Gość 350z_Greddy Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Nie oszukujmy sie. Z350 jest ladny ale tez ciezki i nie za szybki i nic tak nie boli jak byc zkillowanych przez Honde Civic WIEC: Dzis sie rozmarzylem co bym zrobil z autem gdybym wygral cos w totka,wiec napisalem pare mejli do firm ktore specjalizuja sie w zakuwaniu silnikow VQ35 i wyszlo mi cos takiego: APS Twin Turbo + TurboXS UTEC komputer+fuel return system itp Silnik: (przepraszam za brak polskich nazw _nie mam dostepu do slownika) Pistons – Arias Extreme Duty 9:1 CR (estimated rating above 1300-1500rwhp!) Rods- Eagle Rods ARP hardware- Main and head studs—included (not sold extra like some other companies) overhaul gaskets- every gasket new from Nissan Headgaskets: stock (can upgrade) rear main seals main bearings rod bearings thrust washers machine block (with use of torque plates) balancing polish crank redeck heads and block- to ensure mating surfaces between the block and the heads are exact clean parts- prep before assembly- clean oil channels, outer surface, etc. oil pump- new from Nissan- recommended on a new motor build Cams- stock Headwork- 3 angle valve job Valves- stock (can upgrade) Springs- stock motor assembly – timed, with front and rear timing cover installed head assembly- rebuilt with new valve stem seals Z wyliczen wynika ze zakuty VQ35 z Twin Turbo na bezpiecznych ustawieniach rzedu 13PSI powinien miec z 500whp i z 500 niutonkow. Z niecierpliwoscia czekam na numerki z Lotto :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Rods- Eagle Rods Odradzam te korby ze względu na mase prawie sporo wyższą jak seryjna w przypadku SR20 takie EAGLE waży 525gram a serja 384 Nie ma to jak Pauter Moim zdaniem nie musiż kupować tych wszystkich gratów żęby leczyć CIVICi jest w tym aucie sporo do poprawienia w N/A... choć nie ma to jak czuć ten moment z turbo. Jakiś taki soft do maks. 8Psi na seryjnych gratach załatwił by sprawe ze wszytkimi leszczami w Hondach. Ps. Jak juz zakówa się motor to grzechem moim zdaniem jest nie walić więcej jak 20PSI - na jakiś imprezach oczywiscie nie na codzień, nie raz oglądałem supty ktore śmigają na 60PSI ! ! ! - to dopiero odrzutowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 no chyba troche przesadzasz, bo 350z nie jest az taka wolna a te civicki ktore to niby maja kilowac 350 to jakies mega dlubniete. Ja rozumiem ze apetyt rosnie w miare jedzenia i mocy zawsze za malo, ale nie gadaj ze 350z jest taka wolna :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Proste że to jest bardzo wolny saomchód - przekonujesz się do tego im dluzej nim jeździsz - po to jest Tuning, żeby zadowolenia z auta było tak duże jak w chwili zakupu albo nawet i większe Jak to wspominał Młody puki auto nie mieli kołami przy zmianie każdego biegu to jest wolne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Jak to wspominał Młody puki auto nie mieli kołami przy zmianie każdego biegu to jest wolne hehe no to stwierdzenie mi sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 heheheh , no rzeczywiscie, trzymam sie swojego stwierdzenia nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Jak to wspominał Młody puki auto nie mieli kołami przy zmianie każdego biegu to jest wolne :grin: Szczególnie jak ma napęd na 4 kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 i jak projekt?? cos ucichlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 No to projekt umarł śmiercią naturalną :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.