Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] "Mułowatość w TD"


Gość Angel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moja nową primerką jeżdże od miesiąca i zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie jest podejrzanie mułowata (zdaję sobie sprawę że to diesel ale...). Przy zdecydowanym przyspieszaniu, zwłaszcza na 1 i 2 biegu, kiedy naciskam pedał gazu w pierwszej chwili w ogóle nie przyspiesza, dopiero po jakiejś chwili zaczyna sie zbierać. Co może być nie tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupełnij profil :!:

Jaki model P10 to diesel bez turbo i słaby jak na wagę samochodu :)

P11 to już ma mocniejszy ale też słaby silniczek więc nie oczekuj super przyspieszeń ;)

Spróbuj przyspieszać na ciut wyższych obrotach od 2500 powinno być lepiej

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze sprwadz filtr jak radza klubowicze a nastepnie przeplywomierz powietrza(poszukaj o tym na forum) on powoduje efekt opoznionego reagowania na pedal przyspieszenia, ja mam taki sam silnik (tez kombi :) )i kupilem auto z walnietym przeplywomierzem--tragedia-- , no ale po wymianie jest o niebo lepiej :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość przema77

a ja proponuje od razu kupić przepływkę.... w serwisie kosztuje 245zł i będzie po problemie.... miałem taką samą akcję... jak ruszłem to prawie sprzęgło paliłem a teraz rusza sama..!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie ze to przeplywomierz - kup poki kosztuje jedynie 273zl

z reszta wpisz w szukaj przeplywomierz i znajdziesz jak Pawel podal dane do zmierzenia napiecia na kablach przeplywomierza potwierdzajace padniety w/w element, zreszta jak odpeniesz wtyczke od przeplywki nie powinno sie nic zmienic jak masz padnieta - jak zmienisz poczujesz roznice - .....jak w reklamie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Te silniki to żyją swoim życiem. Moja przepływka jest niby dobra - elektryk pomierzył parametry i wyszły takie jak w książce a nie ma reakcji na odpięcie wtyczki. Wczoraj ustawili mi w końcu pompę wtryskową na czujniku zegarowym tak jak ma być (był opóźniony) - efekt:

auto na niskich obrotach jest mocno zmulone, tak jak napisał przema77 sprzęgłem trzeba przytrzymać przy ruszaniu, wyraźnie wyczuwalna turbodziura, ale potem już ładnie ciągnie do 4000 obr/min. Wcześniej przed regulacją pompy łądnie zbierał się od dołu, ale nie miał takiego kopa od 2200 obrotów i od 2800 obr/min już słabł i brzydko pracował. Niestety palił 9 litrów. Zobaczymy jak teraz mu spalanie wyjdzie. Dawniej (przed różnymi przygodami i zabiegami) mieścił się zawsze w przedziale 6.8-7.4 l/100km. W innych moich postach opisałem co było przy silniku robione więc nie będę się powtarzał. A ha - włączyłem spowrotem EGR. Trzyma teraz temperaturę o grubość wskazówki mniejszą niż przedtem czyli 1.5 grubości wskazówki poniżej połowy skali. Jeżeli spadnie zużycie to zostawię EGR bo wolę mieć słabsze auto niż tyle za wahe płacić a jeżeli nie to go odłączę znowu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...