dla CIebie przygotowałem Myślę żę przy następnym hamowaniu z momętem dojdziemy do 190Nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Miło by było te 190 nm na seryjnym wydeszku uzyskać,tylko w dalsszym ciągu zastanawia mnie że po tylu modach mam tylko 137km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.