Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Limit obrotów silnika 1.4 N15


Gość N_15
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Seryjnie się to kręci do licznikowych nieco ponad 7000, w rzeczywistosci jest to chyba 6900.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moja krece do 6,5 potem i tak sie kijowo zbiera i nie ma sensu jej dalej wkrecac

Seryjny silnik masz więc w towim wypadku kręcenie do odcięcia nie ma chyba większego sensu nie wpłynie to pozytywnie na czasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moja krece do 6,5 potem i tak sie kijowo zbiera i nie ma sensu jej dalej wkrecac

Seryjny silnik masz więc w towim wypadku kręcenie do odcięcia nie ma chyba większego sensu nie wpłynie to pozytywnie na czasy...

jaksie ostatni pytałem to mówiłes ze aby efektownie przayspieszac to warto kręcic do 6900....

hmmm :)

 

to jak?

 

 

w sumie to z mojego odczucia tez lepiej ciągnie jak juz wrzuce wyższy bieg niż kręce silnik na maxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moja krece do 6,5 potem i tak sie kijowo zbiera i nie ma sensu jej dalej wkrecac

Seryjny silnik masz więc w towim wypadku kręcenie do odcięcia nie ma chyba większego sensu nie wpłynie to pozytywnie na czasy...

jaksie ostatni pytałem to mówiłes ze aby efektownie przayspieszac to warto kręcic do 6900....

hmmm :)

 

to jak?

 

 

w sumie to z mojego odczucia tez lepiej ciągnie jak juz wrzuce wyższy bieg niż kręce silnik na maxa

 

też tak twierdzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moj motor trzyma 93KM az do 7060obr/min (max moc 94KM przy 6475 obr/min), na full serii max moc osiagana jest ok. 6000obr/min wiec krecenie pod 7 mija sie z celem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vulture30, z całą pewnością, ale weź pod uwagę że ty nie masz gazu a co jest z tym związane Miksera w dolocie ktory skutecznie up***dala moment obrotowy powyzej jakiś tam obrotów...

 

Masz tu doskonały przypadek wpływu miksera od gazu na przebeig mocy i momentu obrotowego:

szeryf1.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Misiek_okecie

Chyba janbardziej optymalnie jest zmieniac bieg w odleglosci 2 kresek od czerwonego pola, dobry moment po zmianie biegu jest w okolicahc 4 tys, ale na trzecim biegu zdecydowanie brakuje mocy, skrocilbym trzeci bieg, bo za nisko obroty spadaja po zmienie na 3'ke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na takie małe silniczki, dysponujące takim małym momentem obrotowym to macie strasznie długie przełorzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dzieki temu na autostradzie w niemczech almera 200poleci :D

no :P a mi nie wierzyliscie.... chociaz przyznamze wolal bym vmax tak 180 ale za to krotsze przelozenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INC bo Łopuszańska Autobahna nie przypomina :D :D

 

200 nie bylo na lopuszanskiej :) tylko dwa razy na bialobrzeskiej w strone radomia.... i na poczatku bialobrzeskiej mialem 140 i dalej sie rozpedzalem po pustym lewym pasie.. mzoe ktos jeszcze sprobuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Wszystkie GA14DE i GA16DE mają odcinkę na poziomie 7100obr.min...

NAjprostrzy test to na luzie wcisnąć do deski i poczekać - przynejmniej nie trzeba wykorzystywać mocy której z regóły brakuje np. by 3 bieg dokręcić do końca... (znacznie łatwiej na jedynce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...