Gość Radkiewicz Krzysztof Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Witam Po autodiagnostyce mam błąd F/INJ F/B 2-bład 1 wtrysku. Auto jeżdzi na razie dobrze, czasami zapala mi sie CHECK.Parę pytań? 1)Czy jak się zapala Check-auto zawsze jeździ w trybie awaryjnym tzn.pali więcej paliwa? 2)Co rozumiecie przez bład 1 wtrysku-(uszkodzony czujnik wtrysku,uszodzony wtrysk,pompa wtryskowa)? 3)Czy dalsza jazda z Checkiem nie spowoduje dodatkowych uszko=dzeń silnika? 4)Często się słyszy w P11 2.0TD o pękniętej głowicy,od czego ona pęka .Jakie są pierwsze symptomy? P.S proszę o odpowiedź w punktach :roll: Pozdrawiam Wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Ad. 2 wedlug wydruku z diagnostyki tekst usterki:33 sygnal zwrotny dla wtrysku paliwa(czas wtrysku) PRZYCZYNA -przewod sygnalowy zwarcie /przerwa/opornosc -uszkodzona pompa -uszkodzony czujnik poczatku tloczenia(skok iglicy) -uszkodzony elektroniczny przestawiacz wtrysku -uszkodzony sterownik(i) a co to do cholery jest to do tej pory nie wiem ale jezdze co do punktu 1 i 3 to sie przylaczam :roll: bo 4 to poniekad sam przerobilem i mam juz pospawana glowice ktora peka (jak to ktos kiedys mowil)podobno od nieprawidlowego skladu mieszanki (paliwo-powietrze co podobno skutkuje rozna temp spalania ) to ponoc wina przeplywomierza ktory juz wymienilem :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 4)Często się słyszy w P11 2.0TD o pękniętej głowicy,od czego ona pęka .Jakie są pierwsze symptomy? Ubywa płynu chłodniczego. Pojawiają się pęcherzyki powietrza w zbiorniczkku wyrównawczym, czasami płyn przelewa się ze zbiorniczka. Kiedy w porę nie zauważysz ubywającego płynu, możesz odnotować wzrost temperatury na wskaźniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekk Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 witam, mam to samo, Musińskiego jednak nie polecam, rozłożyli ręce. Jutro pompa idzie na stół, jak będe wiedział ,dam znać. podobno, szczególnie po zimie pompy wariują, trochę wody w paliwie, szczególnie po TAKIEJ zimie robi taką rozpierduchę ze szkoda gadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radkiewicz Krzysztof Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Witaj Jacekk,dlaczego tak od razu zdecydowałeś się na naprawę,w ogóle siadła Ci pompa?CZy Check Ci się nie wyłącza? P.s Jak na razie jeżdże bez Checka,właśnie zaobserwowałem,że zapalał mi się wówczas kiedy schodziłem z obrotów przy hamowaniu silnikiem(odziwo przeważnie tylko na 3 , 4 biegu)na niskich obrotach(tzn.jak strzałka obrotomierza dochodziła do 1,500-1000obr/min)Aby wyłączyc Checka musiałem wyłączyć silnik,potem go włączyć i przygazować do 3000tys obr-Check znikał. Jak na razie nie hamuje silnikiem na niskich obotach,to się nie zapala. Z Musińskim w Białym masz rację,ponoć umieją tylko olej wymienić . daj znać jak coś z pompą bedziesz wiedział Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rychuo@wp.pl Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 miałem ten sam błąd. tylko u mnie problem tkwił w rozrzadzie. Był źle ustawiony. Mechanik poprawił i problem z głowy. Serwis w Białymstoku - tragedia. zajechałem podłaczyc na komputer a koleś nie wiedział co to za błąd:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 4)Często się słyszy w P11 2.0TD o pękniętej głowicy,od czego ona pęka .Jakie są pierwsze symptomy? Jak masz bombelki w zbiorniczku lub olej zawalony białym nalotem to na bank uszczelka pod głowicą. Natomiast niech mnie ktoś sprostuje jeśli nie mam racji, głowica pęka z przegrzania - zazwyczaj. Masz za mało płynu w chłodnicy, niesprawny układ chłodzenia, katowanie silnika, stary długo nie wymieniany płyn do chłodzenia - stracił swoje właściwości i sieje spustoszenie na wszelkich podatnych elementach. Generalnie te głowy są podatne na przegrzanie ze względu na rozwiercenie silnika 1,7 isuzu do 2.0. Ścianki są cieńsze i podatniejsze na temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.