Gość N_15 Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Panowie mam takie pytanie, czy może ktoś wie ile wynosi limit obrotów silnika dla N15 1.4???? Z góry dziękuje za wszystki odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Seryjnie się to kręci do licznikowych nieco ponad 7000, w rzeczywistosci jest to chyba 6900. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Rozgrzej silnik i gaz do dechy Zycie pokaze ile Twoja kreci :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 ja moja krece do 6,5 potem i tak sie kijowo zbiera i nie ma sensu jej dalej wkrecac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 ja moja krece do 6,5 potem i tak sie kijowo zbiera i nie ma sensu jej dalej wkrecac Seryjny silnik masz więc w towim wypadku kręcenie do odcięcia nie ma chyba większego sensu nie wpłynie to pozytywnie na czasy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 ja moja krece do 6,5 potem i tak sie kijowo zbiera i nie ma sensu jej dalej wkrecac Seryjny silnik masz więc w towim wypadku kręcenie do odcięcia nie ma chyba większego sensu nie wpłynie to pozytywnie na czasy... jaksie ostatni pytałem to mówiłes ze aby efektownie przayspieszac to warto kręcic do 6900.... hmmm to jak? w sumie to z mojego odczucia tez lepiej ciągnie jak juz wrzuce wyższy bieg niż kręce silnik na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 czerwona kreska zaczyna sie gdzies ok 7 tys to bedzie tak jak mowi Coobcio ale raczej nie ma sensu krecic tak silnika (seryjnego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 ja moja krece do 6,5 potem i tak sie kijowo zbiera i nie ma sensu jej dalej wkrecac Seryjny silnik masz więc w towim wypadku kręcenie do odcięcia nie ma chyba większego sensu nie wpłynie to pozytywnie na czasy... jaksie ostatni pytałem to mówiłes ze aby efektownie przayspieszac to warto kręcic do 6900.... hmmm to jak? w sumie to z mojego odczucia tez lepiej ciągnie jak juz wrzuce wyższy bieg niż kręce silnik na maxa też tak twierdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 a moj motor trzyma 93KM az do 7060obr/min (max moc 94KM przy 6475 obr/min), na full serii max moc osiagana jest ok. 6000obr/min wiec krecenie pod 7 mija sie z celem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 vulture30, z całą pewnością, ale weź pod uwagę że ty nie masz gazu a co jest z tym związane Miksera w dolocie ktory skutecznie up***dala moment obrotowy powyzej jakiś tam obrotów... Masz tu doskonały przypadek wpływu miksera od gazu na przebeig mocy i momentu obrotowego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Chyba janbardziej optymalnie jest zmieniac bieg w odleglosci 2 kresek od czerwonego pola, dobry moment po zmianie biegu jest w okolicahc 4 tys, ale na trzecim biegu zdecydowanie brakuje mocy, skrocilbym trzeci bieg, bo za nisko obroty spadaja po zmienie na 3'ke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Jak na takie małe silniczki, dysponujące takim małym momentem obrotowym to macie strasznie długie przełorzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Ale dzieki temu na autostradzie w niemczech almera 200poleci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Primerka P10 1.6 na 3 biegu leci pod 160. Nie wierzylem dopuki sam mi pozwolil sprawdzic. Na dodatek jeszcze LPG inside... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Ale dzieki temu na autostradzie w niemczech almera 200poleci no a mi nie wierzyliscie.... chociaz przyznamze wolal bym vmax tak 180 ale za to krotsze przelozenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 INC bo Łopuszańska Autobahna nie przypomina :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 INC bo Łopuszańska Autobahna nie przypomina :D 200 nie bylo na lopuszanskiej tylko dwa razy na bialobrzeskiej w strone radomia.... i na poczatku bialobrzeskiej mialem 140 i dalej sie rozpedzalem po pustym lewym pasie.. mzoe ktos jeszcze sprobuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 6900 można kręcić, po 7 ci odetnie. Ale najsensowniejsze jest 6 tysięcy. bo różnicy w przyspieszeniu 6, a 6,9 tysiąca nie odczujesz. Sprawdzone w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 odcinka przy 7000 tys na trójce 145 km/h - 1,4 75km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozlow Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 ja osobiście nie zauważyłem, żeby mi coś odcinało:D przy szybszej jezdzie 6-6.5 rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Wszystkie GA14DE i GA16DE mają odcinkę na poziomie 7100obr.min... NAjprostrzy test to na luzie wcisnąć do deski i poczekać - przynejmniej nie trzeba wykorzystywać mocy której z regóły brakuje np. by 3 bieg dokręcić do końca... (znacznie łatwiej na jedynce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.