Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Kontrolka rezerwy paliwa


Gość po_co_mi_nick

Rekomendowane odpowiedzi

Gość po_co_mi_nick

witam,

 

jestem posiadaczem micry jive 1.0 16v 94.r i mam problem. Nie świeciła mi kontrolka rezerwy paliwa, rozkręciłem, w miejsce gdzie powinna być włożyłem nową, i dalej nic

 

czy możliwe moja micrusia nie ma pociągniętych przewodów??

 

pozdrawiam klubowiczów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam micrusie z konca 95 roku i nie mam takego bajeru najwyrazniej zapomnieli pociagnac sciezki bo u mnie jak rozkrecilem zegary nawet nie bylo zarowki a po wlozeniu i tak sie nie swiecila kontrolka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość po_co_mi_nick

To widocznie u mnie też nie pociągnęli... :-(((

 

ale miejsce na żarówkę jest, i przez to ją włożyłem i mnie zdziwiło i pytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzykacz

Radzę uważać z sugerowaniem się zapalania tej lampki jeśli chodzi o poziom paliwa. Ja przez prawie trzy lata tankowałem dopiero kiedy kontrolka zapalała się na stałę. Aż do czasu. Jednego razu nawet się jeszcze nie zapaliła a nie uruchomiłem już auta. Wystarczyło że auto stało adrobinkę inaczej niż na idealnie równym terenie i pompka już nie miała co zassać.

W zbiorniku zostawało wtedy ok 4-5 litrów.

Co więcej odradzam jeżdżenie do końca na jednym baku bo powoduje to szereg różnych kosztownych problemów:

- auto zasysa brudy z dna zbiornika i można uszkodzić wtrysk

- przy niskim poziomie paliwa pompa ma chwile pracy na sucho (a pracuje bez przerwy) przez co traci smarowanie i ulega szybszemu zużyciu aż do awarii absolutnej

 

Obie takie awarie są w mikrusie b.kosztowne więc gra nie warta świeczki.

Podsumowując - nie ma co żałować że się lampka nie pali - u mnie działa ok, ale nie mam ochoty oglądać tego zjawiska. Tankuję jak wskaźnik zbliża się do czerwonej kreski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał79

U mni jest podobny problem z tym, żę raz się zapali jak jest na czerwonej kresce, a drugim razem sie wogóle nie zapali. Rozbierałem zegary, wymieniałem żarówkę, sprawdzałem przewody, które biegą do pompy i wszystko ok. Więc jak się zbliża do czerwonej kreski to trzeba się tankować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...