Gość darecki Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 mam problem z kierowaniem auta, a mianowicie skręcając, czy to w lewo czy w prawo, robiąc obrót kierownicą po chwili czuć opór, jakby coś blokowało koła, ... na siłe przeciągnnę, dalej jest juz dobrze. Kierownica jednak nie wraca sama do jazdy na wprost lecz trzeba ją przez ten moment dociągnąć jakby cos ją trzymało. Co to może być? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Witam. Jeśli płyn we wspomaganiu jest w dostatecznej ilości i jakości , a pasek pompę napędza to możliwe że jakiś "paproch" siedzi na kole zębatym które toczy się po maglownicy szczegolnie jeśli przy kręceniu w obie strony jest takie samo odczucie. ( zakładam że oglądałeś układ od dołu i nie ma uszkodzeń mechanicznych) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Witam. Jeśli płyn we wspomaganiu jest w dostatecznej ilości i jakości , a pasek pompę napędza to możliwe że jakiś "paproch" siedzi na kole zębatym które toczy się po maglownicy szczegolnie jeśli przy kręceniu w obie strony jest takie samo odczucie. ( zakładam że oglądałeś układ od dołu i nie ma uszkodzeń mechanicznych) Płyn OK, stan OK, pasek OK. Stan spodu oglądał mechanik, po tym jak przeleciałem po drzewkach i krzakach i nic nie stwierdzili, w sobote odebrałem autko od blacharza... i wyszła ta kierownica, a kasa z ubezpieczenia już wzięta... jutro sprawdzę ten paproch, może siedzi kawałek zadry... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Popsiukaj WD40 czy czyms podobnym krzyzak ten co laczy maglownice z kolumna kierownicy. Tylko slon maglownice, bo jak WD40 pocieknie na maglownice to wyzre Ci simmering w maglownicy i zacznie ciec. Ja mialem identyczne objawy i po dobrym spsiukaniu krzyzaka pomoglo i juz ponad rok spokoju, a chcieli mi wymieniac krzyzak ktory kosztuje cos okolo 200 zł.+wymiana. Spsiukaj i krec kierownica, nastepnie znowu spsiukaj i znowu krec kierownica i pamietaj zeby walek wychodzacy z maglownicy do krzyzaka okryc wokolo jakas szmata. Ja niestety nie zakrylem i musialem pozniej simmering wymieniac bo zaczelo ciec. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.