Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[VQ35 moja wizja] czyli 350z +500WHP


Gość 350z_Greddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość 350z_Greddy

Nie oszukujmy sie. Z350 jest ladny ale tez ciezki i nie za szybki i nic tak nie boli jak byc zkillowanych przez Honde Civic WIEC:

Dzis sie rozmarzylem co bym zrobil z autem gdybym wygral cos w totka,wiec napisalem pare mejli do firm ktore specjalizuja sie w zakuwaniu silnikow VQ35 i wyszlo mi cos takiego:

 

APS Twin Turbo + TurboXS UTEC komputer+fuel return system itp

Silnik: (przepraszam za brak polskich nazw _nie mam dostepu do slownika)

 

Pistons – Arias Extreme Duty 9:1 CR (estimated rating above 1300-1500rwhp!)

Rods- Eagle Rods

ARP hardware- Main and head studs—included (not sold extra like some other companies)

overhaul gaskets- every gasket new from Nissan

Headgaskets: stock (can upgrade)

rear main seals

main bearings

rod bearings

thrust washers

machine block (with use of torque plates)

balancing

polish crank

redeck heads and block- to ensure mating surfaces between the block and the heads are exact

clean parts- prep before assembly- clean oil channels, outer surface, etc.

oil pump- new from Nissan- recommended on a new motor build

Cams- stock

Headwork- 3 angle valve job

Valves- stock (can upgrade)

Springs- stock

motor assembly – timed, with front and rear timing cover installed

head assembly- rebuilt with new valve stem seals

 

Z wyliczen wynika ze zakuty VQ35 z Twin Turbo na bezpiecznych ustawieniach rzedu 13PSI powinien miec z 500whp i z 500 niutonkow.

 

Z niecierpliwoscia czekam na numerki z Lotto :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rods- Eagle Rods

Odradzam te korby ze względu na mase prawie sporo wyższą jak seryjna w przypadku SR20 takie EAGLE waży 525gram a serja 384 :D

 

Nie ma to jak Pauter ;)

 

Moim zdaniem nie musiż kupować tych wszystkich gratów żęby leczyć CIVICi jest w tym aucie sporo do poprawienia w N/A... choć nie ma to jak czuć ten moment z turbo.

 

Jakiś taki soft do maks. 8Psi na seryjnych gratach załatwił by sprawe ze wszytkimi leszczami w Hondach.

 

Ps. Jak juz zakówa się motor to grzechem moim zdaniem jest nie walić więcej jak 20PSI - na jakiś imprezach oczywiscie nie na codzień, nie raz oglądałem supty ktore śmigają na 60PSI ! ! ! - to dopiero odrzutowiec :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba troche przesadzasz, bo 350z nie jest az taka wolna a te civicki ktore to niby maja kilowac 350 to jakies mega dlubniete.

 

Ja rozumiem ze apetyt rosnie w miare jedzenia i mocy zawsze za malo, ale nie gadaj ze 350z jest taka wolna :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proste że to jest bardzo wolny saomchód - przekonujesz się do tego im dluzej nim jeździsz - po to jest Tuning, żeby zadowolenia z auta było tak duże jak w chwili zakupu albo nawet i większe :D

Jak to wspominał Młody puki auto nie mieli kołami przy zmianie każdego biegu to jest wolne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jak to wspominał Młody puki auto nie mieli kołami przy zmianie każdego biegu to jest wolne

:grin: Szczególnie jak ma napęd na 4 kola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...