Gość Tomiszu Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Witam mam drobne pytanko coś stało mi się z wycieraczką od strony kierowcy.. po prostu przestała chodzić druga działa więc nie silniczek teraz mam pytanie znalazłem opis mechanizmów od p11 czy p10 ma tak samo ? i czy jest szansa że po prostu "wypiął" się napęd ? (rurka) dzięki za odpowiedź pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eda Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 spadło ci cięgno musiałbyś zdjąć obudowę plastikową podszybia i dostać się do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Witammam drobne pytanko coś stało mi się z wycieraczką od strony kierowcy.. po prostu przestała chodzić druga działa więc nie silniczek teraz mam pytanie znalazłem opis mechanizmów od p11 czy p10 ma tak samo ? i czy jest szansa że po prostu "wypiął" się napęd ? (rurka) dzięki za odpowiedź pozdrawiam Kurde, poważnie :?: :shock: Mnie dziś spotkało dokładnie to samo, może jakaś epidemia? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 to nie epidemia. Po 150 kkm w autach typu nissan, toyota tak sie dzieje (ten sam producent tego badziewia) i albo wymiana przekładni srodkowej albo kombinowanie z końcówkami cięgna. U mnie trzyma sie na gumie marki unimil wzmocnione gumką "tzw od majtek". W Toyocie zrobiłem na tzw pierścień segera - napiłowałem rowek w tej gałce i po założeniu cięgna nałozyłem pierścień Segera by nie spadała - na razie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomiszu Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 okazało się ża ułamała się plastikowa główka która wchodzi na jabłko... w sklepach za cięgno chcieli 100.. samej główki się nie da bo zaciskana... znalazłem miejsce że za używkę chcieli 40.. i wziąłem.. i to był błąd. główka z jednej strony oki.. ale z drugiej. na oko wyglądała nieźle.. ale spadała :sad: jako że nie chciało mi się wydawać 100 a do tego brak czasu żeby pojechać po cięgno.. zrobiłem CUŚ ) rurka aluminium ma 55,2 cm przeciąłem obydwie na pół (w każdym z cięgiem jedna główka była dobra) w środeczek dopasowałem drewienko... ( się narzeźbiłem nożykiem ) ) złożyłem razem i skręciłem na 4 wkręty ) biega aż miło.. Tylko jakoś tak dziwnie się czuję... przypominam sobie mojego dużego fiata.. kilkanaście lat temu.. z szybami na drewienka ) ale przynajmniej chodzi.. i nie widać pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Staniu Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Przy okazji tego wątku... dotyczy P10 Sedan (91r.) Podczas pracy wycieraczki zatrzymują się. Nawet jak szyba jest mokra. Wczoraj dostałem się do układu i okazało się że po odłączeniu silniczka wszystko chodzi jak malina przesmarowałem i jest GIT. Ale po załozeniu ciegna na silnik to samo i silnik się grzeje i piszczy. Czyżby oznaczało to ze silnik pada (łożyska lub zebatki) ? Podczas pracy czasami tak zapiszczy jak by tarł metal o metal..a raczej aluminium . Pytanie ile kosztuje taki silnik do wycieraczek nowy i czy opłaca się kupować ze szrotowego egzemplarza . Może być to samo. Może macie jakieś inne porady ? Z góry dzięki za podpowiedż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eda Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 ja miałem u siebie coś takiego że, wycieraczki zatrzymywały mi się w różnych pozycjach, okazało się że silnik wycieraczek jest uszkodzony, kupiłem używany za 120 zeta ,poczyściłem kable które wchodzą do kostki jakiegoś przekażnika koło silnika wycieraczek i chodzi jak malineczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.